Problemer - Snapchat:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2016

Rauw

Mom skriver:

Så du ville være ok med at din kæreste sendte afklædte billeder af sig selv til andre kvinder?

Jeg forstår det ikke, og selvfølgelig handler det om at matche - men hvis man engang er gået ind for monogami, kan man ikke bare ændre dette, uden at lade sin partner det vide - og dermed træffe sin egen belslutning. 

At flirte er en ting - men det er noget helt andet, se med mine briller, når man begynder at smide rundt om sig med billeder, med mere eller mindre tøj på... 

Jeg ville ha det helt fint med det. Det jo bare et billede. Også hvis han var helt nøgen og hun sendte ligeså retur  Altså sådan er jeg jo, jeg siger ikke at andre skal være sådan men jeg vil ikke ha en partner der prøver at putte mig bag tremmer. Hver sin lyst så længe det ikke skader nogen plejer jeg at sige. Men her bliver ts jo desværre såret. Og når ens grænser klart er overtrådt så må og skal man sætte et stort fedt stop skilt, for ellers ender man med at miste sig selv. Men det jo ikk fair at han skal ændre sig lige så vel som hun ikke skal ændre sig. Så måske de bare ikke passer sammen og burde gå hver til sit inden den ene af dem ender med at leve i et forhold hvor de ikke er 100% dem selv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Ja vi er nok bare forskellige, jeg ville ikke ha et problem med at ha en meget flirtende kæreste, for jeg er selv sådan. Og jeg ville ikke kunne leve i et forhold hvor jeg ikke måtte være mig selv. Jeg ville kører træt i at skulle blive bebrejdet min personlighed hele tiden og ikke kunne flirte og fjolle og nyde livet. Jeg synes ikke nogle af jer gør noget decideret forkert, men. Måske passer i bare ikke sammen? 

Vi kan alle have brug for bekræftelse engang imellem.. Bestemt. 

Jeg er glad for at han, ligesom dig, ikke kunne finde på at gøre noget i virkeligheden og at det forbliver på skrift, så at sige. 

Det jeg her ville ønske var, at han snakkede med mig om dette og vi sammen kunne finde ud af hvor grænsen går. De sender ikke nøgenbilleder til hinanden. Billedet han sendte er et af ham i bar overkrop udenfor om sommeren. Jeg har helt ærligt sværest ved, at en eller anden, undskyld sproget, møgtøs har det billede af min kæreste. 

Jeg synes din holdning til det er interessant og det er fint at få lidt forskellige synsvinkler på det

Anmeld Citér

8. marts 2016

Sedigfor

Rauw skriver:

Jeg ville ha det helt fint med det. Det jo bare et billede. Også hvis han var helt nøgen og hun sendte ligeså retur  Altså sådan er jeg jo, jeg siger ikke at andre skal være sådan men jeg vil ikke ha en partner der prøver at putte mig bag tremmer. Hver sin lyst så længe det ikke skader nogen plejer jeg at sige. Men her bliver ts jo desværre såret. Og når ens grænser klart er overtrådt så må og skal man sætte et stort fedt stop skilt, for ellers ender man med at miste sig selv. Men det jo ikk fair at han skal ændre sig lige så vel som hun ikke skal ændre sig. Så måske de bare ikke passer sammen og burde gå hver til sit inden den ene af dem ender med at leve i et forhold hvor de ikke er 100% dem selv? 

Du ved vel godt at man kan gemme billeder fra snap ik? 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Rauw skriver:

I bund og grund kan det også handle om at hendes kæreste er en skid, som ikke forstår at behandle sin kæreste med respekt - når de nu har haft snakken mere end en gang..?

Anmeld Citér

8. marts 2016

GrønStjerne

Når jeg læser dit indlæg, så virker det til at du og din kæreste har en aftale om hvad man må og ikke må (i og med at han tidligere har gjort noget der ikke var okay, og I kom igennem det).

Når han så bryder aftalen igen, så har han ikke respekt for jeres forhold, eller dig, som jeg ser det.

Jeg går dybest set ind for at man kan aftale hvad man vil, åbent forhold, monogami etc - man skal bare være enig om det. Man lyver ikke for hinanden, og man skal sgu holde de løfter man giver hinanden. Uanset hvad de så er.

Så jeg ville snakke med ham om det, og ud fra det vurdere om du tror I kan have et forhold der matcher dine behov og hans.

Anmeld Citér

8. marts 2016

Augustmama

Sedigfor skriver:

Der må jeg så sige at det kan man godt. 

Der findes app hvor man gemmer alle billeder på snapchat, samt man kan tage et screenshot af billedet der bliver sendt.. 

Blot til info  

Så snart et billede er taget, er det gemt i snapchat system. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym

Ikke fordi det her hjælper dig på nogen måde! 

Men måske en overvejelse.? 

Men min kæreste og jeg er kærester i dag grundet snapchat.

Vi havde begge kærester inden da. 

Men begyndte at snappe og det tog til... 

Den da i dag 1 år og 4 måneder siden er vi stadig kærester. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Sedigfor

Englesang skriver:

Der må jeg så sige at det kan man godt. 

Der findes app hvor man gemmer alle billeder på snapchat, samt man kan tage et screenshot af billedet der bliver sendt.. 

Blot til info  

Så snart et billede er taget, er det gemt i snapchat system. 

Os det jeg skrev (:

Anmeld Citér

8. marts 2016

Rauw

Sedigfor skriver:

Jo selfølgelig. Men jeg er lækker nok til at det er ok. Haha. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Rauw

Mom skriver:

I bund og grund kan det også handle om at hendes kæreste er en skid, som ikke forstår at behandle sin kæreste med respekt - når de nu har haft snakken mere end en gang..?

Ja og dog, for hun skriver at han er sød jo? Måske hun mest af alt har snakket og bestemt at han ikke må flirte og han har bare sagt ja skat selv om han slet ikke er enig i det men bare for husfredens skyld. Det synes jeg ikke gør ham til et svin. Vi er jo alle forskellige og uanset hvor højt man elsker sin kæreste så kan man ikke altid holde sig fra de ting kæresten har forlangt man holder sig fra. Som flirt med andre tøser Feks. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.