Måske er du ikke enig i at han har to adresser og du en, hvis det alligevel er dig der plejer at stå for indkøb af tøj mm.
Overvej lige hvad du evt ellers plejer at stå for med børnene.
er det jer begge der lægger mærke til hvordan de trives, og lige følger op hvis der er noget i institutionen?
hvem går børnene til når de er kede, eller trætte af noget med kammerater, voksne mm?
Hvem af jer lægger mærke til, deres behov for kammerater, hvordan det går med fritidsinteresser, hvornår de skal ha ro osv.
hvis det mest er dig, vil jeg virkelig reoverveje jeres syv syv ordning og adresser og økonomi!!
for så kommer du til at slide dig ihjel, med at samles børn op, samtidig med en økonomi der slet ikke hænger sammen, og det studie kan du godt glemme..
sorry men jeg har været der.
kommer du fra et forhold hvor ex plejer at få sit igennem, for uenighed bliver til kampe som du ikke magter??
så er det bare om at komme i Statsforvaltningen, og få dem til at hjælpe jer med at lave ordninger der har en chance for at holde for jer alle fem. Også det økonomiske.
jeg ville forhøre mig hos Statsforvaltningen, hvad de tænker om økonomien. Hvis det ligger langt fra det din mand vil, serverer du det du vil. Hvis ikke han vil det, må du sige at så må I få Statsforvaltningen til at hjælpe. For de er vandt til dette, og har erfaring for hvad der virker.
stejler han, skal du vide det IKKE bliver lettere med tiden - tværtimod. Så du kan lige så godt lave det ordentligt fra starten.
det kan virkelig være livsnødvendige med back up hvis det er sådan en nyser du skal i gang med.
man kan ringe til forældre telefonen i børns vilkår. Måske har du en veninde med hår på brystet der kan buste dig når det går for sig. Og ellers er en god psykolog eller terapeut virkelig godt givet ud.
Til slut. Gå ikke betingelsesløst med på de udspil din ex har. Han er vidst god til at male sin egen kage, uden øje for fællesskab og dig. En god sætning er, det vil jeg lige tænke over