Hvor hurtigt blev I gravide efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2016

Camilze

Jeg var på p-piller i 10 år, stoppede slut juni og fik min normale p-pille-menses start juli. Så kom der intet før slut august, og så var der ikke mere Frøken Rød. Jeg blev gravid i september, så det gik faktisk rigtig hurtigt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

Doubleup

qcil123 skriver:

Jeg tænker især på jer der er blevet gravide i første cyklus - hvornår i cyklussen var der gevinst? :-)

Efter 4 cyklusser og en bio ��

Anmeld Citér

3. marts 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Her tog det 7 måneder, men jeg blev gravid i 4. cyklus hvor vi prøvede. Min cyklus efter p-pillestop var som vinden blæser, og nåede at være alt fra 37 til 66 dage. Fik ægløsning på ca. dag 60 i min 4. cyklus, og der var der gevinst! Er i uge 31 nu.  Så på trods af min trælse cyklus, er det faktisk gået relativt hurtigt. Kan heldigvis til en hvis grad mærke min ægløsning, så det hjalp da på det. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

smilfraungpige

qcil123 skriver:

Jeg tænker især på jer der er blevet gravide i første cyklus - hvornår i cyklussen var der gevinst? :-)

stoppede med p-piller i maj, ingen genvindst endnu, men har også pcos. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

babyprojekt

Stoppede på p-piller 9 okt 2014 og 3 dec 2014 testede jeg positiv. 

Har nu den skønneste dreng på 7 mdr. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Emma2013

4 uger efter sidste p-pille stod jeg med en positiv graviditet test i hånden  

Anmeld Citér

4. marts 2016

qcil123

Emma2013 skriver:

4 uger efter sidste p-pille stod jeg med en positiv graviditet test i hånden  

Det var hurtigt :-) Hvor langt var du så henne da du testede positivt? Og hvornår ca tror du at befrugtningen skete? 

Anmeld Citér

4. marts 2016

qcil123

Lisette W skriver:

Jeg ved ikke hvornår præsis jeg blev gravid. Jeg havde spist p-piller i 7 år, så jeg forventede at der ville gå i hvert fald et halvt år inden der skete nået. Jeg tog en graviditets test en uge efter jeg burde have haft min første menstruation, fordi jeg undrede mig over at jeg havde mens-smerte uden det kom, og så fandt jeg nået overrasket ud af, at jeg allerede var gravid  

Nej hvor dejligt :-) jeg stoppede på p-piller den 12. februar, så jeg 'forventer' min første menstruation i slutningen af næste uge. I søndags begyndte jeg at være øm i min højre æggestok, hvilket varede indtil i går, hvor jeg fik nogle menstruationslignende smerter.

Jeg har selvfølgelig prøvet at teste, hvilket jo er alt for tidligt. Men 2 af mine tests viste efter mange timer svagt positivt. Jeg ved godt, at man ikke kan stole på det :-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

Emma2013

qcil123 skriver:

Det var hurtigt :-) Hvor langt var du så henne da du testede positivt? Og hvornår ca tror du at befrugtningen skete? 

Ja, det gik stærkt

Jeg troede jeg var 4 uger henne, men er blevet rykket 6 dage frem så har været 4+6. Befrugtning er altså allerede sket en uges tid efter p-pille stop.

Anmeld Citér

4. marts 2016

qcil123

Emma2013 skriver:

Ja, det gik stærkt

Jeg troede jeg var 4 uger henne, men er blevet rykket 6 dage frem så har været 4+6. Befrugtning er altså allerede sket en uges tid efter p-pille stop.

Hvor er det vildt :-)

jeg stoppede på p-piller den 12. februar, så jeg 'forventer' min første menstruation i slutningen af næste uge. I søndags begyndte jeg at være øm i min højre æggestok, hvilket varede indtil i går, hvor jeg fik nogle menstruationslignende smerter.

Min kæreste og jeg havde sex uden kondom både 8 og 9 dage efter.

Jeg har selvfølgelig prøvet at teste, hvilket jo er alt for tidligt. Men 2 af mine tests viste efter mange timer svagt positivt. Jeg ved godt, at man ikke kan stole på det :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.