lillespir26 skriver:
Hvis i er blevet planlagt gravide selvom han ryger hash har du desværre nok ikke så meget at stille op for så kommer han aldrig til at fatte det for det var jo ok med dig før du blev gravid min kæreste røg også hash før vi lavede nr 1 hvor han fik at vide ingen børn ville blive lavet med en misbruger som far og han har kun røget 1 gang efter vi lavede den første som knap er 14 mdr og vi venter nr 2 nu
Undskyld jeg ikke har været aktiv på chatten.
Min kæreste ryger minimalt nu efter en længere diskussion, hans familien hjalp mig til at få ham til indse at intet godt gjorde det for mig, barnet eller vores kommende familie, da dette er en afhængighed og udgift! Han ryger smøger smøger nede foran gården nu og hans venner er stoppet med at ryge for hans skyld da de også synes det var noget lort hvis de skulle forblive venner.
Tak for opbakning! Han har nu været clean i nogle uger, og han tager det hele rigtig godt, han er dog lidt på tværs nogle gange men rigtig glad for jeg gik amok! Og tog hans familie med og hans venner stopper med ham! Og deres kærester er også sindssyg glade for hele denne omvæltning!
Kan se lys for enden! Han har endda fundet os en stor lejlighed med 4 værelser og vil købe mig min barnevogn når jeg har bestem mig!
Og for jer som tænker han falder i, bliver der holdt øje med ham, hos hans venner, hans familie og naboer så han ikke går og snyder mor her!
Anmeld
Citér