Sæd dræbende creme? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2016

Tip!

Har du prøvet p plaster? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

Kay

loop skriver:

Vedr. kondom og pessar. Får du svamp uanset materialet, de er lavet af? Hvis du gør det, ville jeg tage til sexolog sammen med manden og finde nye muligheder for et sexliv, der er godt for begge, som ikke inkluderer egentlig samleje.

Jeg ville ikke have samleje, før vi begge var enige om, at der godt måtte komme en 3'er.

tja tanken er jo rigtig fin... men det er utopi i min verden...

Jeg er nok ret direkte nu... men jeg elsker når mit underliv er fyldt op af min mands... og at jeg skal leve de næste 5 år måske... uden den nydelse... jeg ved godt der kommer andre nydelser... men det er bare slet slet ikke det samme... og jeg ved min mand har det på samme måde...

og ja vi har prøvet forskellige materialer med samme resultat...

men nu var det også råd om sæddræbende creme jeg søgte... og det er da fint i også kommer med andre forslag, men lige frem at flere her inde går så meget ind i hvad vi gør og dømmer om vi er tossede eller uansvarlige osv. syntes jeg faktisk er lidt over stregen...

jeg ved godt at du ikke har skrevet nogle af de ord men du har konkluderet at det er bedst (ud fra devisen hvis det var mig der skulle vælge ville jeg...) at vi slet ikke har samleje som er en vigtig del af vores sex og samliv, når spørgsmålet bare gik på om du havde erfaring med sæddræbende creme

Anmeld Citér

13. marts 2016

Kay

BC skriver:

Har du prøvet p plaster? 

nej men da det også bygger på hormoner har min læge frarådet det...

Anmeld Citér

13. marts 2016

Tip!

Kay skriver:

nej men da det også bygger på hormoner har min læge frarådet det...

Crap.... 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Kay

BC skriver:

Crap.... 

ja vi har været alle muligheder igennem med lægen og er enlig helt afklaret med hvordan vi gør det... men hvis sæddræbende creme kunne gøre det lidt mere "sikkert" ville jeg høre andres erfaringer om det

Anmeld Citér

13. marts 2016

serinasmor

Kay skriver:

Jeg er nok ret direkte nu... men jeg elsker når mit underliv er fyldt op af min mands... og at jeg skal leve de næste 5 år måske... uden den nydelse... jeg ved godt der kommer andre nydelser... men det er bare slet slet ikke det samme... og jeg ved min mand har det på samme måde...

men nu var det også råd om sæddræbende creme jeg søgte... og det er da fint i også kommer med andre forslag, men lige frem at flere her inde går så meget ind i hvad vi gør og dømmer om vi er tossede eller uansvarlige osv. syntes jeg faktisk er lidt over stregen...

jeg ved godt at du ikke har skrevet nogle af de ord men du har konkluderet at det er bedst (ud fra devisen hvis det var mig der skulle vælge ville jeg...) at vi slet ikke har samleje som er en vigtig del af vores sex og samliv, når spørgsmålet bare gik på om du havde erfaring med sæddræbende creme

Prøv at spørge på apoteket ... Jeg har ledt alle mulige steder på nettet og kan ikke finde hverken sæddræbende skum eller creme til salg - dog findes de beskrevet på både Netdoktor og andre sider ... Men måske er de ikke længere lovlige i DK ? Apoteket ved nok besked  

Husk at spørge om der kan være bivirkninger så som svamp .... 

Og så er det da vist held i uheld at du har pco .. Det der afholdenhed var heller ikke gået godt her i huset ... Og hvis de som i denne tråd mener det er en reel løsning selv skulle praktisere det som eneste mulige præventionsform ville de nok heller ikke mene det var en reel løsning  

Så pøj pøj på apoteket og i Roskilde  

Anmeld Citér

13. marts 2016

Tip!

Kay skriver:

ja vi har været alle muligheder igennem med lægen og er enlig helt afklaret med hvordan vi gør det... men hvis sæddræbende creme kunne gøre det lidt mere "sikkert" ville jeg høre andres erfaringer om det

Jeg kender det ikke... Ville bare sikre mig at du vidste om p plaster, da det ikke er så udbredt at bruge. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

loop

Kay skriver:

Nej, jeg har ikke konkluderet noget som helst om dig. Jeg skrev, hvad jeg selv ville gøre.

Undskyld jeg svarede i din tråd, det vil jeg se om jeg kan huske ikke at gøre en anden gang.

Anmeld Citér

13. marts 2016

Christine

Kay skriver:

ja det er alle former for hormoner jeg ikke tåler... jeg får meget store bivirkninger ved det

der er forskere i gang med at lave en mandlig p pille, men der er intet godkendt endnu

og i følge lægerne er der under 20% af tilfældene at det lykkeds at omgøre en sterilisation så det har de frarådet.

Åh jeg troede det var nærmere 35-40 tilfælde der kan laves om! Men så ville det selvfølgelig stadig være surt at være en del af de sidste 60-65% 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Loa

Kan i ikke bare lade være at have sex 

Ej kender slet ikke noget til sæddræbende creme.....Skulle bare lige være sjov 

Går ud fra du heller ikke tåler almindelige P-piller så? Ih det må sgu være irriterende at det skal være så omstændigt med prævention 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.