Anonym skriver:
Ved godt denne tråd er lidt gammel af dato. men vil nu alligevel give min mening med..
Jeg var ret meget nybegynder da min kæreste og jeg begyndte og kæreste, og dermed dyrke sex - derfor er det min kæreste og sammen med ham, jeg har lært hvad se er.
Første gang jeg blev udsat for analsex, var faktisk ved et uheld, min kæreste, som fra tidligere forhold er vant til, at det er no go, ramte ganske enkelt ved siden af. Jeg lod ikke mærke til noget, det var så tidligt i mit sexliv, at "almindelig" sex også fordi stille og roligt, og det var lidt ømt indimellem, eftersom jeg synes at nyde det, forsatte min kæreste stille og roligt. Min krop var dog ikke indstillet på legen, og lad mig sige det sådan at der skulle vaskes sengetøj bagefter.. 
Da min kæreste så fortalte hvad der var sket og vi snakkede om det, synes jeg det var noget så klamt, og han havde aldrig fået lov, hvis han havde spurgte, og han skulle i hvert fald ikke finde på det én gang til!
Men sådan løbende har han alligevel forslået det, med fuld forståelse for at jeg kunne sige nej, men altså jeg har alligevel været nysgerrig, og det er ikke siden gået galt (hvilket jeg tror har hjulpet meget på det)..
Nu er analsex ligeså almindeligt hos os, som sex i "det rigtige hul", i starten var det ofte vi ikke kunne, fordi det gjorde ondt på mig, men nu tror jeg faktisk min krop slapper af, og når min kæreste spørger hvad jeg helst vil, kan jeg faktisk ikke svare på det, jo naturligvis når der er graviditetschancer, men det er vi også enige om, men de 3 andre uger, der ja..
At ture at kaste mig ud i analsex, har faktisk også gjort at jeg har ture kaste mig ud i så meget andet på sex-feltet, for hey, jeg synes (troede) også analsex var ulækkert til at starte med, men hvad vidste jeg om det før jeg prøvede, og tænkt hvis min kæreste aldrig har ramt forkert, så har jeg nok afvist den dag i dag, bare ved tanken... 
Så jeg vil sige, kaste dig ud i det, stille og roligt, lyder til din kæreste har forståelse for, det måske ikke er dig. Det er det vigtigste, og det handler selvfølgelig også om tillid..
p.s. det var lidt svært at beskrive på skrift, men jeg håber det giver en fornemmelse, vil bare understrege at jeg og min kæreste har fuld respekt for hinanden ønsker, drømme og grænser, men engang imellem, skal man måske have hjælp til at prøve noget nyt.. 
Tusind tak for din fortælling, og jeg forstår det hele
Kan så meddele at vi har prøvet det, dog fortrød jeg det lidt dagen efter, får vi var meget fulde begge to, da vi havde været i byen og fejre mig og + det, så havde vi ikke glidecreme.
Men fortalte ham om efter et par dage, at jeg havde gået og tænkt helt vildt, og forsøgt at finde ud af med mig selv, om jeg ville eller ej. Jeg kom så til enighed med mig selv om, at jeg kunne ligeså godt give det en chance, forklarede ham også at jeg intet ville love, nu da det jo var første gang. Han respekterede det fuldt ud og der var intet at komme efter der. Det startede faktisk ud med at vi bare var igang med et normalt forspil, også endte hans finger pludselig lidt længere omme. Han begyndte at lege lidt dernede og inden han gjorde mere ved det, så sagde han også at jeg bare skulle sige stop, hvis jeg ikke følte får at det skulle ske, men jeg tænkte bare, nu prøver vi - tror det har noget at gøre med jeg også var fuld. Men vi fuldførte.
Næste dag, tog vi snak, og jeg sagde at vi aldrig skulle have gjort det imens vi var fulde, men sket var sket og jeg ville gerne give det et nyt forsøg, bare vi var ædru.
Men jeg syntes det var godt på trods af at vi var fulde, og faktisk bare brugte spyt.
Et par dage efter, gjorde vi det så igen, dog i et lidt mere roligt tempo og det var godt, men jeg kan også godt mærke, at det er noget jeg lige skal vænne mig til. Jeg er stolt af mig selv, at jeg gav det en chance og prøvede og ikke mindst, er jeg glad får at jeg er sammen med en jeg kan stole på, der respektere hvis jeg pludselig siger stop.
Vi har dog aftalt, at næste gang det skal ske, skal vi altså bruge glidecreme, får det med spyt, er og bliver ikke lige mig, om vi er fulde eller ædru.