Teenager , svedlugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2016

gokkelok

Diosa85 skriver:

Ja men så er der stadig aluminium i som er kræftfremkaldende det er mere det jeg mener. Man kan ikk få noget uden alu som tager sved lugt 

Nåå det var det du mente 

nej, det er rigtigt. 

Men det er altså ikke bevist at det er kræftfremkaldende.... Endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

Mo9ca

Altså kunststof har sværere ved at komme af med svedlugten i vask end f.eks bomuld el. uld. Så hvis han går meget med syntetiske stoffer skulle han måske prøve med nogle naturlige fibre? 

Min kæreste og jeg bruger saltvands roll on og saltvandsspray. Det virker her. Der er intet andet i end det, og min kæreste har et job hvor han er fysisk aktiv. Alligevel lugter han ikke efter en hel dag på job. 

De er meget effektive og virker upåklageligt, selv når vi træner.

Mvh. M

Anmeld Citér

15. marts 2016

Diosa85

gokkelok skriver:

Nåå det var det du mente 

nej, det er rigtigt. 

Men det er altså ikke bevist at det er kræftfremkaldende.... Endnu

Jo det blev bevist for et par år siden hvor der var kæmpe ramaskrig omkring det og folk smed deres Roll Ons ud fordi der var alu i og butikkerne solgte dem til 5 kr stk. 

Kan ikk huske hvad programmet hed der dokumenterede det. 

Anmeld Citér

15. marts 2016

gokkelok

Diosa85 skriver:

Jo det blev bevist for et par år siden hvor der var kæmpe ramaskrig omkring det og folk smed deres Roll Ons ud fordi der var alu i og butikkerne solgte dem til 5 kr stk. 

Kan ikk huske hvad programmet hed der dokumenterede det. 

Ja, det var noget med en norsk undersøgelse. Kan tydelig huske det. Jeg arbejder på apotek, og hold da op der kom mange, og skulle have deodorant uden aluminiumklorid  Men iflg Sundhedsstyrelsen er der ikke nok bevis på at det er skadeligt, forbi mange andre tests har vist at der ikke er nogen risiko. 

Men altså, man skal gøre hvad man har det bedst med. 

man kan egentlig få en krystal-deodorant. Den havde en gang et godt ry. Men ved ikke om den virker godt nok mod stærk sved. 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Diosa85

gokkelok skriver:

Ja, det var noget med en norsk undersøgelse. Kan tydelig huske det. Jeg arbejder på apotek, og hold da op der kom mange, og skulle have deodorant uden aluminiumklorid  Men iflg Sundhedsstyrelsen er der ikke nok bevis på at det er skadeligt, forbi mange andre tests har vist at der ikke er nogen risiko. 

Men altså, man skal gøre hvad man har det bedst med. 

man kan egentlig få en krystal-deodorant. Den havde en gang et godt ry. Men ved ikke om den virker godt nok mod stærk sved. 

Nåh så var det på den måde. Kan bare huske det der kæmpe ballade der var omkring det. 

Selvfølgelig skal man selv bestemme det. Jeg er slet ikke fanatisk på nogen måder. Bruger så slet ikk parfume, kun hvis jeg skal i byen en gang i mellem. Men har ikk rigtig nogen kropslugt så har ikk behovet. 

Ja det havde jeg også hørt om. Og min ex afprøvede det. Men føj det hjalp ikk det mindste. Han lugtede stadig af sved. Så han røg tilbage på Roll on. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.