Virkelig dårlig stemning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Sweet1978

Bare lige så I ved det NS indlæggene er altså offentlige på forsiden i snakker ikke hemmeligt, og hvis I er så trætte af Baby.dk, hvorfor hopper i så ikke tilbage til jeres kære NS?? JA undskyld Henrik men, hvis de ikke kan li os hvorfor skal de så være her det er jo tydeligt de ikke integrerer sig men holder sig i en lille klike...

Bortset fra dig SUS ved godt hvor jeg har dig, men synes det var lidt groft overfor alle andre brugere det her indlæg. Ja der har været nogen trælse diskussionern på det sidste også i  tråde det ikke var men blandt andet mine, jeg har blandt andet undret mig over noget også fået at vide at jeg ikke kan være bekendt at skælde folk ud. Og når jeg så der føler jeg får skudt noget i skoene da jeg ikke på det tidspunkt i tråden havde nænvt nogen ved navn kun undret mig generelt ja så Råbte jeg højt også kørte den. JA jeg startede det ikke ynke mig mere, den diskussion er slut men tråden havde altså ikke det formål..... Så undskyld herfra og håber da jeg kan komme i god stemning igen men bliver da ked af at høre i generelt ikke kan li os BABY folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

NaFe

Sweet1978 skriver:

Bare lige så I ved det NS indlæggene er altså offentlige på forsiden i snakker ikke hemmeligt, og hvis I er så trætte af Baby.dk, hvorfor hopper i så ikke tilbage til jeres kære NS?? JA undskyld Henrik men, hvis de ikke kan li os hvorfor skal de så være her det er jo tydeligt de ikke integrerer sig men holder sig i en lille klike...

Bortset fra dig SUS ved godt hvor jeg har dig, men synes det var lidt groft overfor alle andre brugere det her indlæg. Ja der har været nogen trælse diskussionern på det sidste også i  tråde det ikke var men blandt andet mine, jeg har blandt andet undret mig over noget også fået at vide at jeg ikke kan være bekendt at skælde folk ud. Og når jeg så der føler jeg får skudt noget i skoene da jeg ikke på det tidspunkt i tråden havde nænvt nogen ved navn kun undret mig generelt ja så Råbte jeg højt også kørte den. JA jeg startede det ikke ynke mig mere, den diskussion er slut men tråden havde altså ikke det formål..... Så undskyld herfra og håber da jeg kan komme i god stemning igen men bliver da ked af at høre i generelt ikke kan li os BABY folk

Først...tak fordi du kommer her og vil sprede noget dårlig stemning...

Så vil jeg sige a vi ikke snytes dårligt om baby.dk generalt, men er du gal en dårlig stemning der er i ordet er frit...folk kommer med unødvendige kommentar, sådan som du lige har gjort... Har du ondt i røven over a vi har et godt forum her??? Vi opfattes som en slags mødregruppe.

Vi er bare glad for a vi her har en god stemning, taler pænt til hinaden og ja det har vi vel ret ti la rose hinaden for. Baby.dk har også mange super gode tråde som vi alle deltager i...så vi holder os altså ikke kun for os selv...

Vil du klage så skriv til henrik privat, og hold din dårlige karma for dig selv...

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

Dit indlæg bidrager bestemt ikke til en mere positiv stemning.

Mvh
Karoline

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Først...tak fordi du kommer her og vil sprede noget dårlig stemning...

Så vil jeg sige a vi ikke snytes dårligt om baby.dk generalt, men er du gal en dårlig stemning der er i ordet er frit...folk kommer med unødvendige kommentar, sådan som du lige har gjort... Har du ondt i røven over a vi har et godt forum her??? Vi opfattes som en slags mødregruppe.

Vi er bare glad for a vi her har en god stemning, taler pænt til hinaden og ja det har vi vel ret ti la rose hinaden for. Baby.dk har også mange super gode tråde som vi alle deltager i...så vi holder os altså ikke kun for os selv...

Vil du klage så skriv til henrik privat, og hold din dårlige karma for dig selv...

Så så de damer

Ej vil bare sige tror ikke vi ses som en mødregruppe mere da den er kommet på forsiden med alle de andre. Og mødre grupper er ikke på forsiden.

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

Sweet1978 skriver:

der er også folk der holder sig i andre dele af baby.dk fordi de ikke ønsker at engagere sig i heftige diskussioner...

jeg er også en NSér, men jeg er lidt over alt på baby.dk da jeg godt kan tage nogle knubs, som man kan få af og til... men jeg synes altså ikke der er nogen i denne her tråd der siger de ikke bryder sig om baby folk? tror du ikke du blev grebet af irritationen over de sidste par dage?

jeg svarer dig fordi jeg synes du faktisk beder os om at smutte

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Karoline skriver:

Dit indlæg bidrager bestemt ikke til en mere positiv stemning.

Mvh
Karoline

Ih altså.

KOM NU GOD STEMNING.

Vil lige bidrage inden jeg skal hente en meget vågen søn.

Tror ikke det er så hårdt ment som skrevet, tror bare hun er blevet lidt chokkeret over at der er skrevet at folk uden for ns kan passe sig selv.

Er selv fra ns, og ja her er ikke dårlig stemning herinde, men jeg bruger hele siden. Dog er der nogen ting jeg kun skriver inde ved ns for at være sikker de ser det da de kender mig helt fra Emil blev født.

Så kan i ikke enes. Eller evt putte den under mødregruppe så den ikke ses på forsiden som den gjorde fra starten. Men igen henrik nævnte jo den var til at vi kunne komme mere og mere ind i det andet via den vej.

Ved det ikke, men tror du det er et øjebliks chokkering

Anmeld

25. september 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Så så de damer

Ej vil bare sige tror ikke vi ses som en mødregruppe mere da den er kommet på forsiden med alle de andre. Og mødre grupper er ikke på forsiden.

Det kan godt være vi ikke ses som det mere...gjorde vi i starten...

Men hendes indlæg er total unødvendigt...hun kunne skrive privat til henrik så vis hun har så stort et problem med os....

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Ih altså.

KOM NU GOD STEMNING.

Vil lige bidrage inden jeg skal hente en meget vågen søn.

Tror ikke det er så hårdt ment som skrevet, tror bare hun er blevet lidt chokkeret over at der er skrevet at folk uden for ns kan passe sig selv.

Er selv fra ns, og ja her er ikke dårlig stemning herinde, men jeg bruger hele siden. Dog er der nogen ting jeg kun skriver inde ved ns for at være sikker de ser det da de kender mig helt fra Emil blev født.

Så kan i ikke enes. Eller evt putte den under mødregruppe så den ikke ses på forsiden som den gjorde fra starten. Men igen henrik nævnte jo den var til at vi kunne komme mere og mere ind i det andet via den vej.

Ved det ikke, men tror du det er et øjebliks chokkering

ja det tror jeg nemli også... at det lige var dråben ovenpå de sidste par dage

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Det kan godt være vi ikke ses som det mere...gjorde vi i starten...

Men hendes indlæg er total unødvendigt...hun kunne skrive privat til henrik så vis hun har så stort et problem med os....

Var ikke for at diskutere hehe. Kom bare til at tænke på at i starten var vi ikke på forsiden og det er vi nu så tror Henrik ser os som en del af det hele nu.

Nåh har en dreng der er vågen

Nu skal i ikke komme op og slås

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja det tror jeg nemli også... at det lige var dråben ovenpå de sidste par dage

Ja nemlig.

Tror det er begyndt at køre lidt i ring herinde. Vi må ud af det her hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.