Anonym skriver:
Jeg vidste ikke lige hvilken kategori jeg skulle sætte denne i.
sagen er at jeg har en pige på 4,5 år, som går i bh og virker meget glad for det, en dag snakker vi om de voksne der nede, hun fortæller at hun rigtig godt kan lide A (en praktikant de har der nede på vel omkring 18 år), for han er sød og han vil gerne lege med hende, jeg spørger hende hvad de leger, og hun siger han kilder mig. Uden at tænke over det spørger jeg "hvor kilder han dig så henne?" Og hun svarer "i tissekonen"
jeg er først i chok og forsøger at snakke stille og roligt og stadig i den glade tone for at hun ikke skal lukke i. Men hun siger at det bare var for at snyde. Jeg har spurgt ind til det efterfølgende og hun siger at det bare var for at snyde mig og at han ikke gør det rigtigt, vi har ikke mærket nogle ændringer på vores pige. Så tænkte egentligt at hun bare havde fundet på det.
Forleden afleverede min kæreste og hun havde løbet ind og krammet A, samme aften ved spisetid sagde hun "jeg elsker A"
min kæreste har efterfølgende snakket med nogen som har oplevet at der blev sagt noget fra barnet, og barnet trak det tilbage hvor man senere fandt ud af at der var noget i det, men at barnet var blevet "manipuleret" (i mangel af bedre ord) af den voksne. Han mener vi skal gå til lederen.
og nu sidder jeg her og har lige afleveret min pige som løb hen og krammede A da vi kom, og kan nu ikke lade være med at analysere alt muligt. Jeg har aldrig set A lege med min pige når jeg har hentet, og han kigger mig faktisk aldrig i øjnene.
(det skal lige siges at min kæreste først lige har fortalt mig om det andet barn, efter jeg har afleveret, og selv blevet i tvivl)
ville i gøre noget eller overreagerer vi? Jeg har efterfølgende spurgt min pige et par gange om det, men hun bliver ved med at sige det ikke er rigtigt.
Ville nok vælge at tale med lederen om det, men selvfølgelig på en stille og rolig måde.
Kan det evt. Være hendes egen seksualitet? Min dreng havde en periode som 4 årig hvor han blev enormt forelsket i de lidt ældre piger og i de yngste af pædagogmedhjælpere dem omkring 18-20 år. Han fortalte engang at hans tissemand vippede når han var sammen med dem