Sæd dræbende creme? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2016

modesty

serinasmor skriver:

Prøv at spørge på apoteket ... Jeg har ledt alle mulige steder på nettet og kan ikke finde hverken sæddræbende skum eller creme til salg - dog findes de beskrevet på både Netdoktor og andre sider ... Men måske er de ikke længere lovlige i DK ? Apoteket ved nok besked  

Husk at spørge om der kan være bivirkninger så som svamp .... 

Og så er det da vist held i uheld at du har pco .. Det der afholdenhed var heller ikke gået godt her i huset ... Og hvis de som i denne tråd mener det er en reel løsning selv skulle praktisere det som eneste mulige præventionsform ville de nok heller ikke mene det var en reel løsning  

Så pøj pøj på apoteket og i Roskilde  

4. hit på googlesøgning...

http://www.med24.dk/pessar/caya-gel-60-gr/product_info.php/cPath/213/products_id/23335

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

serinasmor

modesty skriver:

4. hit på googlesøgning...

http://www.med24.dk/pessar/caya-gel-60-gr/product_info.php/cPath/213/products_id/23335

Men dette er jo netop ikke sæddræbende - men skaber blot et surt miljø  

Anmeld Citér

13. marts 2016

Kay

serinasmor skriver:

Prøv at spørge på apoteket ... Jeg har ledt alle mulige steder på nettet og kan ikke finde hverken sæddræbende skum eller creme til salg - dog findes de beskrevet på både Netdoktor og andre sider ... Men måske er de ikke længere lovlige i DK ? Apoteket ved nok besked  

Husk at spørge om der kan være bivirkninger så som svamp .... 

Og så er det da vist held i uheld at du har pco .. Det der afholdenhed var heller ikke gået godt her i huset ... Og hvis de som i denne tråd mener det er en reel løsning selv skulle praktisere det som eneste mulige præventionsform ville de nok heller ikke mene det var en reel løsning  

Så pøj pøj på apoteket og i Roskilde  

Ja det tænker jeg også 5 år i afholdenhed god tur 

Så hellere en tur til Roskilde og på apoteket

Anmeld Citér

13. marts 2016

Kay

BC skriver:

Jeg kender det ikke... Ville bare sikre mig at du vidste om p plaster, da det ikke er så udbredt at bruge. 

Tak

Anmeld Citér

13. marts 2016

modesty

Men dette er jo netop ikke sæddræbende - men skaber blot et surt miljø  

Der står højt og tydeligt at det har lige så god effekt som sæddræbende creme.

Anmeld Citér

13. marts 2016

MorTil3+

Vi har aldrig brugt prævention, vi har altid haft afbrudt samleje. Og de tre børn vi har er lavet med vilje altså i perioden op til graviditet har vi ikke afbrudt samlejet, det tog næsten er år med alle tre. Og har så fået to aborter pga GUL og anden gang et vindæg. Så her har det altså fungeret i 11 år med afbrudt samleje. Og når han lige savner det med at komme inde i varmen så har vi analsex.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.