Virkelig dårlig stemning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Barbamama

Hold da op.... Jeg kigger under den der hedder Ordet er frit... men det kunne være jeg snart skulle holde op med det for jeg bliver simpelthen så dårligt humør og forarget over hvor grove folk er!!!!!
Der var en der havde oprettet et emne om at hun syntes den gode stemning skulle tilbage. Det var der folk der havde bitchet over!  Ja jeg er målløs!!!! Hvordan kan man blive sur over det? Jeg kan se det er de samme mennesker der sviner folk til i indlæg efter indlæg. Der står ting som: Hvorfor har du skrevet det her indlæg efterfulgt af en masse brok.... Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har behov for at svine andre sådan til. Jeg plejer bare hvis jeg ikke er enig eller bliver VILDT provokeret så skriver jeg ikke noget for der er bare ingen grund til at svine andre til. Alle har ret til en mening, men nogle gange skal man måske holde den for sig selv. Overvejede lige et splitsekund at skrive det inde under Ordet er Frit men gider sgu ikke blive ked af det over folks sure indlæg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

oo

lige her i eftermiddag syntes jeg også der har været en møgtræls stemning, men så er det godt man kan kravle herind til navlestrengen og hyyyyyge

Anmeld

24. september 2009

TbCp

Jamen det er jo nærmest til at grine over altså 
Tænk at man giiiider bruge tid på at diskutere igen og igen og igen over nogle emner der kan være  ligegyldige.
Synes dog stadig her er rigtig mange gode tråde som jeg godt gider deltage i, det andet der overser jeg bare, synes det er fjollet!

Anmeld

24. september 2009

Vinker

Netop dérfor gider jeg ikke spilde min tid på at kigge under "ordet er frit" - De kan sgu passe sig selv derinde!

NS-gruppen længe leve

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

Vinker skriver:

Netop dérfor gider jeg ikke spilde min tid på at kigge under "ordet er frit" - De kan sgu passe sig selv derinde!

NS-gruppen længe leve

Ja det er fanme dejligt man kan komme herind og få smilet tilbage igen  I er bare de bedste at være i selskab med

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Hold da op.... Jeg kigger under den der hedder Ordet er frit... men det kunne være jeg snart skulle holde op med det for jeg bliver simpelthen så dårligt humør og forarget over hvor grove folk er!!!!!
Der var en der havde oprettet et emne om at hun syntes den gode stemning skulle tilbage. Det var der folk der havde bitchet over!  Ja jeg er målløs!!!! Hvordan kan man blive sur over det? Jeg kan se det er de samme mennesker der sviner folk til i indlæg efter indlæg. Der står ting som: Hvorfor har du skrevet det her indlæg efterfulgt af en masse brok.... Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har behov for at svine andre sådan til. Jeg plejer bare hvis jeg ikke er enig eller bliver VILDT provokeret så skriver jeg ikke noget for der er bare ingen grund til at svine andre til. Alle har ret til en mening, men nogle gange skal man måske holde den for sig selv. Overvejede lige et splitsekund at skrive det inde under Ordet er Frit men gider sgu ikke blive ked af det over folks sure indlæg...

Tænker du på det indlæg dutte have lavet?

De fik godt nok også et par ord med på vejen fra min side af. Total latterligt at hakke på hende når hun bare vil sprede en god stemning. Men hvad nogle må jo have følt sig truffet.

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Tænker du på det indlæg dutte have lavet?

De fik godt nok også et par ord med på vejen fra min side af. Total latterligt at hakke på hende når hun bare vil sprede en god stemning. Men hvad nogle må jo have følt sig truffet.

Ja lige nøjagtig. Helt ærligt hvordan kan man brokke sig over at nogen forsøger at sprede god stemning?

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Ja lige nøjagtig. Helt ærligt hvordan kan man brokke sig over at nogen forsøger at sprede god stemning?

Ja ved jeg faktisk heller ikke.

Enten fordi de har følt sig ramr af indlægget eller simpelhen fordi at de bare vil ødelægge en god stemning kan virkelig ikke komme i tanke om andet.

For var ikke noget ledt eller sådan i det hun skrev, ellers os er jeg da vildt blind altså

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Ja ved jeg faktisk heller ikke.

Enten fordi de har følt sig ramr af indlægget eller simpelhen fordi at de bare vil ødelægge en god stemning kan virkelig ikke komme i tanke om andet.

For var ikke noget ledt eller sådan i det hun skrev, ellers os er jeg da vildt blind altså

ja det må være den dårlige samvittighed der rammer for hun HAR ikke skrevet noget som helst negativt!

Anmeld

25. september 2009

Karo

Jeg har ikke set det indlæg, da jeg helt holdet mig fra "orderet er frit".

Jeg hygger mig fint herinde. Og så en gang imellem stikker jeg lige hovedet lidt ud, men jeg kommer hurtigt tibage hvor der er sikkert og trygt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.