I skal/kan betale børnebidrag til hinanden, det kan trækkes fra i skat. Men du skal jo betale til to børn.
Selvom I evt. har en aftale om du måske kun skal betale til et barn, kan han jo senere hen kræve betaling for dem begge!
Jeg har selv været igennem en skilsmisse. Vi har altid kunne tale fint og har det også godt den dag i dag. MEN! Min eksmand foreslog mig i sin tid at vi havde er barn boende hver. Dette var KUN af økonomiske årsager! Jeg har fortrudt så inderligt at jeg sagde god for den! For tit har jeg haft børnene mere en 7/7 og så har jeg haft ALLE udgifter til dem.
Jeg bruger faktisk mange penge på børnene. Bare 3 flyverdragter, 3 vinterjakker, 3 huer og 3 par vinterstøvler kan jo nemt løbe op og så rækker de 2500kr fra din eks ikke langt, synes jeg. Der kommer jo også bare almindeligt tøj.
Jeg vil bare sige at du skal tænke dig grundigt om! Det er noget møg at gøre sådan, af økonomiske årsager! Og ja, det er surt med hund og kat. Måske han kunne finde noget billigere hvor dyr er tilladt?
Hvad hvis I evt. byttede, så du bliver boende i rækkehuset med børnene og han finder noget andet?
Anmeld
Citér