Sweet1978 skriver:
Det er jeg glad for på jeres vegne, men mente altså kun pas på vi kan alle se det og mange kan ikke li kritik..... Bakker nu, skal til at skrive ansøgninger. Hyg jer
Der kommer vel sådan set ikke mere kritik herinde fra end der er kommet i ordet er frit de sidste dage.
Jeg føler ikke at jeg behøver at passe på hverken herinde eller andre steder på dette forum, skriver jeg noget folk ikke bryder sig om...ja så får jeg en over "nallerne" og så er det det.
Tror bare det som denne tråd til at starte med handlede om var at os gamle ns'ere altid har kunne smile lidt af det hele og til hinanden. Har aldrig oplevet dårlig stemning blandt os.... at vi så mere eller mindre bliver bedt om at "skride" synes jeg måske er lige i overkanten.
Der er rigtig mange af os der deltager aktivt i andre debatter herinde og "bare fordi" vi alle kommer fra ns har vi vel ligeså meget ret til at debattere på baby.dk som alle andre?!
At vi så har fået "vores egen" gruppe herinde kan der så være nogle der har ondt i numsen over. Men vi er en flok der har fulgt hinanden meget længe og nogle gange er det lettere og mere overskueligt at smide en tråd her fordi folk kender ens historie og man derfor ikke skal forklare en masse. Sådan har nogle af jer "baby'er" det sikkert også.
Ja undskyld men skulle lige af med det her opstød for bliver sgu så irriteret over at der gang på gang skal komme en kæmpe lang diskussion ud af noget der slet ikke, til at starte med, havde den retning.
Anmeld