Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Av, sikke nogle dumme gutter 

Med det du skriver, så ville jeg prøve. Bare det at det tænder dig at blive berørt der er et godt tegn, og ja, mit bedste råd er stiiiiille og roligt. Jeg har pt ikke haft anal sex i 4 år ( wow), og er begyndt så småt med en "ny" fyr, han har nusset og rørt, haft en finger deroppe 3 gange og selv jeg er stadig skræmt over at skulle have hele den diller op, men tanken tænder mig (jeg havde det lækreste sex inkl anal med en eks ) og selvom jeg er skræmt og ved det kommer til at gøre ondt, så er jeg osse begyndt at glæde mig og fantasere meget om det 

Og giver de andre ret - glidecreme er et fucking must!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Av, sikke nogle dumme gutter 

Med det du skriver, så ville jeg prøve. Bare det at det tænder dig at blive berørt der er et godt tegn, og ja, mit bedste råd er stiiiiille og roligt. Jeg har pt ikke haft anal sex i 4 år ( wow), og er begyndt så småt med en "ny" fyr, han har nusset og rørt, haft en finger deroppe 3 gange og selv jeg er stadig skræmt over at skulle have hele den diller op, men tanken tænder mig (jeg havde det lækreste sex inkl anal med en eks ) og selvom jeg er skræmt og ved det kommer til at gøre ondt, så er jeg osse begyndt at glæde mig og fantasere meget om det 

Ja, men sådan er det med nogen fyre desværre - har ikke været alt for heldig  

Okay, jamen vil da overveje det så. Må tage snakken med ham om det, når jeg lige har fået tænkt over tingene selv. 

Wauw, det vildt alligevel  Ej, hvor skønt! Jamen ville glæde mig, hvis det kunne ende ud i at jeg fik det på samme måde, som dig - ligeså meget fordi jeg har en kæreste der ville blive lige en tand ekstra glad, men jeg skal også nok huske at jeg kun skal gå med til det, hvis jeg er tryg ved det selv  

Men sætter meget pris på at du også fortæller omkring dig, så jeg har lidt at gå ud fra også ved jeg da i det mindste det ikke kun er mig, den er "gal" med, hvis man kan sige det på den måde 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og giver de andre ret - glidecreme er et fucking must!!! 

Haha, jamen det skal jeg helt bestemt også nok huske, hvis det er 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jamen det med glidecremen ved jeg godt er vigtig, så hvis det endelig skal prøves, så ved jeg godt det skal købes først  Det lyder heller ikke vanvittigt lækkert, det får min kæreste nu heller ikke lov til, hvis jeg går hen og bliver glad for det også vi fortsætter. Jamen jeg vil tænke over det også gøre op med mig selv om jeg skal give det en chance, men som nævnt nogen af de andres også - jeg vil bare heller ikke ende ud i at jeg skuffer ham helt vildt, fordi jeg måske endelig prøver at give det en chance også gear han sig op i hovedet og i uh og oh, også hvis det ikke er mig, ja så en skuffet kæreste.. Eller, det er jo så det jeg ikke vil risikere 

Åh ja okay. Jamen der sagde jeg til min kæreste at jeg ville gerne prøve, men jeg ville ikke love at vi gik hele vejen. Han var heldigvis rigtig god til at holde igen når jeg sagde fra. Vi gik stille og roligt frem, og gik ikke hele vejen første gang. Det var først anden eller tredje gang at han faktisk fik penis indenfor.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh ja okay. Jamen der sagde jeg til min kæreste at jeg ville gerne prøve, men jeg ville ikke love at vi gik hele vejen. Han var heldigvis rigtig god til at holde igen når jeg sagde fra. Vi gik stille og roligt frem, og gik ikke hele vejen første gang. Det var først anden eller tredje gang at han faktisk fik penis indenfor.

Ja okay, jamen det er jo er jo kun en dejlig og god ting, får ellers er det vel heller ikke fordi man er særlig tryg omkring det, hvis ens kæreste ikke forstår når man siger stop. Hmm, og gjorde det ondt eller? Men er du så blevet rigtig glad for det siden og kan nærmest ikke få nok, eller er det kun engang imellem at i så har analsex? Får jeg ved ikke om jeg skal holde mig til at kæresten og jeg kan gøre det jævnligt, eller om det kun skal være engang imellem? 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Ja okay, jamen det er jo er jo kun en dejlig og god ting, får ellers er det vel heller ikke fordi man er særlig tryg omkring det, hvis ens kæreste ikke forstår når man siger stop. Hmm, og gjorde det ondt eller? Men er du så blevet rigtig glad for det siden og kan nærmest ikke få nok, eller er det kun engang imellem at i så har analsex? Får jeg ved ikke om jeg skal holde mig til at kæresten og jeg kan gøre det jævnligt, eller om det kun skal være engang imellem? 

Hvis han gik for hurtigt frem så gjorde det ondt, ja. Første gang han faktisk kom op med dilleren, så føltes det lidt som når man skal lave sådan en rigtig stor lort  Men da han så lige fandt den rigtige vinkel blev det rigtig dejligt.

Det er ikke noget vi sådan gør super ofte. Men vi bor også lidt langt fra hinanden, så vi ses ikke alt for ofte. Det sker når vi begge føler for det. Han vil det gerne lidt oftere end mig, men stopper med det samme hvis jeg siger nej. Sex skal altid ske med gensidig samtykke, ligemeget om det er oral, vaginal eller anal.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Min mand har altid gerne ville og vi prøvede i starten af vores forhold uden succes. Efter at have fået tre børn og været sammen i næsten to årtier, prøvede vi igen på min opfordring. 

Vi forberedte os godt. Læste vejledninger på internettet, købte speciel glidecreme osv. I en sex butik og efter lidt øvelse lykkedes det at gennemføre. Efter yderligere forsøg fik jeg faktisk en orgasme den vej. På et tidspunkt ville jeg næsten have det mere end det andet og min mand nåede til et punkt, hvor nysgerrigheden var tilfredsstillet og han derfor ikke higede efter det mere. Nu er det bare en del af vores liv, når der er tid vel at mærke, da det kræver tid.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

For det første skal du aldrig gøre noget du ikke selv har lyst til at prøve i sengen.

Når det så er sagt, så skal analsex ikke gøre ondt, tror det er fordi det er gået for stærkt når de har "ramt ved siden af" , kunsten er at det skal gå langsomt til han er inde og du slapper af, først derefter kan man forsigtigt gå videre, og så MASSER af glidecreme, så kan det være helt fantastisk..

Jeg bryder mig heller ikke om at starte i en doggy, her starter vi med at ligge på siden, og så kun en cm. af gangen så jeg slapper ordentligt af ..

Men hvis tanken overhovedet ikke pirre dig, så skal du ikke gøre det, analsex er en fælles oplevelse der gerne skal være rar, og det er det ikke hvis det involvere en følelse af pres

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Forøvrigt synes jeg at en finger deromme er meget mere ubehageligt

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym

Keg synes helt klart du skal give det en chance også gøre noget ud af oplevelsen, hyg jer med det og prøv jer frem For mig skulle jeg liiiige vende mig til det men efterhånden blev det frækt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.