Hvor hurtigt blev I gravide efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.441 visninger
25 svar
2 synes godt om
2. marts 2016

qcil123

Jeg tænker især på jer der er blevet gravide i første cyklus - hvornår i cyklussen var der gevinst? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

OscarMor

qcil123 skriver:

Jeg tænker især på jer der er blevet gravide i første cyklus - hvornår i cyklussen var der gevinst? :-)

Er det okay hvis jeg følger med? 

Jeg smed p-pillerne i oktober 2015 og venter stadig på 2 streger 

Dog må jeg sige at du nok ikke skal regne med at blive gravid, bare lige sådan indenfor de først måneder . Kroppen skal lige finde sig selv, ikke sagt at du ikke kan blive gravid i din først, anden eller tredje cyklus, men jeg ville ikke sætte næsen op efter det 

Held og lykke 

Anmeld Citér

2. marts 2016

fo82

Bonus sker altid ved ægløsning 14 dage før menstruation ;-)

vi er ved 10. Mdr / 11. Forsøg

Anmeld Citér

2. marts 2016

SaraSH

Anmeld Citér

2. marts 2016

SaraSH

Jeg tog sidste p-pille den 28 juli 2014, fik menstruation den 30. juli 2014 og blev gravid natten mellem den 23-24 august så i første forsøg

Anmeld Citér

2. marts 2016

Stivdie

Jeg blev gravid efter ca. 6 måneder. Min cyklus er som vinden blæser, så jeg aner ikke hvornår i cyklus det skete 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Ønsker en lille spire..

Jeg har ikke været på p-piller i 22 måneder... stadig ingen gevinst.. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Djursmor

qcil123 skriver:

5 måneder efter p-pille stop begyndte jeg at få ægløsning igen, sådan at det kunne ses og mærkes. og derefter fik jeg min første rigtige menstuation efter 10 år på p-piller. Så gik der 2 måneder og så var jeg gravid 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Sabone

Begge gange blev jeg gravid i første forsøg 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Lisette W

Jeg ved ikke hvornår præsis jeg blev gravid. Jeg havde spist p-piller i 7 år, så jeg forventede at der ville gå i hvert fald et halvt år inden der skete nået. Jeg tog en graviditets test en uge efter jeg burde have haft min første menstruation, fordi jeg undrede mig over at jeg havde mens-smerte uden det kom, og så fandt jeg nået overrasket ud af, at jeg allerede var gravid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.