Kay skriver:
det er slet ikke det mit spørgsmål går ud på!
vi er udmærket godt klar over at det ikke er en sikker måde vi køre det på lige pt.
men jeg syntes du skriver det som om vi er to små børn der ikke ved hvad vi lav er! 
og nu er det faktisk sådan at jeg har pco og vi har kæmpet for at få de børn vi har så hvis vi mirakuløst skulle blive gravide ved at stå af i Roskilde så ville vi se det som en gave og at det var meningen at vi skulle havde en til...
vi er 100% sikker på vi ikke prøver at lave et barn nu, men vi er ikke 100% afklaret med om vi ønsker os endnu et barn en gang i fremtiden... 
så når nu vi er tossede at gøre som vi gør... hvad ville en klog person som dig så foreslå os?? 
Du behøver såmænd ikke blive fornærmet. Jeg påpeger blot at jeres nuværende metode ikke er tilstrækkelig - og at dette måske er en smule uansvarligt når den ene af jer ikke ønsker et barn.
Det ændrer hverken PCO, fremtidsplaner, præventionsproblemer eller andre forklaringer jo på. At du gerne "lidt" vil have et barn, gør der blot endnu mere vigtigt at I ikke stiller jer selv i en situation, hvor I potentielt er uenige.
Hvis endnu et barn lige nu "er en gave", jamen så har I jo slet ingen grund til bekymring - bare I er helt enige om, at det er der I er! Det lyder dog i dit første indlæg mere som dit ønske, end din mands...
Usikker sex hvis I ønsker et barn. Ellers ikke - og en tur rundt om læge/speciallæge ville være et fint sted at starte..
Anmeld
Citér