Stop nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Lone Jakobsen

jamen en lille rigtig sjov ting der skete for mig idag:
min yngste søn plejer at pludre højlydt når han ser hans far. idag sov han da far kom hjem, og da han vågnede var far ude at køre. han fik lidt at spise og så var far hjemme igen.
jeg gik op og sad med ham på skødet mens far snakkede med ham.... vi forventede selvfølgelig at han ville svare med de samme pludrende lyde som han plejer.... det gjorde han også.... men han kiggede på mig imens.
dvs. at han sad med ansigtet mod sin far, og vendte sig om for at snakke med mig når hans far talte til ham
det så vildt sjovt ud, for det så ud som om han sladrede til mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

LotteGabriella

Nu overvejer jeg da meget kraftigt at forlade siden, pga stemningen...
Som sagt, hvis tråden irritere nogen folk - kan de bare lade vær med at læse den! Spring let og elegant hen over den!
Og jeg er jo ikke herre over hvad folk skriver...

Det var jo bare en opmuntrende tråd, så vi kunne få en positiv stemning igen...

hmmm....ja nu har jeg så ikke haft muligheden for at svare på den anonyme tråd der blev oprettet om min kommentar om at jeg havde fået en go' orgasme - og ærlig talt, så har jeg ikke tænkt mig at undskylde for den

Kan ikke se hvad der er forkert i at skrive det....det var en del af et positivt indlæg og om positive ting som gør mig glad

Der er ingen detajler eller noget som helst og synes at det er en anelse krysteragtigt at være anonym

Anmeld

24. september 2009

qp

LotteGabriella skriver:

hmmm....ja nu har jeg så ikke haft muligheden for at svare på den anonyme tråd der blev oprettet om min kommentar om at jeg havde fået en go' orgasme - og ærlig talt, så har jeg ikke tænkt mig at undskylde for den

Kan ikke se hvad der er forkert i at skrive det....det var en del af et positivt indlæg og om positive ting som gør mig glad

Der er ingen datajler eller noget som helst og synes at det er en anelse krysteragtigt at være anonym

You go girl!!

Anmeld

24. september 2009

LotteGabriella

qp skriver:

You go girl!!

thanks

Anmeld

24. september 2009

Jordbærpigen

Dutte84 skriver:

KOM NU med noget opmuntrende.... De sidste dage herinde har været et h.....

Smid noget opmuntrende her i tråden... SÅ vi bare kan komme op på toppen igen med stemningen herinde...

Kom frisk...

Jeg har bare helt igennem haft en super dag. DET er da opmundrende

Anmeld

24. september 2009

4xGreve

Det nmest opmuntrende her hjemme har været at Daniella har lært selv at drikke af kop og det er for det mest helt uden pjat...

Og de sidste par dage har hun spist super godt (og vi kæmper sådan med at vende hendes mave til mad) så syntes det går super dejligt...

Også ser det ud til at hun er ved at vokse ud af noget tæj og det må jo betyde hun vokser!!!

Og NU skal manden og jeg til at hygge med slik, chips, flødeboller mm.
Og hvem ved måske ender det med noget dejligt lækkert sex...

Knus en positiv Stina

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WiitrioeN skriver:

Det nmest opmuntrende her hjemme har været at Daniella har lært selv at drikke af kop og det er for det mest helt uden pjat...

Og de sidste par dage har hun spist super godt (og vi kæmper sådan med at vende hendes mave til mad) så syntes det går super dejligt...

Også ser det ud til at hun er ved at vokse ud af noget tæj og det må jo betyde hun vokser!!!

Og NU skal manden og jeg til at hygge med slik, chips, flødeboller mm.
Og hvem ved måske ender det med noget dejligt lækkert sex...

Knus en positiv Stina

Rigtig god fornøjelse med det   Jeg elsker både flødeboller, slik, chips og sex - i den rækkefølge

Lige i øjeblikket ville jeg blive allermest glad for at alle dem jeg har inviteret kunne komme til min fødselsdagsmiddag... DET ville blive skønt!!! Og så fik jeg dette svar fra en af gæsterne (lidt af et fjollehoved) som gjorde mig rigtig rigtig glad:

Hej Verdens Bedst Monica
Jeg kommer meget gerne til din 20 års fødselsdag.
Det bliver en fest Århus, Danmark og muligvis Europa vil huske som FESTEN:-)
Tak for beskeden. Hils Kærsten.
Kram og Knus
--------
PS: Hvad ønsker du dig???

KH Rosa (som altså fylder 26)

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Fuck man ja undskyld mit sprog men hallo hun starter et indlæg i god mening for at høre folk fortælle om noget positivt i deres liv pg så ligger i fandme ud med at hakke på hende, kan sgu godt forstå at den her side er så negativ til tider.

Wee positivt i mit liv. Ja får jo besøg lørdag af den dejlige kvinde som startede det her indlæg og glæder mig helt vildt.

Og du forlader os ikke pga folk er så negative Vel

Anmeld

24. september 2009

FrkC

Noget som er meget positivt (for mig), er at min kæreste kommer hjem fra Tyskland i morgen Han har været på typekursus i 10 dage  Så jeg har været mutters alene hjemme i det her store hus med vovsen (han var dog hjemme en tur i weekenden).. Glæder mig bare SÅÅÅH meget til jeg skal hente ham i Billund i morgen eftermiddag

Anmeld

25. september 2009

4xGreve

Rosa skriver:

Rigtig god fornøjelse med det   Jeg elsker både flødeboller, slik, chips og sex - i den rækkefølge

Lige i øjeblikket ville jeg blive allermest glad for at alle dem jeg har inviteret kunne komme til min fødselsdagsmiddag... DET ville blive skønt!!! Og så fik jeg dette svar fra en af gæsterne (lidt af et fjollehoved) som gjorde mig rigtig rigtig glad:

Hej Verdens Bedst Monica
Jeg kommer meget gerne til din 20 års fødselsdag.
Det bliver en fest Århus, Danmark og muligvis Europa vil huske som FESTEN:-)
Tak for beskeden. Hils Kærsten.
Kram og Knus
--------
PS: Hvad ønsker du dig???

KH Rosa (som altså fylder 26)

Det gør jeg nemlig også.... men der kom også lige lidt is ind i billedet... hehe...
men ihh det var noget godt sex hehe, elsker når han tager intertivet til nye stillinger hehe...

Og hold da op det var flot skrevet af din ven...

Ønsker dig et kæmpe tillykke med de 26år og håber du får et brag af en fest!!

Knus endnu engang positive Stina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.