Regntøj til større børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2016

MorTil3+

Denne uges avis 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

GrønStjerne

Min 7-årige er godt nok "kun" i str. 134-140, men vi er glade for Celavi. Vi har et pink og et mørkelilla sæt, som fungerer fint. Ligger til 300 for et sæt, og fås på tilbud til 200..

Anmeld Citér

7. marts 2016

Skouboe

Tine B skriver:

Nej, det forstår jeg godt.. Min mor havde lidt samme problem med mine søstre, der i dag begge to er over 180 cm høje.. Da deres far skulle giftes, kunne min mor nærmest kun finde pæne sko med høje hæle i deres størrelser, og det syntes hun trods alt ikke at de skulle have på i en alder af 5 og 8.. 

Ja, det har vi også oplevet med den ældste. Heldigvis har ballerinaer været på mode de seneste år, hvilket hjælper på det problem.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Skouboe

De3Guldklumper skriver:

Min på 8 bruger 134 og har regntøj i Hummel. 

Men hvis hun var en høj pige i en ung alder som din ville jeg tage hende med i en sports outlet og købt et sort neutral sæt som kan passe til en på 7 år

Jeg har været i et par sportsbutikker med hende her i weekenden, men der var ikke rigtigt noget regntøj,  der faldt i damens smag. Det var derfor jeg tænkte at jeg ville prøve at spørge herinde.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Skouboe

PT skriver:

Jeg sælger CeLaVi i min butik, og det går op til størrelse 150. 

Du kan få ensfarvet eller med stjerner eller prikker, som helt sikkert passer fint til en 7-årig. 

Jeg ville finde en butik i dit område, der solgte det mærke, hvis jeg var dig

Jeg er helt enig i at det er godt regntøj, og min yngste ender sikkert med sådan et sæt, men min ældste mener at det ligner noget til små børn..

Vi har kigget på Jack Wolfskin, men det er ikke ordentligt vandtæt.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Skouboe

MorTil3+ skriver:

Denne uges avis 

Tak  

Det er også rigtigt fint, ihvertfald efter min mening, men det falder ikke i damens smag. Hun mener det er for mindre børn... 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Lenchick

Skouboe skriver:

Tak  

Det er også rigtigt fint, ihvertfald efter min mening, men det falder ikke i damens smag. Hun mener det er for mindre børn... 

Min teenager brugte mit sorte Ver de Terre da han var 15 og skulle på tur med efterskolen. 

Ver de Terre regntøj er ens for både børn og voksne og kan bruges af begge køn. 

De to små er 4,5 og 1,5 og den store (pige) får et sæt hver år, enten gråt, oliven eller mørkeblåt (plejer at finde det på udsalg om vinteren) og regntøjet er af så god kvalitet, så det går i arv til lillebror. Det samme med flyverdragter. 

Min pige er ude og lege med mudder, klatre i træer mm hver dag, så hun bruger sit tøj. 

Anmeld Citér

7. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Skouboe skriver:

Jeg er helt enig i at det er godt regntøj, og min yngste ender sikkert med sådan et sæt, men min ældste mener at det ligner noget til små børn..

Vi har kigget på Jack Wolfskin, men det er ikke ordentligt vandtæt.

Ja, det duer helt sikkert ikke, hvis det ikke er ordentligt vandtæt. 

Sjovt som der er forskel på, hvad børn mener passer til deres alder. Hun er 7, ikke? Min datter på 6.5 elsker CeLaVi's elefanter og mønstre og dejlige farver. 

Held og lykke med at finde noget. Har du evt kigget på Elba? Jeg sælger deres produkter til voksne og ved derfor, det ersuper kvalitet, men de laver også til børn. 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Skouboe

PT skriver:

Ja, det duer helt sikkert ikke, hvis det ikke er ordentligt vandtæt. 

Sjovt som der er forskel på, hvad børn mener passer til deres alder. Hun er 7, ikke? Min datter på 6.5 elsker CeLaVi's elefanter og mønstre og dejlige farver. 

Held og lykke med at finde noget. Har du evt kigget på Elba? Jeg sælger deres produkter til voksne og ved derfor, det ersuper kvalitet, men de laver også til børn. 

Ja, hun vendte 180 grader, den dag hun startede i skole. Så mente hun at kjoler ikke længere var passende, hun er vildt irriteret over at hendes vinterjakke er pink, og den softshell vi lige har købt her til foråret er mørkeblå med orange lynlåse.

Hun vil gerne have denne her med den sorte jakke, men de har ikke bukserne i hendes størrelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Skouboe skriver:

Ja, hun vendte 180 grader, den dag hun startede i skole. Så mente hun at kjoler ikke længere var passende, hun er vildt irriteret over at hendes vinterjakke er pink, og den softshell vi lige har købt her til foråret er mørkeblå med orange lynlåse.

Hun vil gerne have denne her med den sorte jakke, men de har ikke bukserne i hendes størrelse.

Øv hvor træls, at bukserne ikke passer.

Du har ikke mulighed for at købe et par bukser fra et andet mærke i ensfarvet f.eks. sort og så den jakke, så det kan blive et sæt på den måde?

Jeg bor i UK og har min butik herovre, så jeg kan ikke engang hjælpe dig med at få noget hjem til hende, ellers gjorde jeg det gerne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.