Problemer - Snapchat:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2016

sofie85

Det virker som noget der påvirker dig meget. Og i og med at han har gjort sådanne ting før og nu har brudt tilliden igen, viser at det desværre nok ikke er sidste gang. Jeg kan heller ikke lade være at tænke på at hvis han gør det på snapchat, hvad gør han så når han er i byen? I byen er der jo ingen beviser. Synes virkelig at du bør overveje om du vil leve dit liv med en som du ikke kan stole på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Rauw skriver:

Ja og dog, for hun skriver at han er sød jo? Måske hun mest af alt har snakket og bestemt at han ikke må flirte og han har bare sagt ja skat selv om han slet ikke er enig i det men bare for husfredens skyld. Det synes jeg ikke gør ham til et svin. Vi er jo alle forskellige og uanset hvor højt man elsker sin kæreste så kan man ikke altid holde sig fra de ting kæresten har forlangt man holder sig fra. Som flirt med andre tøser Feks. 

Jeg kan ikke undlade at tænke at hvis en mand gentagne gange behandler sin kæreste respektløst og når de har snakken første gang bare lader hende snakke og giver hende ret, for husfredens skyld, så er han ikke alene en skid, så er han også et skvat, for ikke at sige sin mening.

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

sofie85 skriver:

Det virker som noget der påvirker dig meget. Og i og med at han har gjort sådanne ting før og nu har brudt tilliden igen, viser at det desværre nok ikke er sidste gang. Jeg kan heller ikke lade være at tænke på at hvis han gør det på snapchat, hvad gør han så når han er i byen? I byen er der jo ingen beviser. Synes virkelig at du bør overveje om du vil leve dit liv med en som du ikke kan stole på. 

Jeg er slet ikke i tvivl om, at han aldrig kunne på at være mig fysisk utro. Den tvivl har jeg slet ikke. Han kan finde på at være lidt flirtende over snapchat og har kunnet finde på at være det over facebook, men ikke fysisk, det er helt sikkert. Det jeg skal finde ud af med mig selv, er om jeg kan se igennem fingre med at han fra tid til anden har brug for bekræftelse fra andre, som dog intet betyder for ham.

Anmeld Citér

8. marts 2016

Augustmama

Sedigfor skriver:

Os det jeg skrev (:

Arg. Sorrry!! Læse fejl. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Jeg synes det lyder meget respektløst. En ting er hvis begge parter er med på at have et åbent forhold hvor man må flirte med andre, men jeg ville se det som utroskab hvis min partner flirtede med andre uden at tale med mig om det. At fortie ting med vilje er i mine øjne det samme som at lyve, fordi han har vidst at du ville blive ked af det. Han har jo gjort det før, måske passer i bare ikke sammen. For hvis han ikke kan indordne sig i et forhold som du ønsker det efter i har talt om det er der jo ingen mening i at i absolut skal være sammen. Så er det nok bedre for jer begge at være sammen med en der deler de grundlæggende holdninger, som monogami eller ej

Held og lykke, jeg håber du finder ud af det og får det godt uanset hvad du vælger  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.