Bøf og blowjob dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2016

klmf

Patriark skriver:

Jeg ville personligt hellere have en "pandekage og PlayStation dag".

Det lyder også godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

nej vi går ikke op i mærke dage.

og i dag ligger vi begge syge. Så vores dag bliver ristet brød og te.

Anmeld Citér

14. marts 2016

Tip!

Altså min mand udskød valentinsdag, så B&B må vente til weekenden hvor der ingen børn er hjemme.. Tror nu heller ikke at han er underernæret på den konto.. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

CBbaby

Jeg forstår det slet ikke At nogen synes det er sjovt at lave dage, hvor kvinder skal lave mad og give en mundguffer? Det er fornedrende i mine øjne - over for mig. Men at andre gør det - det generer mig ikke. Hvis de synes det er sjovt - go for it :-)

Både kvinders "valentinsdag" og så endnu værre "bøf og blowjob" er noget mærkeligt noget 

Jeg bryder mig ikke om at sætte Formel på sex eller kærlighed. Og det er de der dage. Også mors og fars dag. At andre skal diktere forventninger til mit sexliv eller kærlighedsliv?

Hvis min mand sagde noget om det, ville jeg tro det var en dårlig joke. Men nu kender jeg ingen, som fejrer de her dage. Heller ikke mors eller fars dag. :-)

Anmeld Citér

14. marts 2016

Mo9ca

Skal jeres mænd forkæles imorgen?

Er det en særlig dag siden du spørger om det?

Jeg "forkæler" jævnligt min kæreste. F.eks. Gav jeg ham en halv times zoneterapi i fredags, bare fordi jeg syntes han så lidt udkørt ud. 

Der behøver ikke være en særlig grund for at forkæle hinanden hjemme hos os. Måske lige på nær årsdagen for vores forholds begyndelse. Alt hvad vi har oplevet og opnået sammen udspringer jo af den dag vi blev kærester.

Mvh. M

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Skal jeres mænd forkæles imorgen?

Ja da synes det er en skæg tradition. Nu er han gået med på Valentines, fordi det betyder meget for mig, så selvfølgelig forkæles han også i dag!

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Normalt fejre vi ikke hverken BogB dag eller valentines dag. MEN har altid for sjovt sagt til min mand at vil han fejre b og b så må han hoste op med en romantisk dag også.. Så I år tog han R*ven på mig og arrangerede en vild romantisk valentines dag hvor han virkelig havde lagt tanker i hvad jeg kan li og elsker.. Så ja I år fejre vi B og B dag. Dog udsætter vi den lidt da han har døgnvagt i morgen, men en dag i forkælelse får han da. Havde nu nok givet ham den alligevel. Men igen er min mand lykkelig hvis han bare kan få en hel dag foran computeren så det kommer nok også med ��

Anmeld Citér

14. marts 2016

Mullemus86

Forstår ikke helt idéen.. Det skulle være et modsvar til valentines Day? 

Valentines Day er jo ikke en dag for kvinder - det er en dag for de elskende, så at lave en dag som kun er for mænd virker bare.. Plat.. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Mo9ca

Mullemus86 skriver:

Forstår ikke helt idéen.. Det skulle være et modsvar til valentines Day? 

Valentines Day er jo ikke en dag for kvinder - det er en dag for de elskende, så at lave en dag som kun er for mænd virker bare.. Plat.. 

Lige præcis. Hvis man fejrer Valentines day så er det da for begge parter.

Og hvorfor har man Valentines day når de fleste også har en årsdag? Desuden er det en dag danskerne har kopieret fra amerikanerne, eller ret og sagt købe industrien.

Anmeld Citér

14. marts 2016

Bshizzle

Jeg syntes det er noget pjat i HØJ grad !!! 

Vi fejrer ikke de "mærke dage".. Så hvorfor B&B dag? 

Well.. Min mand har derimod en anden opfattelse af den her dag, så han forventer Bøf på bordet og en tur i sengen senere 

Men han må tro om.. Den står på Pasta og en ansigtsmaske/bad til mig.. Og direkte i seng! 

Ham og hans kollegaer snakkede om dagen igår, og jeg sad bare med det største smil på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.