Har andre prøvet dette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2016

fo82

Chris87 skriver:

Ja så det da lidt mærkeligt - men kroppen har sgu sit eget løb til tider synes jeg. 

Helt bestemt...

har stadig lyst til at sparke til diverse inventar - og manden, men det er nu mest fordi han snorker så jeg ikke kan sove 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Det kommer an på hvilken dag du er på i din cyklus ? 

Ja det er det .

Altså jeg får altid ømhed omkring det område ved ÆL og et par dage før min mens kommer, men jeg oplever også at få ondt i siderne op til mens nogen gange 

Jammen men min men. skulle være slutte d. 20/03 og har 7-8 dage nu også mens jeg skulle ha haft den.

Har det mærkligt og tro jeg må ha en test hurtigste muligt. Det sker Ring som jeg aldrig har prøvet før.

Anmeld Citér

22. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Det kommer an på hvilken dag du er på i din cyklus ? 

Ja det er det .

Altså jeg får altid ømhed omkring det område ved ÆL og et par dage før min mens kommer, men jeg oplever også at få ondt i siderne op til mens nogen gange 

Jammen men min men. skulle være slutte d. 20/03 og har 7-8 dage nu også mens jeg skulle ha haft det. 

Har det mærkligt og tro jeg må ha en test hurtigste muligt. Det sker ting som jeg aldrig har prøvet før.

Anmeld Citér

22. marts 2016

Chris87

fo82 skriver:

Helt bestemt...

har stadig lyst til at sparke til diverse inventar - og manden, men det er nu mest fordi han snorker så jeg ikke kan sove 

Du lyder meget fuldstereret over dette hele - noget du evt vil tale om ? Så du altså velkommen til at skrive til mig 

Anmeld Citér

22. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Jammen men min men. skulle være slutte d. 20/03 og har 7-8 dage nu også mens jeg skulle ha haft det. 

Har det mærkligt og tro jeg må ha en test hurtigste muligt. Det sker ting som jeg aldrig har prøvet før.

Det lyder til en test ville være en god idé - hvis der er helt kuk i din cyklus 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Det lyder til en test ville være en god idé - hvis der er helt kuk i din cyklus 

Det er der ikke nomalt, der sker ting som jeg ikke forstår og min læge på påskeferie osv. Lugter rigtig godt og rigtig mange dufte som normalt ikke ligger mærke til. Ømme bryster og udblivelse af min mens. osv osv.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Det er der ikke nomalt, der sker ting som jeg ikke forstår og min læge på påskeferie osv. Lugter rigtig godt og rigtig mange dufte som normalt ikke ligger mærke til. Ømme bryster og udblivelse af min mens. osv osv.

Det kunne godt lyde som om der er noget - men uden at tage håbet fra dig har jeg også prøvet det en to gange og jeg var desværre ikke gravid.

Men igen prøv at tage en test og se hvad der sker 

Anmeld Citér

23. marts 2016

fo82

Chris87 skriver:

Du lyder meget fuldstereret over dette hele - noget du evt vil tale om ? Så du altså velkommen til at skrive til mig 

Tak for tilbuddet :-)

måske jeg gør brug af det :-) det mest frustrerende er nok at være skudt til hjørne og ham jeg skulle kunne tale med det om, har lukket ned...

føler mig lidt i en situation hvor jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt.. Jeg VED at der jo er en løsning på det, og jeg har det sådan at "herre Gud, så skal vi have hjælp - og hvad så? Det er der jo mange der får" - ja det er et kæmpe nederlag at man ikke kan selv, men så er det jo heller ikke værre i min optik, det er jo ikke fordi det er svært at lykkes med hjælp i vires tilfælde?! Jeg ved ikke om det bare er mig der er for rationel og burde dykke i kulkælderen? Hele behandlingsdelen er jeg ret rolig omkring - det skal nu nok gå... Men tanken om at vi nok ikke en gang kommer så langt, den æder mig op langsomt... 

Og så er jeg en smule flov over at jeg ikke en gang kan regne med at kæresten tager med til fælles samtale hos gyn sidst i april, hvad skal jeg sige? Skal jeg aflyse efter passagetest? Skal jeg give kæresten en skideballe og tvinge ham med? 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Chris87

fo82 skriver:

Tak for tilbuddet :-)

måske jeg gør brug af det :-) det mest frustrerende er nok at være skudt til hjørne og ham jeg skulle kunne tale med det om, har lukket ned...

føler mig lidt i en situation hvor jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt.. Jeg VED at der jo er en løsning på det, og jeg har det sådan at "herre Gud, så skal vi have hjælp - og hvad så? Det er der jo mange der får" - ja det er et kæmpe nederlag at man ikke kan selv, men så er det jo heller ikke værre i min optik, det er jo ikke fordi det er svært at lykkes med hjælp i vires tilfælde?! Jeg ved ikke om det bare er mig der er for rationel og burde dykke i kulkælderen? Hele behandlingsdelen er jeg ret rolig omkring - det skal nu nok gå... Men tanken om at vi nok ikke en gang kommer så langt, den æder mig op langsomt... 

Og så er jeg en smule flov over at jeg ikke en gang kan regne med at kæresten tager med til fælles samtale hos gyn sidst i april, hvad skal jeg sige? Skal jeg aflyse efter passagetest? Skal jeg give kæresten en skideballe og tvinge ham med? 

Tror du ikke han åbner, når han har slugt og drejet det hele lidt ? - Jeg ved godt det er virkelig øv og stå i den situation, at man rigtig gerne vil tale om ting og ens modpart modarbejder ens ønske omkring dette.

Nej det kan jeg godt følge dig i - og man kan vende den om og sige det havde straks været værre hvis i slet ingen muligheder havde. Men heldigvis er man så priviligeret, at man har mulighederne for hjælpen.

Det er rigtig mange ting du går med alene, og det rigtig ærgeligt i dette tilfælde at din kæreste ikke er i stand til at tale om tingene.

Er han typen der har svært ved at vise følelser ?

Har han gjort dig klar på han ikke vil med? Eller er det sådan en måske følelse du sidder med at dette kunne være tilfældet ?

Jeg synes ikke du skal droppe aftalen, du kan.være heldig at han forhåbentlig kommer på andre tanker.

Anmeld Citér

23. marts 2016

fo82

Chris87 skriver:

Tror du ikke han åbner, når han har slugt og drejet det hele lidt ? - Jeg ved godt det er virkelig øv og stå i den situation, at man rigtig gerne vil tale om ting og ens modpart modarbejder ens ønske omkring dette.

Nej det kan jeg godt følge dig i - og man kan vende den om og sige det havde straks været værre hvis i slet ingen muligheder havde. Men heldigvis er man så priviligeret, at man har mulighederne for hjælpen.

Det er rigtig mange ting du går med alene, og det rigtig ærgeligt i dette tilfælde at din kæreste ikke er i stand til at tale om tingene.

Er han typen der har svært ved at vise følelser ?

Har han gjort dig klar på han ikke vil med? Eller er det sådan en måske følelse du sidder med at dette kunne være tilfældet ?

Jeg synes ikke du skal droppe aftalen, du kan.være heldig at han forhåbentlig kommer på andre tanker.

Nej som sådan er han ikke dårlig til det med følelser, men han er dårlig til at tale om vigtige/dybe emner ( det har han med hjemmefra )

Han har ikke sagt decideret at han ikke vil videre, han sagde i sin tid, da et vennepar blev udredt, at en sædprøve ville han fandme aldrig, da jeg valgte at jeg ville udredes pga alder og muskelknude, gentog han hvad han havde sagt, og jeg sagde til ham, at det måtte han selv om, jeg havde brug for ro i sinde ( min mor havde sat en masse tanker i gang om MIN fertilitet ) han kom så i forbindelse med nogle andre prøver og sagde at han ha de bestilt tid, for det ville jeg jo gerne have. Der måtte jeg rette ham og sige, at det skulle han ikke tørre af på mig, det var hans eget valg at lave den test, men jeg skulle nok tage med ham.

Svaret kom så til hans læge, som sagde "det bliver svært, men ikke umuligt" mere fik han ikke at vide, så vi gav min gynækolog svaret på prøven, og han uddybede så at antallet var normalt, men antallet af gode celler var ikke godt nok, og de var ikke gode nok til at svømme. Han sagde så at oprens på sygehuset er hård, og ikke med henblik på behandlingsform, stod det til sygehus var det ivf. Men han ville gerne have en ny prøve for at se om indermination er muligt...

da jeg fortalte ham det, gik kommunikationen totalt i sort...

men jeg tror du har ret i at han tænker, for han har ind i mellem siddet og stirret tomt i luften, og været mut, ikke så meget som i starten, men stadig... Spørger jeg om der er noget galt er svaret "nej" 

så jeg håber at han tænker... Og jeg håber at han er ved at forstå at vi skal gøre det her sammen, og at det nok ikke er så slemt...

men ærligt - jeg ved det ikke...

jeg håber bare ikke at han kun gør det for min skyld, men også for os begge og ham selv... Hvis han gør det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.