Teenager , svedlugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.600 visninger
24 svar
4 synes godt om
14. marts 2016

Anonym trådstarter

Er lige anno af hensyn til min dreng. Har en teenager på 14 som er i rivende udvikling. Der sker en masse med kroppen bl.a sved. Han bruger deo men lugter af sved alligevel. Kunne lugte at det stadigvæk hang i trøjerne efter vask. GODE råd modtages

Findes der nogle speciale deo som er bedre mod sved. Og hvad kan jeg gøre med trøjerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Er lige anno af hensyn til min dreng. Har en teenager på 14 som er i rivende udvikling. Der sker en masse med kroppen bl.a sved. Han bruger deo men lugter af sved alligevel. Kunne lugte at det stadigvæk hang i trøjerne efter vask. GODE råd modtages

Findes der nogle speciale deo som er bedre mod sved. Og hvad kan jeg gøre med trøjerne

Anti persparenter som nives, sanex osv i Roll on. Der er aluminium i som indkapsler lugten.

så kan man vende den og sige at det så også kan være kræftfremkaldende hvis man skal følge Sundhedsstyrelsen. 

Men det er det eneste der virker mod sved lugt. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Jeg mener faktisk man kan købe en slags deo creme på apoteket som hjælper. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Med hensyn til bluserne så læg dem i blød i Rodalon inden du vasker dem. Det skulle gerne fjerne lugten.

Anmeld Citér

14. marts 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Jeg har også en dreng, netop fyldt 15 og vi har efterhånden forsøgt en del...

Hans hår er fedtet,hans hud er fedtet og fuld af urenheder og han lugter også indimellem og det samme gør hans tøj.

Han er dog flittig med deo, men det hjælper ikke en dyt! Det sidder i hele kroppen, og det er simpelthen så synd, for ved hans to ældre søskende var det ikke så voldsomt. 

Mærkeligt at der er den forskel. Vi har gjort brug af hele matas....De seneste to år...Men har nu besluttet ikke at udsætte ham for mere end alm hygiejne og så vaske tøj i rodalon.  Tror bare det skal gå sin gang, og heldigvis kommer de fleste ud på den anden side. Men det er uden tvivl hårdt for de unge mennesker 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Augustmama

På apoteket kan man få en orange deo der hedder ; aliminumklorid liniment 20% i håndkøb.. 

Den lukker delvist for svedkanalerne. 

Alminimumklorid er baktetiehæmmende og lugthæmmende. 

Vi har haft rigtig gode resultater med den,' ! 

Kan klart anbefales 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Babilooo

Safery five virker!

Anmeld Citér

14. marts 2016

Babilooo

Safety five

Anmeld Citér

14. marts 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

De dyre er meget bedre end de billige. Min mand har meget kraftig svdlugt, så det er grundig vask her morgen og så en role on deo for minimum 100 kr.

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Jeg har også en dreng, netop fyldt 15 og vi har efterhånden forsøgt en del...

Hans hår er fedtet,hans hud er fedtet og fuld af urenheder og han lugter også indimellem og det samme gør hans tøj.

Han er dog flittig med deo, men det hjælper ikke en dyt! Det sidder i hele kroppen, og det er simpelthen så synd, for ved hans to ældre søskende var det ikke så voldsomt. 

Mærkeligt at der er den forskel. Vi har gjort brug af hele matas....De seneste to år...Men har nu besluttet ikke at udsætte ham for mere end alm hygiejne og så vaske tøj i rodalon.  Tror bare det skal gå sin gang, og heldigvis kommer de fleste ud på den anden side. Men det er uden tvivl hårdt for de unge mennesker 

Tænker også det er en periode vi ( han ) skal igennem. Der sker så meget lige nu. Her har bror slet ikke samme " problem " kunne være fint, hvis en bestemt type deo evt kunne hjælpe. Bare lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.