Hvor hurtigt blev I gravide efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2016

B&J

3 mdr efter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

Emma2013

qcil123 skriver:

Hvor er det vildt :-)

jeg stoppede på p-piller den 12. februar, så jeg 'forventer' min første menstruation i slutningen af næste uge. I søndags begyndte jeg at være øm i min højre æggestok, hvilket varede indtil i går, hvor jeg fik nogle menstruationslignende smerter.

Min kæreste og jeg havde sex uden kondom både 8 og 9 dage efter.

Jeg har selvfølgelig prøvet at teste, hvilket jo er alt for tidligt. Men 2 af mine tests viste efter mange timer svagt positivt. Jeg ved godt, at man ikke kan stole på det :-)

Spændende  jeg har aldrig fået en positiv test, heller ikke over tid, hvis ikke jeg har været gravid. Krydser fingre for der er gevinst    

Anmeld Citér

5. marts 2016

MaryLoui

Jeg har lige i fredags fundet ud af at jeg er gravid. Blev noget chokeret over hvor hurtigt det er gået. Jeg tog den sidste p-pille omkring d.23.december 2015, fik p-pille mens derefter og igen d.17.januar (26dage senere) fik jeg min første rigtige mens. Havde købt ÆL test, men synes ikke jeg fik en positiv test, men ellers havde jeg ÆL slim og andre symptomer på ÆL så vi havde sex den 30. og 31.januar, og d. 13. feb. skulle jeg have haft min mens, men fik ikke nogen positiv GT, men heller ingen mens. Jeg tænkte så at min krop måske ikke havde haft ÆL og derfor begyndte jeg i sidste uge at teste igen for ny ÆL, og da jeg havde haft 5-6dage med meget positive ÆL tests, hvor testen den sidste dag var nærmest sort ifht kontrolstregen, så tænke jeg at jeg måske skulle teste GT igen, og så var den sgu bragende positiv. Hvis alt er rigtigt er jeg i dag 6+6 og har altså først lige fundet ud af det nu :-) Rimeligt overvældende at det gik så hurtigt.

Anmeld Citér

5. marts 2016

Just123

qcil123 skriver:

Hvor hurtigt blev I gravide efter p-pille stop?

Jeg tænker især på jer der er blevet gravide i første cyklus - hvornår i cyklussen var der gevinst? :-)

2 år og 3 måneder siden jeg smed dem, der er ikke sket noget endnu.. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

jwib

Jeg smed p-pillerne i juni sidste år, og blev gravid i august, så nu venter vi os en lille dreng til maj :-) 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Kærlighediminmave

1 år og 10 mdr stadig ikke gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.