Stop nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Honningblomst

LineD skriver:

Så vil jeg da gerne smide en af mine mærkelige drømme herind, og håbe det bringer et smil frem

Jeg er nået dertil i drømmeverdenen hvor jeg ikke længere føder døve hundehvalpe, nej nu er jeg skam gået over til at føde en grimling (Kan i huske den film?) Stooooor ørnenæse, stort set bare skind og ben, lidt ligesom Gollum i Ringenes herre

Og fødslen foregår åbenbart ved at jeg lige tager fat i øret på ham og flår ham ud

Det er dog ikke nær så dramatiseret som i drømmen, men sidder og klukgriner over den lille grimling der bliver hevet ud ved øret

Knus Line, som glæder sig over ikke at føde døde hundehvalpe, men egentlig ikke synes at grimlinger er meget bedre haha

Hæhæ....i min sidste drøm var jeg i min kære farmor og farfars gamle kolonihavehus, solgt for mange år siden, men samme med Peter Lundin....vanvittig drøm..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Jamen, selvfølgelig, Dutte!
Vi kan jo også sige at hvis de andre tråde (den dårlige stemning) har irriteret dig, kunne du jo bare lade være med at deltage?

Den tråd jeg deltog i, irriterede mig slet ikke på nogen måder!

Anmeld

24. september 2009

S.L.S

Så får i da lige : ONE FOR THE LADIES

Kære gud..
Jeg beder om visdom, til at forstå min mand..
Kærlighed til at tilgive ham..
Og lidt tålmodighed til at tåle hans skiftende humør..

For du ved gud, hvis jeg beder om styrke, kommer jeg til at slå ham ihjel..

Tyvstjålet fra bagsiden af ekstrabladet.. Morteningemann er genial til tider..

P.s ved ikke hvordan humøret har været herinde de sidste par dage for hopper over sure opstød og destruktive indlæg... For min fødsel nærmer sig nemlig og det er så positivt i min verden,,, OG det er 20 gange vigtigere end at sidde og falde i staver over det der så ellers skulle være øv indlæg.. Så aner ikke hvad der er sket som sagt, men håber da det ændrer sig....

I får lige en med på vejen...

Hvad kalder man en intelligent, lækker og følsom mand...

ET RYGTE ha ha ha....

Fortsat super duper dejlig dag...

Åh jo dumme kommentar til dette indlæg besvares ikk... Har andet at bruge tiden til.....

Krammer til alle

Anmeld

24. september 2009

frk Jensen

LotteGabriella skriver:

hehe den klarer jeg......

Synes at vi alle sammen skal glæde os over at være mødre/fædre eller kommende mødre/fædre til de dejligste unger der nogensinde kommer til at sætte sine ben på denne jord Er vores unger ikke bare fantastiske

Elsker dig ubetingelsesløst, Daniella - min lille skattepige

personlig for mig selv: Fik den dejligste og bedste orgasme nogensinde i foregårs, tusinde tak min lækre mand

Har du nu slet ingen computerskærm eller gik det knap så vildt for sig denne gang..... LLLLOOOOOOOLLLLLL....

Ej kunne ikke lade være... Smiler...

Nå hvad skal vi skrive i et opmundrende indlæg.. Tænke Tænke...

tja jeg har fået en kæreste... Han er sød, dejlig, henrivede... ög det kilder i maven når han kommer

Tja... nu skal jeg snart til linedans, som jeg æææælsker at gå til..

Fantastisk dag som ender i sofaén i aften med kæresten og film

Anmeld

24. september 2009

Pia

Jeg blir 31 år i dag  (uff jeg er jo gammel  )
Jeg har hygge hele formiddagen med mine piger.. Den store er godt nok lidt snottet, men vi har hygget alligevel og er igang med at bage kage , som vi skal have på lørdag når hele familien kommer..
Dennne gang er jeg ved og lave en kage af chokolade bunde ( lavet på en muffins opskrift her inde fra) den blir lagt sammen men et lag daimmousse ( jeg ELSKER chokolade) og så skal den overtrækkes med mmf, så den kommer til og ligne et stort fødselsdags flag.
I aften skal manden, ungerne og jeg ind og spise på Bones og hygge os..
Og så har jeg fået gjort det meste af huset rent.. Mangler kun stue og køkken nu..
Så det har været en skøn dag..

Pia,

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Pia skriver:

Jeg blir 31 år i dag  (uff jeg er jo gammel  )
Jeg har hygge hele formiddagen med mine piger.. Den store er godt nok lidt snottet, men vi har hygget alligevel og er igang med at bage kage , som vi skal have på lørdag når hele familien kommer..
Dennne gang er jeg ved og lave en kage af chokolade bunde ( lavet på en muffins opskrift her inde fra) den blir lagt sammen men et lag daimmousse ( jeg ELSKER chokolade) og så skal den overtrækkes med mmf, så den kommer til og ligne et stort fødselsdags flag.
I aften skal manden, ungerne og jeg ind og spise på Bones og hygge os..
Og så har jeg fået gjort det meste af huset rent.. Mangler kun stue og køkken nu..
Så det har været en skøn dag..

Pia,

Et stort tillykke til dig... :O)

Anmeld

24. september 2009

Pia

Dutte84 skriver:

Et stort tillykke til dig... :O)

Takker

Anmeld

24. september 2009

FrkC

LineD skriver:

Så vil jeg da gerne smide en af mine mærkelige drømme herind, og håbe det bringer et smil frem

Jeg er nået dertil i drømmeverdenen hvor jeg ikke længere føder døve hundehvalpe, nej nu er jeg skam gået over til at føde en grimling (Kan i huske den film?) Stooooor ørnenæse, stort set bare skind og ben, lidt ligesom Gollum i Ringenes herre

Og fødslen foregår åbenbart ved at jeg lige tager fat i øret på ham og flår ham ud

Det er dog ikke nær så dramatiseret som i drømmen, men sidder og klukgriner over den lille grimling der bliver hevet ud ved øret

Knus Line, som glæder sig over ikke at føde døde hundehvalpe, men egentlig ikke synes at grimlinger er meget bedre haha

Haha.. Tak for det gode grin..
Som du dog kan skrive det..

Min seneste drøm handlede om min svigerfar, han stod pludselig i huset og var ved at slå fluer ihjel og så fik vi hver (min kæreste og jeg) smidt en fluesmækker i hovedet.. Det er fandme mærkeligt hva man kan drømme..

Ha en god dag allesammen

Anmeld

24. september 2009

LotteGabriella

BetinaMørk skriver:

Har du nu slet ingen computerskærm eller gik det knap så vildt for sig denne gang..... LLLLOOOOOOOLLLLLL....

Ej kunne ikke lade være... Smiler...

Nå hvad skal vi skrive i et opmundrende indlæg.. Tænke Tænke...

tja jeg har fået en kæreste... Han er sød, dejlig, henrivede... ög det kilder i maven når han kommer

Tja... nu skal jeg snart til linedans, som jeg æææælsker at gå til..

Fantastisk dag som ender i sofaén i aften med kæresten og film

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL....hold da op.... helt op i maven, det har jeg sgu aldrig prøvet 

Anmeld

24. september 2009

N&J

Ohh.. god tråd... jeg smider hermed et lille link med den lille gumbas...

vi skal helt ind i sindet... griner allerede...

http://www.youtube.com/watch?v=vyCbIDhLepE

Var lige ved at glemme linket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.