Anonym skriver:
Er der andre der tidligere har været spiseforstyrret som er ude af det men nu er gravid?
Jeg har været rask i ca. 1 år inden jeg blev gravid efter 6 år med bulimi. Jeg er super glad for at være gravid og også glad for hvordan jeg ser ud på trods af jeg ca. halvvejs har taget 11 kg. på som er mere end den famøse kurve.
Mine tanker, som jeg føler ødelægger lidt af glæde ved graviditeten er hvad vil JM/læge sige til min vægtøgning - vil jeg blive dunket oveni hovedet når jeg skal derhen. Derfor stiger jeg jævnligt på vægten for at have lidt kontrol og tage mig sammen nogle uger inden sådan et besøg.
Må jeg høre jeres tanker, har I nogen af de samme som jeg?
Man kan svare som anonym.
Har selv haft spiseforstyrrelse både før jeg blev gravid med min søn og efter ,
mens du er gravid så lad være med at gå og veje dig derhjemme hele tiden , du tager på ja , og sådan er det , jeg tog selv 30 kg på med min søn og du skal bare huske på de ryger igen efter , ikk gå og bank dig selv oven i hovedet , jeg hørte aldrig noget for min vægtøgning , netop fordi de vidste jeg havde spiseforstyrrelse før jeg blev gravid , så min prioritet var at sørge for min søn fik alt det han skulle have uanset hvad det så betød vægtmæssigt for mig , hvis de synes det er for meget skal de nok sige det til dig , ikk noget med rap over nallerne men bare en samtale om hvordan og hvorledes ☺️
Anmeld
Citér