Hmm,
Jeg er ked af at sige det, men det virker totalt egoistisk af dig.
Igen, alt afhænger af dine alder som de andre siger. Er du over det 30 og på vej mod de 40 vil jeg kunne forstå du er ved at bliev desperat, men elers er det en meget uovervejet beslutnogn og du har i hvert fald ikke tænkt meget på dit kommende barn, KUN på dine egne behov for at blive mor i en fart.
DERFOR synes jeg det er en egoistisk handling og håber ikke du springer ud i det det næste år eller 2. Sådan en handling skal have flere års overvejelser bag sig og det har din ikke. Den er desperat og tankeløs.
Jeg kender ALT til at ville have børn, ville gerne være mor da jeg blev 16, men var nødt til at vente på mister right. Og hvor er jeg glad for at jeg var fornuftig dengang. Både for min egen og mine børns skyld. De fortjener bedre end end mor de bare skal knaldes tyk fordi eksen ikke lige ville.
Og med tanke på at din eks og dig næsten lige havde mødt hinanden kan jeg dælme da godt forstå han siger nej tak til et barn med dig... Det ville jeg sørme også selv have gjort.
Du kan forvente en mand bedre vil samarbejde når han er over de 25, i har været sammen måske 2-4 år og i har styr på al økonomi..
Igen, håber du ikke gør det inden du fylder 30, det ville simpelthen være så synd for et barn at vide du knaldede dig selv tyk fordi du ikke havde den almindelige tålmodighed som andre har, og venter på den der rent faktisk er klar til at give give barnet et godt liv.
Jeg er klar over at andre også går fra hinanden , men ikke bevidst for at lave et barn og skride igen.
Er ked af mit svar ikke er hvad du ønskede, men synes det er umodent og du ved saelv godt du slet ikke har tænkt det her igennem, du er abre vildt desperat.
Og at være enlig mor er SVÆRT, ikke en dans på roser og du vil intet friliv have LÆNGE og du vil være SÅ TRÆT at du ikke fatter det

Nå, men alt i alt støtter jeg ikke op om den tanke du har fået.
Igen, er du ved at være opppe i årene hvor du snart løber tør for mulighederne, så kunne jeg bedrew forstå det.
Men eftersom du ikke rigtig svarer på din alder formoder jeg faktisk du er alt for ung til at tage sådane en beslutning der vil præge dit ønske barn rigtigt meget resten af livet.
Og er din "donor" klar til at betale børnebidrag...for det skal han jo når han står som faderen til barnet?????