Har andre prøvet dette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Det kunne godt lyde som om der er noget - men uden at tage håbet fra dig har jeg også prøvet det en to gange og jeg var desværre ikke gravid.

Men igen prøv at tage en test og se hvad der sker 

Ja test skal jeg. 

Læser at de, ting som jeg har skrevet er først nået man oplever senere. Kvalme, ømme bryster osv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Chris87

fo82 skriver:

Nej som sådan er han ikke dårlig til det med følelser, men han er dårlig til at tale om vigtige/dybe emner ( det har han med hjemmefra )

Han har ikke sagt decideret at han ikke vil videre, han sagde i sin tid, da et vennepar blev udredt, at en sædprøve ville han fandme aldrig, da jeg valgte at jeg ville udredes pga alder og muskelknude, gentog han hvad han havde sagt, og jeg sagde til ham, at det måtte han selv om, jeg havde brug for ro i sinde ( min mor havde sat en masse tanker i gang om MIN fertilitet ) han kom så i forbindelse med nogle andre prøver og sagde at han ha de bestilt tid, for det ville jeg jo gerne have. Der måtte jeg rette ham og sige, at det skulle han ikke tørre af på mig, det var hans eget valg at lave den test, men jeg skulle nok tage med ham.

Svaret kom så til hans læge, som sagde "det bliver svært, men ikke umuligt" mere fik han ikke at vide, så vi gav min gynækolog svaret på prøven, og han uddybede så at antallet var normalt, men antallet af gode celler var ikke godt nok, og de var ikke gode nok til at svømme. Han sagde så at oprens på sygehuset er hård, og ikke med henblik på behandlingsform, stod det til sygehus var det ivf. Men han ville gerne have en ny prøve for at se om indermination er muligt...

da jeg fortalte ham det, gik kommunikationen totalt i sort...

men jeg tror du har ret i at han tænker, for han har ind i mellem siddet og stirret tomt i luften, og været mut, ikke så meget som i starten, men stadig... Spørger jeg om der er noget galt er svaret "nej" 

så jeg håber at han tænker... Og jeg håber at han er ved at forstå at vi skal gøre det her sammen, og at det nok ikke er så slemt...

men ærligt - jeg ved det ikke...

jeg håber bare ikke at han kun gør det for min skyld, men også for os begge og ham selv... Hvis han gør det

Kunne det hjælpe ham hvis han måske skrev ord ned på et papir ? - tænker hvis han har svært ved dybe emner kunne det måske lette ham.

Det kun fordi mænd til tider ikke tænker sig om, de tror nogen gange de superhelt - det bare ikke altid tilfældet og jeg tror faktisk det er det som banker dem i gulvet. De tror jo tit og ofte det ikke sker for dem..

Men der var da en positiv læge vil jeg sige - tit synes jeg man høre om de er langt værre. Men intet er jo umuligt med det sygevæsen vi har her i DK.

Du kan jo altid forslå ham B-daddy pillerne - har kun hørt/læst godt om dem .

Det aldrig en sjov situation, og når man elsker ens partner er stilheden m.m det værste - fordi man ikke ved om det var det - og særligt hvis de ikke taler om det 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Ja test skal jeg. 

Læser at de, ting som jeg har skrevet er først nået man oplever senere. Kvalme, ømme bryster osv 

Hvor langt skulle du være da ??

Anmeld Citér

26. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Hvor langt skulle du være da ??

Det ved jeg faktisk ikke. Prøven var negativ her til morgen. Min men's skulle være sluttet mellem søndag og mandag 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Prøven var negativ her til morgen. Min men's skulle være sluttet mellem søndag og mandag 

Okay hm det må næsten være din krop der driller dig.

For hvis du ikke har haft mens endnu, ellers ville jeg anbefale du snakker med lægen 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Okay hm det må næsten være din krop der driller dig.

For hvis du ikke har haft mens endnu, ellers ville jeg anbefale du snakker med lægen 

Hvor lang tid kan ens krop stille

Anmeld Citér

27. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Hvor lang tid kan ens krop stille

Det kommer an på så meget .

Min cyklus startede fx på 30 dage efter p-pille stop - jeg havde ikke ægløsning.

Nu har min krop fundet dig selv og har i dag en cyklus på 26 dage og regelmæssig ægløsning.

Min krop drillede i næsten 6 måneder..

Men det er jo individuel fra person til person, og nogen gange spiller psyken også en et puds når man ønsker noget så højt som børn 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Det kommer an på så meget .

Min cyklus startede fx på 30 dage efter p-pille stop - jeg havde ikke ægløsning.

Nu har min krop fundet dig selv og har i dag en cyklus på 26 dage og regelmæssig ægløsning.

Min krop drillede i næsten 6 måneder..

Men det er jo individuel fra person til person, og nogen gange spiller psyken også en et puds når man ønsker noget så højt som børn 

Hmm men jeg har ikke haft p-piller i 25 år. Såå og men min men's hedder 35-36 dage ikke 41 dage.

Anmeld Citér

28. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Hmm men jeg har ikke haft p-piller i 25 år. Såå og men min men's hedder 35-36 dage ikke 41 dage.

Som sagt kroppen kan sagtens spille dig et puds - men ellers synes jeg du skal kontakte din læge i morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.