Har andre prøvet dette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2016

Chris87

fo82 skriver:

No clue - men den brød igennem i morges 

så nu synes jeg det hele er endnu mere sort og håbløst 

Så du har fået mens nu ?

Din mand skal nok bare lige have lidt tid til at fordøje det hele, og jeg tror måske bare det vigtigt du fortæller ham at han er alt du behøver og du ikke vil vælge andet.

Jeg havde en ven som fik det samme af vide og hans angst var faktisk at hans kæreste skulle forlade ham pga den ting.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

fo82

Chris87 skriver:

Så du har fået mens nu ?

Din mand skal nok bare lige have lidt tid til at fordøje det hele, og jeg tror måske bare det vigtigt du fortæller ham at han er alt du behøver og du ikke vil vælge andet.

Jeg havde en ven som fik det samme af vide og hans angst var faktisk at hans kæreste skulle forlade ham pga den ting.

Ja den kom i går morges - 3 dage forsinket - det har jeg aldrig prøvet før...

ja du har ret... Men det er lidt svært når han ikke vil tale om det 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Også selvom det har været normal styrke osv ?? Ja beklager jeg spørger lidt dumt - men har ingen børn endnu så aner virkelig ikke så meget som det med symptomer osv.

Jeg har haft to gange med en bio - men der var det kun ømme bryster i nogen dage.

Ømme bryster et par dag ? Jeg har haft det i over en uge nu og det er omkring brystvorten i og i det brune. Er selv hel ny på dette område, jeg skulle ha været sluttet min men. igår . Har aldrig haft ondt eller ømme bryster som nu

Undskyld det næste jeg skriver

Jeg er 40 år og har aldrig ønsket etbarn el. Børn, men har fundet min mand i mit liv og nu er jeg blevet skruk.

Anmeld Citér

21. marts 2016

Chris87

fo82 skriver:

Ja den kom i går morges - 3 dage forsinket - det har jeg aldrig prøvet før...

ja du har ret... Men det er lidt svært når han ikke vil tale om det 

Det kan være din krop er stadig ved at finde den rette cyklus - min krop var godt nok lang tid om den del .

Nej kan godt se det svært - men du kan nok ikke gøre så meget andet end at være der for ham når han har behov for det 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Ømme bryster et par dag ? Jeg har haft det i over en uge nu og det er omkring brystvorten i og i det brune. Er selv hel ny på dette område, jeg skulle ha været sluttet min men. igår . Har aldrig haft ondt eller ømme bryster som nu

Undskyld det næste jeg skriver

Jeg er 40 år og har aldrig ønsket etbarn el. Børn, men har fundet min mand i mit liv og nu er jeg blevet skruk.

Jaa jeg havde det som sagt kun et par dage pga bio'er.

Har du prøvet at teste ?

Du skal ikke undskylde . Det er sjovt som kærlighed kan ændre ens syn ikke ? Min mand havde det på samme måde og det havde jeg accepteret, indtil han en dag sagde at han havde fortrudt og der intet han heller ville i verden end ha børn med mig 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Har du prøvet at teste ?

Du skal ikke undskylde . Det er sjovt som kærlighed kan ændre ens syn ikke ? Min mand havde det på samme måde og det havde jeg accepteret, indtil han en dag sagde at han havde fortrudt og der intet han heller ville i verden end ha børn med mig 

Nej jeg har ikke testet,er det ikke for tidligt?

Ja kærlighed er nået underligt dejligt nået.

Men læser, at det med brysterne er fra siden og ud af til og det er mit ikke

Anmeld Citér

21. marts 2016

Bølle19

Chris87 skriver:

Har du prøvet at teste ?

pga. Bio ? undskyld men alt er nyt.  

Anmeld Citér

21. marts 2016

fo82

Chris87 skriver:

Det kan være din krop er stadig ved at finde den rette cyklus - min krop var godt nok lang tid om den del .

Nej kan godt se det svært - men du kan nok ikke gøre så meget andet end at være der for ham når han har behov for det 

Næppe... Har været uden hormon siden juni, og gyn siger at alle tal og alt er som det skal være...

Anmeld Citér

21. marts 2016

Chris87

Bølle19 skriver:

Nej jeg har ikke testet,er det ikke for tidligt?

Ja kærlighed er nået underligt dejligt nået.

Men læser, at det med brysterne er fra siden og ud af til og det er mit ikke

Det kommer an på hvilken dag du er på i din cyklus ? 

Ja det er det .

Altså jeg får altid ømhed omkring det område ved ÆL og et par dage før min mens kommer, men jeg oplever også at få ondt i siderne op til mens nogen gange 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Chris87

fo82 skriver:

Næppe... Har været uden hormon siden juni, og gyn siger at alle tal og alt er som det skal være...

Ja så det da lidt mærkeligt - men kroppen har sgu sit eget løb til tider synes jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.