Bøf og blowjob dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2016

Sprit25

Missmatch:-) skriver:

Lige præcis. Hvis man fejrer Valentines day så er det da for begge parter.

Og hvorfor har man Valentines day når de fleste også har en årsdag? Desuden er det en dag danskerne har kopieret fra amerikanerne, eller ret og sagt købe industrien.

Valentins dag er nu ikke opfundet af industrien. Valentin er en gammel præst der boede folk inden de tog i krig industrien har så grebet det()

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Marts<3

Diosa85 skriver:

Nu er jeg godt nok single. Men da jeg var i forhold så gik jeg ikke ind for B&B dag. 

Synes det er latterligt at der skal sættes dag på at forkæle manden ligesom jeg synes det er latterligt med Valentins dag at der skal sættes en dag på at vise sin kvinde kærlighed. Det burde være helt naturligt og af lyst og ikke pga en dato 

Men du syntes ikke det er latterligt og blive forkælet til mors dag??

Anmeld Citér

14. marts 2016

Marts<3

Missmatch:-) skriver:

Lige præcis. Hvis man fejrer Valentines day så er det da for begge parter.

Og hvorfor har man Valentines day når de fleste også har en årsdag? Desuden er det en dag danskerne har kopieret fra amerikanerne, eller ret og sagt købe industrien.

Mors dag er det mest amerikanske du kan komme i nærheden af. Fejre du det??

Anmeld Citér

14. marts 2016

Diosa85

Marts<3 skriver:

Men du syntes ikke det er latterligt og blive forkælet til mors dag??

Det har jeg da ikke sagt noget om. ?

men jo det synes jeg. Det er ikke noget vi fejre. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Skal jeres mænd forkæles imorgen?

Han blev forkælet i går  

Anmeld Citér

14. marts 2016

Marts<3

Diosa85 skriver:

Det har jeg da ikke sagt noget om. ?

men jo det synes jeg. Det er ikke noget vi fejre. 

Det lyder kedeligt aldrig og fejre lidt sjov... 

Havde jeg en kæreste så havde han fået en KÆMPE bøf og et blowjob der var lagt meget kærlighed i... 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Diosa85

Marts<3 skriver:

Det lyder kedeligt aldrig og fejre lidt sjov... 

Havde jeg en kæreste så havde han fået en KÆMPE bøf og et blowjob der var lagt meget kærlighed i... 

Hvorfor skulle det være kedeligt? Behøver ikke specielle dage for at vise en evt kæreste kærlighed eller lave en bøf og give et blowjob. 

Synes nu mere det er sørgeligt at man skal sætte forventninger til sin partner udfra datoer 

men hver sin holdning. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Skal jeres mænd forkæles imorgen?

Jeg elsker at fejre ting. Når der er en mulighed for en "fest" så griber jeg den, så ja. Bøf og blowjob dag sker da helt sikkert. Er dog ikke totalt pernitten omkring det. Vores årsdag er f.eks. blevet droppet flere gange fordi vi har været inviteret til noget andet (grill hos venner sidste år). 

Men hvis jeg ikke lige har andet på bordet så fejrer vi det hele  fødselsdage, valentin, når nogen afslutter uddannelse, mortensaften, årsdage (både for hvornår vi blev kærester og sex for første gang), b&b... Kunne blive ved 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Jeg ville aldrig, som i aldrig nogensinde, lade datoen bestemme, om vi skulle have sex og på hvilken måde. Af alle fjollede traditioner er denne den mest ubegribelige og primitive i mine øjne. Min mand kan sgu også så godt lide tanken om, at vi elsker af impuls og lyst og ikke af en datobestemt forkælelsesforpligtelse. 

Hvis B&B er et modstykke til Valentines - som vi iøvrigt heller ikke fejrer - må tanken være, at kvinder er til blomster og romantik, og manden er til kød og til at få den suttet af. Så stereotype opfattelser hører til i en meget fjern fortid, og jeg kan på ingen måde se det sjove i det. Det er "humor" på bodega-niveau i mine øjne. 

Må man iøvrigt fortryde, hvis man nu overhovedet ikke har lyst til at give B nr. 2 efter at have indtaget B nr. 1, eller fanger setuppet? 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Loa

Nopes. Det betyder ikke noget de der datoer. 

Tør næsten godt vædde på min mand ikke engang aner at det er B&B dag i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.