Tidl. spiseforstyrret og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er også der jeg er, jeg tror altid jeg vil have et specielt forhold til mad men vil sige jeg fysiske er rask.

Men læge har sagt at det er ok jeg ikke bliver vejet og smider selv vægten ud hjemmefra. Så kan jeg nyde graviditeten. Det har lettet så meget at få det på plads. 

Jeg ejer ikke en vægt af samme grund

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

Soffy27

Går du forresten i sådan et OBS -team ved jordemoder? Det har jeg nemlig gjort hver gang - selv denne gang selvom jeg klart gav udtryk for at det ikke var nødvendigt.. men det er nu meget rart at de er opmærksomme på én  

Det vil altid sidde i baghovedet tror jeg..

Anmeld Citér

21. marts 2016

Anonym

Jeg har også haft en spiseforstyrrelse. 

Jeg var med i et OBS team under min graviditet og lidt efter, og det er virkelig den bedste hjælp jeg har fået! Så hvis du får tilbudt det, så ikke se det som om de holder øje med dig, men som en hjælp til at sørge for du kommer helskindet igennem graviditet, fødsel og tiden efter fødsel 

Anmeld Citér

22. marts 2016

Anonym trådstarter

Inden jeg blev gravid læste jeg godt om OBS team og tænkte det ville jeg komme i. Men da min læge smed mig i "normal gravid" gruppen blev jeg faktisk glad for ikke at skulle have det hængende på mig. Så det er lidt ambivalent - men kan mærke det har hjulpet mig at jeg ikke skal vejes. Så skal det nok gå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.