Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det har heller ikke været hele deres penis, men et godt stykke af den, og det har bestemt gjort virkelig ondt!  

Jeg ved ikke om han ved hvordan det skal gøres, han har snakket om at han vist kun har gjort det en enkelt gang eller to 

Okay, og jamen når han har haft en finger dernede får at kærtegne stille og roligt, hvis det har været et forspil, det har tændt mig, men det er lidt den der tanke om at skulle have hans penis op i det andet hul, end det "normale" der nok skræmmer mig lidt. 

Ja selvfølgelig, ville heller ikke begynde at tænke eller overveje tanken, hvis ikke jeg havde tillid til min fyr, men er bange eller.. Jeg som nævnt før, er nok lidt skræmt ved tanken om at den skal op i det andet hul. Men vil jo bare heller ikke starte noget op også ende ud i at jeg skuffer ham helt vildt, hvis han så sætter sig for oppe i hovedet, at nu skal det endelig ske osv 

Hvis du sidder ovenpå ham kan du styre tempoet, så du ikke risikerer at det gør ondt og minder dig om dårlige oplevelser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

fo82

Jeg må så indrømme at anal aldrig blev et hit ved mig - min popo er ensrettet

jeg er også af den holdning at vil manden "byde" kvinden noget den vej, så må han også selv kunne tage imod den vej... Det kan få de fleste til at stoppe med at plage 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis han gik for hurtigt frem så gjorde det ondt, ja. Første gang han faktisk kom op med dilleren, så føltes det lidt som når man skal lave sådan en rigtig stor lort  Men da han så lige fandt den rigtige vinkel blev det rigtig dejligt.

Det er ikke noget vi sådan gør super ofte. Men vi bor også lidt langt fra hinanden, så vi ses ikke alt for ofte. Det sker når vi begge føler for det. Han vil det gerne lidt oftere end mig, men stopper med det samme hvis jeg siger nej. Sex skal altid ske med gensidig samtykke, ligemeget om det er oral, vaginal eller anal.

Haha okay, den havde jeg faktisk ikke lige overvejet  Okay, så det kan også have meget at gøre med vinklen? Jamen er det afhængig af stilling eller kan man kun gøre det i doggy eller ligge på siden? 

Ja okay, det jo dejligt nok  Jaja, selvfølgelig - vi har heller ikke sex hvis den ene af os er får trætte til det eller andet 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du sidder ovenpå ham kan du styre tempoet, så du ikke risikerer at det gør ondt og minder dig om dårlige oplevelser 

Kan man godt have analsex, imens jeg sidder ovenpå ham? Troed faktisk kun der var to stillinger at gøre det i 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Jeg må så indrømme at anal aldrig blev et hit ved mig - min popo er ensrettet

jeg er også af den holdning at vil manden "byde" kvinden noget den vej, så må han også selv kunne tage imod den vej... Det kan få de fleste til at stoppe med at plage 

Nå okay, jamen sådan er det vel bare ved nogen? 

Ja, det tror jeg gerne. Men det har vi faktisk aldrig snakket om, altså om han også vil prøve at det er mig der gør noget ved ham den vej, hmm 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nå okay, jamen sådan er det vel bare ved nogen? 

Ja, det tror jeg gerne. Men det har vi faktisk aldrig snakket om, altså om han også vil prøve at det er mig der gør noget ved ham den vej, hmm 

Inden du spørger om det så tænk lige over om du virkelig selv har lyst til at give ham noget den vej ? 

Jeg har ikke med min kæreste men vi har analsex en gang i mellem alligevel jeg brød mig ikke om det første gang det gjorder for ondt men så prøvede vi igen med masser af glide creme hvor han startede med fingern mens han slikker mig så jeg slappede godt af derefter have jeg købt et sæt but plog så jeg udvidede mig selv lidt med det og så prøvede vi bare stille og rolig det var dejligt når han først kom helt op 

Og så kan jeg kun lide det fra siden af da det er ubehageligt bag fra 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Haha okay, den havde jeg faktisk ikke lige overvejet  Okay, så det kan også have meget at gøre med vinklen? Jamen er det afhængig af stilling eller kan man kun gøre det i doggy eller ligge på siden? 

Ja okay, det jo dejligt nok  Jaja, selvfølgelig - vi har heller ikke sex hvis den ene af os er får trætte til det eller andet 

Ja altså lidt ligesom med G-punktet så er der også en punkt oppe i endetarmen, som når det bliver stimuleret kan give orgasme

Vi har kun gjort det doggie, da jeg har problemer med bækkenet, så vi kan ikke ligge på siden. Og har egentlig ikke overvejet andre stillinger, da det fungerer ret godt som det er

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kan man godt have analsex, imens jeg sidder ovenpå ham? Troed faktisk kun der var to stillinger at gøre det i 

Jep Og netop når det er lidt grænseoverskridende for dig, kan det være en rigtig god idé. Du kan styre, og der er mulighed for øjenkontakt, så I kan følges ad. Det er som om musklerne lige skal acceptere indføringen. Først strammer de sammen, og så slapper de af. Det er også derfor mange anbefaler dig stimulering med finger som opvarmning.

Så kan I altid bevæge jer ud i det lidt hårdere senere, når du har fundet ud af at nyde det

Anmeld Citér

16. marts 2016

Anonym

Ved godt denne tråd er lidt gammel af dato. men vil nu alligevel give min mening med..

Jeg var ret meget nybegynder da min kæreste og jeg begyndte og kæreste, og dermed dyrke sex - derfor er det min kæreste og sammen med ham, jeg har lært hvad se er.

Første gang jeg blev udsat for analsex, var faktisk ved et uheld, min kæreste, som fra tidligere forhold er vant til, at det er no go, ramte ganske enkelt ved siden af. Jeg lod ikke mærke til noget, det var så tidligt i mit sexliv, at "almindelig" sex også fordi stille og roligt, og det var lidt ømt indimellem, eftersom jeg synes at nyde det, forsatte min kæreste stille og roligt. Min krop var dog ikke indstillet på legen, og lad mig sige det sådan at der skulle vaskes sengetøj bagefter.. 

Da min kæreste så fortalte hvad der var sket og vi snakkede om det, synes jeg det var noget så klamt, og han havde aldrig fået lov, hvis han havde spurgte, og han skulle i hvert fald ikke finde på det én gang til!

Men sådan løbende har han alligevel forslået det, med fuld forståelse for at jeg kunne sige nej, men altså jeg har alligevel været nysgerrig, og det er ikke siden gået galt (hvilket jeg tror har hjulpet meget på det).. 

Nu er analsex ligeså almindeligt hos os, som sex i "det rigtige hul", i starten var det ofte vi ikke kunne, fordi det gjorde ondt på mig, men nu tror jeg faktisk min krop slapper af, og når min kæreste spørger hvad jeg helst vil, kan jeg faktisk ikke svare på det, jo naturligvis når der er graviditetschancer, men det er vi også enige om, men de 3 andre uger, der ja.. 

At ture at kaste mig ud i analsex, har faktisk også gjort at jeg har ture kaste mig ud i så meget andet på sex-feltet, for hey, jeg synes (troede) også analsex var ulækkert til at starte med, men hvad vidste jeg om det før jeg prøvede, og tænkt hvis min kæreste aldrig har ramt forkert, så har jeg nok afvist den dag i dag, bare ved tanken... 

Så jeg vil sige, kaste dig ud i det, stille og roligt, lyder til din kæreste har forståelse for, det måske ikke er dig. Det er det vigtigste, og det handler selvfølgelig også om tillid.. 

p.s. det var lidt svært at beskrive på skrift, men jeg håber det giver en fornemmelse, vil bare understrege at jeg og min kæreste har fuld respekt for hinanden ønsker, drømme og grænser, men engang imellem, skal man måske have hjælp til at prøve noget nyt..

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved godt denne tråd er lidt gammel af dato. men vil nu alligevel give min mening med..

Jeg var ret meget nybegynder da min kæreste og jeg begyndte og kæreste, og dermed dyrke sex - derfor er det min kæreste og sammen med ham, jeg har lært hvad se er.

Første gang jeg blev udsat for analsex, var faktisk ved et uheld, min kæreste, som fra tidligere forhold er vant til, at det er no go, ramte ganske enkelt ved siden af. Jeg lod ikke mærke til noget, det var så tidligt i mit sexliv, at "almindelig" sex også fordi stille og roligt, og det var lidt ømt indimellem, eftersom jeg synes at nyde det, forsatte min kæreste stille og roligt. Min krop var dog ikke indstillet på legen, og lad mig sige det sådan at der skulle vaskes sengetøj bagefter.. 

Da min kæreste så fortalte hvad der var sket og vi snakkede om det, synes jeg det var noget så klamt, og han havde aldrig fået lov, hvis han havde spurgte, og han skulle i hvert fald ikke finde på det én gang til!

Men sådan løbende har han alligevel forslået det, med fuld forståelse for at jeg kunne sige nej, men altså jeg har alligevel været nysgerrig, og det er ikke siden gået galt (hvilket jeg tror har hjulpet meget på det).. 

Nu er analsex ligeså almindeligt hos os, som sex i "det rigtige hul", i starten var det ofte vi ikke kunne, fordi det gjorde ondt på mig, men nu tror jeg faktisk min krop slapper af, og når min kæreste spørger hvad jeg helst vil, kan jeg faktisk ikke svare på det, jo naturligvis når der er graviditetschancer, men det er vi også enige om, men de 3 andre uger, der ja.. 

At ture at kaste mig ud i analsex, har faktisk også gjort at jeg har ture kaste mig ud i så meget andet på sex-feltet, for hey, jeg synes (troede) også analsex var ulækkert til at starte med, men hvad vidste jeg om det før jeg prøvede, og tænkt hvis min kæreste aldrig har ramt forkert, så har jeg nok afvist den dag i dag, bare ved tanken... 

Så jeg vil sige, kaste dig ud i det, stille og roligt, lyder til din kæreste har forståelse for, det måske ikke er dig. Det er det vigtigste, og det handler selvfølgelig også om tillid.. 

p.s. det var lidt svært at beskrive på skrift, men jeg håber det giver en fornemmelse, vil bare understrege at jeg og min kæreste har fuld respekt for hinanden ønsker, drømme og grænser, men engang imellem, skal man måske have hjælp til at prøve noget nyt..

Tusind tak for din fortælling, og jeg forstår det hele  

Kan så meddele at vi har prøvet det, dog fortrød jeg det lidt dagen efter, får vi var meget fulde begge to, da vi havde været i byen og fejre mig og + det, så havde vi ikke glidecreme.

Men fortalte ham om efter et par dage, at jeg havde gået og tænkt helt vildt, og forsøgt at finde ud af med mig selv, om jeg ville eller ej. Jeg kom så til enighed med mig selv om, at jeg kunne ligeså godt give det en chance, forklarede ham også at jeg intet ville love, nu da det jo var første gang. Han respekterede det fuldt ud og der var intet at komme efter der. Det startede faktisk ud med at vi bare var igang med et normalt forspil, også endte hans finger pludselig lidt længere omme. Han begyndte at lege lidt dernede og inden han gjorde mere ved det, så sagde han også at jeg bare skulle sige stop, hvis jeg ikke følte får at det skulle ske, men jeg tænkte bare, nu prøver vi - tror det har noget at gøre med jeg også var fuld. Men vi fuldførte. 

Næste dag, tog vi snak, og jeg sagde at vi aldrig skulle have gjort det imens vi var fulde, men sket var sket og jeg ville gerne give det et nyt forsøg, bare vi var ædru.

Men jeg syntes det var godt på trods af at vi var fulde, og faktisk bare brugte spyt. 

Et par dage efter, gjorde vi det så igen, dog i et lidt mere roligt tempo og det var godt, men jeg kan også godt mærke, at det er noget jeg lige skal vænne mig til. Jeg er stolt af mig selv, at jeg gav det en chance og prøvede og ikke mindst, er jeg glad får at jeg er sammen med en jeg kan stole på, der respektere hvis jeg pludselig siger stop. 

Vi har dog aftalt, at næste gang det skal ske, skal vi altså bruge glidecreme, får det med spyt, er og bliver ikke lige mig, om vi er fulde eller ædru. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.