Forbudte tanker i ægteskabet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2016

jenny4

Altså det er vel ikke et enten eller spørgsmål. Selvfølgelig må man tænke på andre under sex - på en god dag er manden min genstand for alle tanker under sex, andre dage er det andre mænd og igen nogle dage giver vi i kast med en hurtig omgang mens jeg både tænker på vasketøj og madpakker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

modesty

Mom skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis man har overskud til at tænke på et andet menneske end ens partner under sex, så er sexen måske lidt kedeligt ..

Jeg har ikke tænkt på andre end min partner under sex, men omvendt tænker jeg ikke så meget undervejs, jeg nyder og giver mig hen

Hvis jeg nu var en person med et unuanceret og ensidigt syn på andre folks seksualitet. Så kunne jeg måske ikke lade være med at tænke at hvis man  ikke har overskud til at tænke på et andet menneske end ens partner under sex, så er sexen måske lidt kedelig .

Men jeg er heldigvis ikke en person med et unuanceret og ensidigt syn på folks seksualitet. Så derfor forstår jeg at der er lige så mange kinks og turn ons og præferencer som der er mennesker.

Anmeld Citér

4. marts 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg er gift, og mig og min mand har sammen 2 børn.

Vi er ved at købe hus, og i den forbindelse skulle jeg mødes med en mand fra kreditforeningen vi låner penge af, for at skrive under på aftalen - vi skulle mødes på en mc Donald, da de har kontor i den anden ende af landet, og han alligevel skulle til møde herovre, så var det nemmere at mødes der, end at jeg skulle køre helt over på hans kontor.

Inden jeg tog afsted søgte jeg efter ham på facebook, for at se hvordan han så ud, så jeg vidste hvem jeg skulle kigge efter - have forventet en halvgammel mand men nej - en r*v lækker ung mand - et par år ældre end mig - en seriøs godte hvis jeg skal sige det selv.

Jeg glædede mig faktisk lidt til at skulle mødes med ham - og satte lige håret ekstra pænt osv... Da vi mødtes havde jeg kriller i maven under hele samtalen det tog kun 15 minutter og det var ren professionel snak, men jeg kan ikke glemme ham. Jeg synes han var SÅ sød og en virkelig flot fyr... Har kigget på hans facebook 50 gange siden...

Jeg kunne nok ikke finde på at gøre mere ved det, end fantasien, men er det okay at føle sådan når man er i et fast forhold?.. Føler næsten jeg skjuler noget for min mand og det gør jeg jo ikke for der skete jo ingenting?
Kom med jeres mening.

Man må gerne samle appetit ude sålænge,at man ALTID spiser hjemme!! Det er jo helt naturligt at finde andre end ens mand attraktive :-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

Lisbeth1985

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Af samme grund er han måske ikke særlig vild efter at indrømme det ...

Fantasier er da sunde og gode - det har ikke noget med utroskab at gøre. Selv er jeg eksempelvis gift med den lækreste mand i verden - jeg kunne ikke drømme om at røre en anden. Men om jeg har været i kanen med Jax Teller i mine tanker? Det ville jeg da have svært ved at benægte.... 

PS: Spørg evt. et par af dine drengevenner - du vil måske få afmystificeret det lidt og finde ud af hvor ganske normalt og harmløst det er...

Ha ha! Ham har jeg også haft en tur med - han kommer vidt omkring:-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

Lisbeth1985

Omsorgsgiver skriver:

Så kan han jo lige så godt tag i og knald en anden kvinde efter min mening, hvis han alligevel tænker på andre end mig. Det overskrider fuldstændig mine grænser!

Har du snakket med din mand om,at du har det sådan? Hvis han ikke må tænke på andre kvinder,så er du vidst garanteret en skilsmisse i fremtiden...

Anmeld Citér

4. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Lisbeth1985 skriver:

Ha ha! Ham har jeg også haft en tur med - han kommer vidt omkring:-)

Han er lidt en tøjte, ham Jax

Anmeld Citér

4. marts 2016

Mom

Profilbillede for Mom
modesty skriver:

Hvis jeg nu var en person med et unuanceret og ensidigt syn på andre folks seksualitet. Så kunne jeg måske ikke lade være med at tænke at hvis man  ikke har overskud til at tænke på et andet menneske end ens partner under sex, så er sexen måske lidt kedelig .

Men jeg er heldigvis ikke en person med et unuanceret og ensidigt syn på folks seksualitet. Så derfor forstår jeg at der er lige så mange kinks og turn ons og præferencer som der er mennesker.

Fik du luft?

At du gider....

Anmeld Citér

4. marts 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Mom skriver:

Fik du luft?

At du gider....

At hun gider debattere? Det er vel det, vi er her for..?

Anmeld Citér

4. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom skriver:

Fik du luft?

At du gider....

Øh - det kaldes at debattere. Hvorfor gider du selv?

Anmeld Citér

4. marts 2016

Mom

Profilbillede for Mom
PUHK skriver:

At hun gider debattere? Det er vel det, vi er her for..?

Nja nu vil jeg ikke lige kalde hendes indlæg for debatterende, måske nærmere fordømmende og sarkastisk, og det fatter jeg ikke at hun gider

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.