Anonym skriver:
Jeg syntes det er helt vildt at i reagerer så meget på 1 udtalelse ! ..... der er lidt "jagten" over det.
At du ydermere forsøger du at "forhøre" din datter... du burde vide bedre som pædagog! Børn opfanger meget hurtigt hvis man forsøger at få noget ud af dem. Børn i den alder er vildt optaget af tissemænd og tisse koner og har netop opdaget at der kan være en dejlig følelse bl.a når man bliver kildet. De får ofte deres første uskyldige forelskelser i den alder og det er forbundet med lyst følelse for dem .... noget helt uskyldigt og normalt.
Børn der har været ude for noget grænseoverskridende sexuelt adfærd fra en voksen vil ændre adfærd fra dag 1 ...
Av så blev man lige dømt, både som forældre og pædagog.
hvor læser du at jeg har forhørt hende? Jeg skriver netop at vi har været meget varsomme med ikke at sige noget, og kun snakke overordnet om de voksne/hendes hverdag i bh osv.
Jeg har netop været i tvivl om der var noget at reagere på, så har ikke snakket med lederen om andet end hvad min datter sagde, samt hele tiden lagt vægt på at der ikke umiddelbart har været nogle ændringer ved hende, og snakket med lederen om at alderen netop gør at tissekoner er sjove og snakke om/undersøge, og vi derfor ikke har noget ondt i sindet ved A, men at vi blot ville informere om hendes udtalelse. Gudskelov var lederen af en anden opfattelse end dig, og mente at det er godt at vide, men igså at de ikke gær noget overilet, og bare har det i mente, hvis der skulle opstå andet
Anmeld
Citér