Teenager , svedlugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

De dyre er meget bedre end de billige. Min mand har meget kraftig svdlugt, så det er grundig vask her morgen og så en role on deo for minimum 100 kr.

Er der forskel på mærker ? Han bruger en deo som koster over 100 kr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Anti persparenter som nives, sanex osv i Roll on. Der er aluminium i som indkapsler lugten.

så kan man vende den og sige at det så også kan være kræftfremkaldende hvis man skal følge Sundhedsstyrelsen. 

Men det er det eneste der virker mod sved lugt. 

Ja det er jo så ikke det bedste  må en tur på apoteket 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Jeg mener faktisk man kan købe en slags deo creme på apoteket som hjælper. 

Jeg må en tur på apoteket og høre , hvad de siger . Tak 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Med hensyn til bluserne så læg dem i blød i Rodalon inden du vasker dem. Det skulle gerne fjerne lugten.

Blandet op eller bare Rodalon ? Det ødelægger ikke tøjet ? Hvor længe skal de ligge ? Syntes jeg så eddike også kunne hjælpe

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Englesang skriver:

På apoteket kan man få en orange deo der hedder ; aliminumklorid liniment 20% i håndkøb.. 

Den lukker delvist for svedkanalerne. 

Alminimumklorid er baktetiehæmmende og lugthæmmende. 

Vi har haft rigtig gode resultater med den,' ! 

Kan klart anbefales 

Super  må en tur på apoteket .. Tror ikke han er generet som sådan men ville nu alligevel gerne afhjælpe det.

Anmeld Citér

15. marts 2016

Bebe89

Jeg ved ikke om det er nævnt, men så vidt jeg husker (fra min egen teenagetid!!! ) kan man få noget der hedder ph-creme på apoteket som afhjælper svedlugten 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ja det er jo så ikke det bedste  må en tur på apoteket 

Tror ikke apoteket kan give noget. Det er aluminiumet der fjerner svedlugten. Fjerner man alu forbliver sveden. 

Min ex er en rigtig helse freak på mange punkter og specielt det her. Så da det kom frem med alt det her med alu i Roll on gik jeg i helse butikker og apotek for at finde alternativ fordi jeg ikk ville lugte til hans sved men svaret var det samme alle steder. 

"Alu = ingen svedlugt"

Anmeld Citér

15. marts 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Blandet op eller bare Rodalon ? Det ødelægger ikke tøjet ? Hvor længe skal de ligge ? Syntes jeg så eddike også kunne hjælpe

Det skal blandes op, blandingsforholdene står på flasken, der står også hvor længe det skal ligge. Tøjet tager ikke skade, det misfarver ikke eller noget, det fjerner bare lugt.

Anmeld Citér

15. marts 2016

gokkelok

Diosa85 skriver:

Tror ikke apoteket kan give noget. Det er aluminiumet der fjerner svedlugten. Fjerner man alu forbliver sveden. 

Min ex er en rigtig helse freak på mange punkter og specielt det her. Så da det kom frem med alt det her med alu i Roll on gik jeg i helse butikker og apotek for at finde alternativ fordi jeg ikk ville lugte til hans sved men svaret var det samme alle steder. 

"Alu = ingen svedlugt"

Apoteket har nogen deodoranter med højt indhold af aluminiumklorid

Anmeld Citér

15. marts 2016

Diosa85

gokkelok skriver:

Apoteket har nogen deodoranter med højt indhold af aluminiumklorid

Ja men så er der stadig aluminium i som er kræftfremkaldende det er mere det jeg mener. Man kan ikk få noget uden alu som tager sved lugt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.