Anonym skriver:
Hej piger!
Jeg er gift, og mig og min mand har sammen 2 børn.
Vi er ved at købe hus, og i den forbindelse skulle jeg mødes med en mand fra kreditforeningen vi låner penge af, for at skrive under på aftalen - vi skulle mødes på en mc Donald, da de har kontor i den anden ende af landet, og han alligevel skulle til møde herovre, så var det nemmere at mødes der, end at jeg skulle køre helt over på hans kontor.
Inden jeg tog afsted søgte jeg efter ham på facebook, for at se hvordan han så ud, så jeg vidste hvem jeg skulle kigge efter - have forventet en halvgammel mand men nej - en r*v lækker ung mand - et par år ældre end mig - en seriøs godte hvis jeg skal sige det selv.
Jeg glædede mig faktisk lidt til at skulle mødes med ham - og satte lige håret ekstra pænt osv... Da vi mødtes havde jeg kriller i maven under hele samtalen
det tog kun 15 minutter og det var ren professionel snak, men jeg kan ikke glemme ham. Jeg synes han var SÅ sød og en virkelig flot fyr... Har kigget på hans facebook 50 gange siden...
Jeg kunne nok ikke finde på at gøre mere ved det, end fantasien, men er det okay at føle sådan når man er i et fast forhold?.. Føler næsten jeg skjuler noget for min mand og det gør jeg jo ikke for der skete jo ingenting?
Kom med jeres mening.
Man må gerne samle appetit ude sålænge,at man ALTID spiser hjemme!! Det er jo helt naturligt at finde andre end ens mand attraktive :-)