Stop nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
40 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Mira0911

KOM NU med noget opmuntrende.... De sidste dage herinde har været et h.....

Smid noget opmuntrende her i tråden... SÅ vi bare kan komme op på toppen igen med stemningen herinde...

Kom frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Rasmine

Hvem er det du henvender dig til, Dutte?
Jeg synes dette indlæg er ekstremt ukonstruktivt!

Anmeld

24. september 2009

6800

Jo jeg fylder 25 i weekenden og skal holde stor fest, så er i gang med forberedelserne, er ved at lave de ting, som kan laves på forhånd til den store kage, og skal med min dejlige kæreste ud og købe de sidste ting i aften....har det som et lille barn, når jeg har fødselsdag, så har den sidste uge talt dage...og nu er der kun 2 dage til feste og 3 dage til jeg har fødselsdag....JUBIIII

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Hvem er det du henvender dig til, Dutte?
Jeg synes dette indlæg er ekstremt ukonstruktivt!

Jeg hentyder slet ikke til nogen som helst...
Du har måske ikke bemærket stemningen de sidste dage
Hvis tråden irritere dig, kan du jo lade vær med deltage

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Jamen søde jeg har da også smidt opmunterede ting men bare i db det går jo godt med sagen om Nadia f.eks.

Jeg jeg har igen lavet en ballade tråd, har nu fået at vide folk opfatter det som skældud, men det var bare en undren....

Anmeld

24. september 2009

LineD

Så vil jeg da gerne smide en af mine mærkelige drømme herind, og håbe det bringer et smil frem

Jeg er nået dertil i drømmeverdenen hvor jeg ikke længere føder døve hundehvalpe, nej nu er jeg skam gået over til at føde en grimling (Kan i huske den film?) Stooooor ørnenæse, stort set bare skind og ben, lidt ligesom Gollum i Ringenes herre

Og fødslen foregår åbenbart ved at jeg lige tager fat i øret på ham og flår ham ud

Det er dog ikke nær så dramatiseret som i drømmen, men sidder og klukgriner over den lille grimling der bliver hevet ud ved øret

Knus Line, som glæder sig over ikke at føde døde hundehvalpe, men egentlig ikke synes at grimlinger er meget bedre haha

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Jamen søde jeg har da også smidt opmunterede ting men bare i db det går jo godt med sagen om Nadia f.eks.

Jeg jeg har igen lavet en ballade tråd, har nu fået at vide folk opfatter det som skældud, men det var bare en undren....

Det er ikke hentydet til nogen.
Nu er jeg lidt selv skyld i, at en forlod siden for et par dage siden - fordi jeg "angreb" hende..

Anmeld

24. september 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

KOM NU med noget opmuntrende.... De sidste dage herinde har været et h.....

Smid noget opmuntrende her i tråden... SÅ vi bare kan komme op på toppen igen med stemningen herinde...

Kom frisk...

hehe den klarer jeg......

Synes at vi alle sammen skal glæde os over at være mødre/fædre eller kommende mødre/fædre til de dejligste unger der nogensinde kommer til at sætte sine ben på denne jord Er vores unger ikke bare fantastiske

Elsker dig ubetingelsesløst, Daniella - min lille skattepige

personlig for mig selv: Fik den dejligste og bedste orgasme nogensinde i foregårs, tusinde tak min lækre mand

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Dutte84 skriver:

Jeg hentyder slet ikke til nogen som helst...
Du har måske ikke bemærket stemningen de sidste dage
Hvis tråden irritere dig, kan du jo lade vær med deltage

Jamen, selvfølgelig, Dutte!
Vi kan jo også sige at hvis de andre tråde (den dårlige stemning) har irriteret dig, kunne du jo bare lade være med at deltage?

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Dutte84 skriver:

Det er ikke hentydet til nogen.
Nu er jeg lidt selv skyld i, at en forlod siden for et par dage siden - fordi jeg "angreb" hende..

Så jeg godt og ved også godt jeg kun er en del af stemningen at der foregår meget mere end lige mit, men mente bare til dig og alle andre undskyld ved ikke hvorfor mine tråde altid løber af sporet. Jeg har bare nogen markante holdninger og er desværre ikke bange for at stå frem med dem. Men tror min slutter nu har vist fået forklaret dem hvorfor jeg gør som jeg gør.... Og at det ikke var skældud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.