Anonym1985 skriver:
Det glæder mig at i valgte at gå til souschefen og lederen med det. Sådan nogle udtalelser fra ens barn, mener jeg bestemt ikke man må sidde overhørig.
Jeg vil lige gøre opmærksom på at beretningen på et tidspunkt må komme fra din egen mund til afdelingslederen/øverste chef. Idet man kan argumentere for at den ledende figur der også fungerer som pædagog på stuen (var det souschefen?) kan have 'andel' i problematikken/ være farvet. Det kan for eksempel både komme til udtryk ved at den unge mand bliver stigmatiseret eller dækket over.
Derudover lyder det til at i har fremlagt jeres bekymring meget konstruktivt overfor institutionen uden at komme i jeres følelsers vold, hvilket forståeligt kan ske ved sådanne situationer (skyldig eller ej).
Det virker til at din datter fornemmer at du har en vis interesse i hendes hverdag med A. Måske du skal træde et skridt tilbage istedet, måske observere hende en formiddag/eftermidag i børnehaven hvis de evt. skal på tur (tilbyde en hjælpende hånd) eller lade hende overnatte hos bedsterne hvor de får en overordnet snak om 'hverdagen i børnehaven'.
Ser frem til en opdatering ift. eventuelle yderligere udsagn fra jeres datter samt ledelsens håndtering af jeres bekymring.
Afdelingslederen for børnehaven er pædagog på stuen, hende ville leder og souchef snakke med om det.
du har nok ret i at det er en god ide ikke at snakke for meget mere om A, men lade min datter komme til mig. Vi har idag, sådan lidt henkastet snakket om at man altid kan sige alting til sin mor og far, også hvis ddt et hemmeligheder.
jeg skal nok vende tilbage med en Update. Efter vi har snakket om alt det her er vi "kommet i tanke om" et problem som faktisk er opstået igennem de sidste 14 dage ca, som vi ikke har tænkt over før nu. Håber det hele bare er et tilfælde
Anmeld
Citér