CaWi skriver:
Jeg tænker på om det ikke er ubehageligt at have op? Kan man virkelig undgå at den lækker? Hvordan ved man hvad str man skal bruge? Hvordan får man den ud?( der findes mange videoer på youtube om hvordan man folder den, så den kan komme op, men ikke rigtig noget om hvordan den kommer ud igen.) og hvordan med rengøring? Her tænker jeg på, at på mit job er der ikke håndvask på selve toilettet, men ude foran, OG det er fælles toilet med mændene. De vil nok synes det er mærkeligt jeg står der og skyller den (ja eller måske faktisk lidt ulækkert)
Som en lille sidebemærkning, så er der vist nogle bind som er begyndt at blive lavet med duftestoffer i. Det kan være man skal være ekstra opmærksom på det, hvis man ikke helt kan tåle det (jeg er ikke 100% sikker, så hæng mig ikke op på det)
-Jeg kan kun lige mærke det, lige når den er kommet op den første dag. Resten af tiden kan jeg ikke mærke den (jeg har nogle gange været lige ved at glemme at jeg havde den i)
- Det var kun lige i starten at jeg havde lidt problemer med at den lukkede, fordi jeg ikke havde helt styr på hvornår den sad rigtigt.
- Jeg bruger ladycup og på deres hjemmeside et en nem vejledning til hvilken størrelse.
- Når jeg skal have den ud trykker jeg den lidt på siden, som en anden beskriver. Eller også trækker jeg i "tappen" for neden samtidig med at jeg vipper den - jeg kan IKKE anbefale bare at trække lige ned.
- Hvis jeg ikke har en vask inde ved toilettet så plejer jeg bare at tørre det værste af med noget papir og sætter jeg den op igen. Alt efter hvor meget du bløder er det slet ikke sikkert du behøver tømme den på arbejde. De første to dage bløder jeg en del så der tømmer jeg den også midt på dagen, men eller kan morgen og aften være nok.
Det er vist noget med at der også er en version som hedder mooncup, den har jeg hørt skulle være lidt træls fordi den er lidt mere stiv i det end de andre mærker
.
Jeg er glad for min og kan virkelig anbefale det.
Anmeld
Citér