Virkelig dårlig stemning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Sweet1978

svarer lige et sted i stedet for at citere alle nej ikke flere klager det er også en aftale med Henrik, med den personlighed jeg selv lægger for dagen er jeg på egen hånd, men han sletter mig heller ikke som "ballademager".

Men nu er det jo faktisk igen en misforståelse der gør i føler jeg vil skabe dårlig stemning, ganske som jeg lidt føler det er misforståelser der har skabt det i de andre og jeg er blevet grov efter angreb. Men lad nu det ligge, nej jeg synes jeres lille gruppe er fed og at det er super i holder sammen.

Undrede mig bare I gad være her, men det har i så svaret på...

Det var faktisk mest en advarsel, jeg er ikke den eneste rapkæftede bruger på baby og ikke sikkert i var klar over jeres kritik af resten af siden faktisk var læseligt for alle.

Og jeg siger undskyld mange gange i mit indlæg på forhånd for at støde nogen men bare at I kunne ryge i debat med mange pga. jeres indlæg der er jo ikke kun et på forsiden lige nu i vader jo rundt i hvor gode i er.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

Sweet1978 skriver:

svarer lige et sted i stedet for at citere alle nej ikke flere klager det er også en aftale med Henrik, med den personlighed jeg selv lægger for dagen er jeg på egen hånd, men han sletter mig heller ikke som "ballademager".

Men nu er det jo faktisk igen en misforståelse der gør i føler jeg vil skabe dårlig stemning, ganske som jeg lidt føler det er misforståelser der har skabt det i de andre og jeg er blevet grov efter angreb. Men lad nu det ligge, nej jeg synes jeres lille gruppe er fed og at det er super i holder sammen.

Undrede mig bare I gad være her, men det har i så svaret på...

Det var faktisk mest en advarsel, jeg er ikke den eneste rapkæftede bruger på baby og ikke sikkert i var klar over jeres kritik af resten af siden faktisk var læseligt for alle.

Og jeg siger undskyld mange gange i mit indlæg på forhånd for at støde nogen men bare at I kunne ryge i debat med mange pga. jeres indlæg der er jo ikke kun et på forsiden lige nu i vader jo rundt i hvor gode i er.....

hi hi.... men der er også en del at vade i...

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

ka-ri-na skriver:

hi hi.... men der er også en del at vade i...

Det er jeg glad for på jeres vegne, men mente altså kun pas på vi kan alle se det og mange kan ikke li kritik..... Bakker nu, skal til at skrive ansøgninger. Hyg jer

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Sweet1978 skriver:

Det er jeg glad for på jeres vegne, men mente altså kun pas på vi kan alle se det og mange kan ikke li kritik..... Bakker nu, skal til at skrive ansøgninger. Hyg jer

Der kommer vel sådan set ikke mere kritik herinde fra end der er kommet i ordet er frit de sidste dage.
Jeg føler ikke at jeg behøver at passe på hverken herinde eller andre steder på dette forum, skriver jeg noget folk ikke bryder sig om...ja så får jeg en over "nallerne" og så er det det.

Tror bare det som denne tråd til at starte med handlede om var at os gamle ns'ere altid har kunne smile lidt af det hele og til hinanden. Har aldrig oplevet dårlig stemning blandt os.... at vi så mere eller mindre bliver bedt om at "skride" synes jeg måske er lige i overkanten.

Der er rigtig mange af os der deltager aktivt i andre debatter herinde og "bare fordi" vi alle kommer fra ns har vi vel ligeså meget ret til at debattere på baby.dk som alle andre?!

At vi så har fået "vores egen" gruppe herinde kan der så være nogle der har ondt i numsen over. Men vi er en flok der har fulgt hinanden meget længe og nogle gange er det lettere og mere overskueligt at smide en tråd her fordi folk kender ens historie og man derfor ikke skal forklare en masse. Sådan har nogle af jer "baby'er" det sikkert også.

Ja undskyld men skulle lige af med det her opstød for bliver sgu så irriteret over at der gang på gang skal komme en kæmpe lang diskussion ud af noget der slet ikke, til at starte med, havde den retning.

Anmeld

25. september 2009

Karo

Grunden til jeg mest holder mig til denne gruppe, er at det er folk jeg "kender" og som har fulgt mig meget (og jeg dem) rigtig længe. Dvs. at når jeg skriver et indlæg behøver jeg ikke komme med de store forklaringer om hvad der er sket før.

Selvfølgelig har jeg skrevet i andre forumer og har ikke selv været ude for dårlig stemning i nogle at mine indlæg, men jeg føler nogle gange at de folk der kender mig bedre også er den der kommer med det bedste svar (i og med de kender mig bedst).

Selvfølgelig har jeg set nogle indlæg hvor den såkaldte dårlige stemning er tilstede, og ofte opfatter jeg det sådan at der er nogle der misforstår andre og det er derfor det starter. Derfor undgå jeg at skrive ting der måske kan misforstås.

Det skal også siges at jeg har fået nogle gode piger at snakke med her fra Baby.dk. Flere at jer har været i samme situation som jeg var i da jeg fik taget en moderkagebiopsi og der har jeg helt klart sat pris på og det er klart nogle kvinder jeg vil følge fremover.

Jeg er meget glad for baby.dk og ville være meget ked af det hvis folk herinde ikke syndes vi er velkommen mere.

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

Woooow mand....  Så kom den dårlige stemning sgu alligevel herind.... Puha..... Ja jeg er altså ikke bange for at mit indlæg kan læses andre steder. Det må det gerne. Jeg har ikke generet nogen. Puha.... Ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end jeg endnu engang kan tænke at NS-gruppen er bedst for her er vi sgu altid flinke ved hinanden. Og ja hvis vi bliver SMIDT ud (hvilket jeg ikke tror sker da vi opfører os pænt) kan vi da heldigvis stadig snakke sammen. Men ja Ubehageligt at blive bedt om at skride...

Anmeld

25. september 2009

oo

ææææh...navleren er kun på forsiden hvis man har tilføjet den som favorit - det er da i hvert fald det Henrik har fortalt mig. men uanset hvad, så kan alle gå snildt gå herind og læse og det står dem helt frit for, ligesom man kan det i alle de andre mødregrupper.

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

Dårlig stemning, kan man heldigvis undgå, ved at lade være med at læse et negativt svar, eller tråd....................

Godt at vi har vores lille "samfund" af NS'ere.................hvor alle altid har respekt for hinanden, og ikke mindst svare på en ordentlig måde. IU.............

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Dårlig stemning, kan man heldigvis undgå, ved at lade være med at læse et negativt svar, eller tråd....................

Godt at vi har vores lille "samfund" af NS'ere.................hvor alle altid har respekt for hinanden, og ikke mindst svare på en ordentlig måde. IU.............

U2

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.