Bøf og blowjob dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2016

Moster20

DET SKAL FEJRES!!! Ja, min kæreste får sgu en bøf og et blowjob! Og jeg synes det skide sjovt med sådan nogle dage - forstår ikke at der er nogle der "tager det så tungt", at der er dage til at forkæle ham / hende / mor / far..... Det da bare hyggeligt, også selvom man bliver forkælet og elsket alle de andre dage også!

cheer up! Hvem kan ikke li' en god bøf   Hæhæhæ!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

MysteriousAngel

Går ikke ind for at sex skal bruges på den måde. Så nej. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jeg ville aldrig, som i aldrig nogensinde, lade datoen bestemme, om vi skulle have sex og på hvilken måde. Af alle fjollede traditioner er denne den mest ubegribelige og primitive i mine øjne. Min mand kan sgu også så godt lide tanken om, at vi elsker af impuls og lyst og ikke af en datobestemt forkælelsesforpligtelse. 

Hvis B&B er et modstykke til Valentines - som vi iøvrigt heller ikke fejrer - må tanken være, at kvinder er til blomster og romantik, og manden er til kød og til at få den suttet af. Så stereotype opfattelser hører til i en meget fjern fortid, og jeg kan på ingen måde se det sjove i det. Det er "humor" på bodega-niveau i mine øjne. 

Må man iøvrigt fortryde, hvis man nu overhovedet ikke har lyst til at give B nr. 2 efter at have indtaget B nr. 1, eller fanger setuppet? 

Fuldstændig enig.

Jeg får kvalme af konceptet.

Anmeld Citér

14. marts 2016

Kløver

Ikke noget vi gør i her. Holder gerne hyggedag og forkæler med god mad, men sex skal ikke bruges i den forbindelse hos os  

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Min mand har så købt bøffer og anede ikke at at det var bøf blowjob dag. Hans kommentar var " det er sjovt der er så mange billige bøffer i Netto" 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Mo9ca

Marts<3 skriver:

Mors dag er det mest amerikanske du kan komme i nærheden af. Fejre du det??

Nej

Anmeld Citér

15. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig, som i aldrig nogensinde, lade datoen bestemme, om vi skulle have sex og på hvilken måde. Af alle fjollede traditioner er denne den mest ubegribelige og primitive i mine øjne. Min mand kan sgu også så godt lide tanken om, at vi elsker af impuls og lyst og ikke af en datobestemt forkælelsesforpligtelse. 

Hvis B&B er et modstykke til Valentines - som vi iøvrigt heller ikke fejrer - må tanken være, at kvinder er til blomster og romantik, og manden er til kød og til at få den suttet af. Så stereotype opfattelser hører til i en meget fjern fortid, og jeg kan på ingen måde se det sjove i det. Det er "humor" på bodega-niveau i mine øjne. 

Må man iøvrigt fortryde, hvis man nu overhovedet ikke har lyst til at give B nr. 2 efter at have indtaget B nr. 1, eller fanger setuppet? 

Jeg har personligt hverken noget imod bøffer eller blowjobs - når jeg har lyst...

Men at udvælge en særlig dato for det, og så tro at det bliver festligt eller specielt af den grund? Det er nogenlunde ligeså så fantasiforladt som mors dag, valentines, og alt det andet gøgl i min bog 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym

Jeg er enig med mange af jer om at det er en underlig dag! 

Det vel bare et spørgsmål om hvornår der så kommer en sushi & pussy Day 

Vi holder det ikke herhjemme. Og som flere skriver, så er "pligtsex" ikke fedt. Jeg forkæler da min kæreste ofte. Men synes der går lidt tabt ved at lave sådan en dag, hvor man så ved at alle får røde bøffer og bagefter ligger konen og guffer på banditten... 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Rauw

Jeg er enig med mange af jer om at det er en underlig dag! 

Det vel bare et spørgsmål om hvornår der så kommer en sushi & pussy Day 

Vi holder det ikke herhjemme. Og som flere skriver, så er "pligtsex" ikke fedt. Jeg forkæler da min kæreste ofte. Men synes der går lidt tabt ved at lave sådan en dag, hvor man så ved at alle får røde bøffer og bagefter ligger konen og guffer på banditten... 

Der er cupcake og slik fisse dag  Ikke at mændene i mit liv nogensinde har gidet fejre det, men det findes. 14 april. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Rauw skriver:

Der er cupcake og slik fisse dag  Ikke at mændene i mit liv nogensinde har gidet fejre det, men det findes. 14 april. 

Valentines Day - go home!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.