Anonym skriver:
Av, sikke nogle dumme gutter 
Med det du skriver, så ville jeg prøve. Bare det at det tænder dig at blive berørt der er et godt tegn, og ja, mit bedste råd er stiiiiille og roligt. Jeg har pt ikke haft anal sex i 4 år (
wow), og er begyndt så småt med en "ny" fyr, han har nusset og rørt, haft en finger deroppe 3 gange og selv jeg er stadig skræmt over at skulle have hele den diller op, men tanken tænder mig (jeg havde det lækreste sex inkl anal med en eks
) og selvom jeg er skræmt og ved det kommer til at gøre ondt, så er jeg osse begyndt at glæde mig og fantasere meget om det 
Ja, men sådan er det med nogen fyre desværre - har ikke været alt for heldig
Okay, jamen vil da overveje det så. Må tage snakken med ham om det, når jeg lige har fået tænkt over tingene selv.
Wauw, det vildt alligevel
Ej, hvor skønt! Jamen ville glæde mig, hvis det kunne ende ud i at jeg fik det på samme måde, som dig - ligeså meget fordi jeg har en kæreste der ville blive lige en tand ekstra glad, men jeg skal også nok huske at jeg kun skal gå med til det, hvis jeg er tryg ved det selv
Men sætter meget pris på at du også fortæller omkring dig, så jeg har lidt at gå ud fra også ved jeg da i det mindste det ikke kun er mig, den er "gal" med, hvis man kan sige det på den måde 
Anmeld
Citér