Anonym skriver:
Altså, vi har vel alle prøvet at manden rammer forkert, men jeg har nu aldrig prøvet at de har fået stukket hele dilleren ind, ved en fejl 
Jeg ville prøve det, langsom opvarmning, og ved han hvad han laver, skal det nok blive dejligt 
Start med én finger og forvent ikke at kunne gennemføre et samleje analt første gang - det kunne jeg ikke, og hver gang jeg har haft pause i anale lege tager det lige en ny opstartsfase, med først en finger, så lidt mere. Næste gang dilleren, og efter nogle gange kan det blive til et gennemført samleje...
Men men men! tænder tanken om det anale ikke dig, ville jeg lade være, for ellers tror jeg ikke det bliver nogen god oplevelse.
Jeg syns det er frækt - men absolut kun med en fyr jeg har fuld tillid til. Og fyrens erfaring kan virkelig være en fordel! 
Det har heller ikke været hele deres penis, men et godt stykke af den, og det har bestemt gjort virkelig ondt!
Jeg ved ikke om han ved hvordan det skal gøres, han har snakket om at han vist kun har gjort det en enkelt gang eller to 
Okay, og jamen når han har haft en finger dernede får at kærtegne stille og roligt, hvis det har været et forspil, det har tændt mig, men det er lidt den der tanke om at skulle have hans penis op i det andet hul, end det "normale" der nok skræmmer mig lidt.
Ja selvfølgelig, ville heller ikke begynde at tænke eller overveje tanken, hvis ikke jeg havde tillid til min fyr, men er bange eller.. Jeg som nævnt før, er nok lidt skræmt ved tanken om at den skal op i det andet hul. Men vil jo bare heller ikke starte noget op også ende ud i at jeg skuffer ham helt vildt, hvis han så sætter sig for oppe i hovedet, at nu skal det endelig ske osv