skal/skal ikke sige noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2016

Fremad

Anonym skriver:

Hvis vi skal betale hele transport når vi er på SU og lav løn, mens han og hans kæreste har to gode jobs, ja.

I forvejen betaler jeg fuld børnepenge, selvom jeg selv køber tøj og sko.

Den med udgift der bliver ved at i vælger at flytte længere væk kan jeg da ikke se at han skal stå for når det er jeres valg, noget som i burde tag højde for i forbindelse med for og minus ved en flytning.... Hvis i ikke har råd til transport for at se dit barn, mener du så far bør betale...fordi han tjener mere end jer? 

Jeg må hellere holde mund og finder selv ud af denne debat, inden jeg braller af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min eks og hans  kæreste flytter sammen pr 1/4 så overvejede at vente, så h*n kun behøver at forholde sig til én flytning ad gangen. Min mand har fri hver weekend. 

Det forståe jeg godt. Men så synes jeg du skal sige det til din eksmand då I sammen kan aftale hvornår og hvordan det skal fortælles til jeres barn

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Min eks ringede i går aftes angående nogle ting i forbindelse med deres flytning, og så fortalte jeg ham at min mand har fået arbejde, men at vi ikke har fået et sted at bo endnu, så jeg bor stadigvæk her.

Vi blev enige om at vores barn ikke behøver at få noget at vide før vi har noget konkret eller hvis der kommer en ferie.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.