Regntøj til større børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2016

modesty

Så nærmer tiden sig igen, hvor der skal købes regntøj - jeg synes det er svært at finde noget, der ikke er for lillepiget i str 146 til datteren på 7, der er ret konservativ. Hvad køber I til jeres i den alder/størrelse.

Jeg synes at CeLaVis regnsæt er både pæne og gode. Og de har størrelser op til 150.

http://www.celavi.dk/regntoej.aspx

EDIT: Hov, kan se at hun ikke kan lide dem. Jeg har ellers et sæt magen til i postkasserød. Og jeg er ret voksen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Skouboe

PT skriver:

Øv hvor træls, at bukserne ikke passer.

Du har ikke mulighed for at købe et par bukser fra et andet mærke i ensfarvet f.eks. sort og så den jakke, så det kan blive et sæt på den måde?

Jeg bor i UK og har min butik herovre, så jeg kan ikke engang hjælpe dig med at få noget hjem til hende, ellers gjorde jeg det gerne

Jo, jeg tænker at jeg må prøve noget i den stil.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Skouboe

modesty skriver:

Jeg synes at CeLaVis regnsæt er både pæne og gode. Og de har størrelser op til 150.

http://www.celavi.dk/regntoej.aspx

EDIT: Hov, kan se at hun ikke kan lide dem. Jeg har ellers et sæt magen til i postkasserød. Og jeg er ret voksen. 

Jeg er ikke sikker på at vores definition af babyet, er den samme som hendes. Jeg kan også godt lide bl.a. CeLaVi, men hun har fået en fiks ide.

Hjemme hos os, falder det her ind under kategorien "ting ungerne selv må bestemme inden for rimelighedens grænser" så jeg prøver at se om vi ikke kan blive enige. Hun er faldet for et sæt fra Whistler, som jeg også kan gå med til, men der er ikke ret mange der sælger det mærke, og der hvor jeg har fundet det, har de ikke bukserne i hendes størrelse, så det er lidt besværligt.

Jeg må prøve at ringe til dem

Anmeld Citér

7. marts 2016

Carina:-)

Nu ved jeg ikke hvor du bor men jeg bor i Herning og både i Herning og Ikast er der meget lagersalg

Brand4kids har jævnligt lagersalg og der er der også regntøj og gummistøvler

Abeko/ocean har lige haft lagersalg med rigtig store besparelser-

Jeg bruger selv Hummel til mine rollinger i bh men har lige købt Celavi for at prøve det efter at veninder har rost det til skyerne og det fik jeg til 75 kr på lagersalg.

Hvis du ikke bor i nærheden og ikke er i akut nød som skal bruge det nu og her vil jeg gerne kigge for dig til næste lagersalg hvis du er int 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.