Regntøj til større børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
23 svar
2 synes godt om
6. marts 2016

Skouboe

Så nærmer tiden sig igen, hvor der skal købes regntøj - jeg synes det er svært at finde noget, der ikke er for lillepiget i str 146 til datteren på 7, der er ret konservativ. Hvad køber I til jeres i den alder/størrelse.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Tine B

Zalando måske? Eller Kids-world.dk

https://www.zalando.dk/regntoej/__storrelse-146/

http://www.kids-world.dk/regntoej-c-221.html?mode=process_filter

Men... Str 146 er det ikke omkring de 11 år? Burde hun ikke være i en str 122/128 som 7-årig? Min niece er lige fyldt 6 år og bruger str 122... 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Skouboe

Tine B skriver:

Zalando måske? Eller Kids-world.dk

https://www.zalando.dk/regntoej/__storrelse-146/

http://www.kids-world.dk/regntoej-c-221.html?mode=process_filter

Men... Str 146 er det ikke omkring de 11 år? Burde hun ikke være i en str 122/128 som 7-årig? Min niece er lige fyldt 6 år og bruger str 122... 

Hun slægter sin 2 meter høje far på. Hun er blevet 7 i januar og bruger str 146 i tøj, og 36 i sko.

Lillesøster på 5 er i 128 - 134

Anmeld Citér

6. marts 2016

Tine B

Hold da fest!! 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Skouboe

Tine B skriver:

Hold da fest!! 

Ja, ud over at jeg bruger formuer på tøj, fordi de vokser ud af det konstant, så begynder det også at være besværligt, fordi en hel del tøj i den størrelse, ikke er passende til 7 årige.

jeg syr meget tøj til hende selv, men med regntøj orker jeg ikke rigtigt.

Anmeld Citér

6. marts 2016

Tine B

Nej, det forstår jeg godt.. Min mor havde lidt samme problem med mine søstre, der i dag begge to er over 180 cm høje.. Da deres far skulle giftes, kunne min mor nærmest kun finde pæne sko med høje hæle i deres størrelser, og det syntes hun trods alt ikke at de skulle have på i en alder af 5 og 8.. 

Anmeld Citér

6. marts 2016

De3Guldklumper

Skouboe skriver:

Så nærmer tiden sig igen, hvor der skal købes regntøj - jeg synes det er svært at finde noget, der ikke er for lillepiget i str 146 til datteren på 7, der er ret konservativ. Hvad køber I til jeres i den alder/størrelse.

Min på 8 bruger 134 og har regntøj i Hummel. 

Men hvis hun var en høj pige i en ung alder som din ville jeg tage hende med i en sports outlet og købt et sort neutral sæt som kan passe til en på 7 år

Anmeld Citér

6. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg sælger CeLaVi i min butik, og det går op til størrelse 150. 

Du kan få ensfarvet eller med stjerner eller prikker, som helt sikkert passer fint til en 7-årig. 

Jeg ville finde en butik i dit område, der solgte det mærke, hvis jeg var dig

Anmeld Citér

6. marts 2016

MorTil3+

Skouboe skriver:

Nu har vores datter godt nok ikke den alder hun er 4 år, men jeg har altid købt regntøj i Føtex og synes da bestemt ikke det er lillepiget. Hun plejer at ha et helt mørkelilla sæt da det er yndlingsfarven. Men de findes da også i helt sorte.

Anmeld Citér

6. marts 2016

Lenchick

Skouboe skriver:

Ver de Terre regntøj er det letteste og mest slidstærke regntøj jeg nogensinde har oplevet. Vi var igennem mange mærker, men vender tilbage til Ver de Terre og har lige købt for 5. gang. 

Det er dyrt, men alle pengene værd!

Det er altid ensfarvet, modeller er ens i både drenge- og pigefarver og pasformen er så god. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.