loop skriver:
Vedr. kondom og pessar. Får du svamp uanset materialet, de er lavet af? Hvis du gør det, ville jeg tage til sexolog sammen med manden og finde nye muligheder for et sexliv, der er godt for begge, som ikke inkluderer egentlig samleje.
Jeg ville ikke have samleje, før vi begge var enige om, at der godt måtte komme en 3'er.
tja tanken er jo rigtig fin... men det er utopi i min verden... 
Jeg er nok ret direkte nu... men jeg elsker når mit underliv er fyldt op af min mands... og at jeg skal leve de næste 5 år måske... uden den nydelse... jeg ved godt der kommer andre nydelser... men det er bare slet slet ikke det samme... og jeg ved min mand har det på samme måde...
og ja vi har prøvet forskellige materialer med samme resultat...
men nu var det også råd om sæddræbende creme jeg søgte... og det er da fint i også kommer med andre forslag, men lige frem at flere her inde går så meget ind i hvad vi gør og dømmer om vi er tossede eller uansvarlige osv. syntes jeg faktisk er lidt over stregen...
jeg ved godt at du ikke har skrevet nogle af de ord men du har konkluderet at det er bedst (ud fra devisen hvis det var mig der skulle vælge ville jeg...) at vi slet ikke har samleje som er en vigtig del af vores sex og samliv, når spørgsmålet bare gik på om du havde erfaring med sæddræbende creme 
Anmeld
Citér