Forbudte tanker i ægteskabet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2016

modesty

Ej!!!  Det kan du da ikke mene!!?? At det er ok at hun tænker på ham mens hun knalder sin mand!!! Ville du selv bryde dig om hvis din mand/kæreste tænkte på en anden kvinde mens I knaldede?? 

Ja, det ville jeg synes var helt fint. Hvad der foregår inde i vores hoveder skal ikke styres af moral og skam. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Omsorgsgiver skriver:

Ej!!!  Det kan du da ikke mene!!?? At det er ok at hun tænker på ham mens hun knalder sin mand!!! Ville du selv bryde dig om hvis din mand/kæreste tænkte på en anden kvinde mens I knaldede?? 

Om jeg ligefrem ville elske det - nej. Men jeg er bevidst om at sådan er virkeligheden nu engang for ret mange mænd (og kvinder) - de færreste tør fortælle deres partner det, netop fordi folk bliver så forfærdede.

PS: Din kæreste tænker højst sandsynligt også på andre kvinder, både når I knalder og når han onanerer - det er nu engang sådan at vi ikke ejer hinandens fantasier, selvom vi meget gerne vil tro det

Anmeld Citér

25. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis man har overskud til at tænke på et andet menneske end ens partner under sex, så er sexen måske lidt kedeligt ..

Jeg har ikke tænkt på andre end min partner under sex, men omvendt tænker jeg ikke så meget undervejs, jeg nyder og giver mig hen

Anmeld Citér

25. februar 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Om jeg ligefrem ville elske det - nej. Men jeg er bevidst om at sådan er virkeligheden nu engang for ret mange mænd (og kvinder) - de færreste tør fortælle deres partner det, netop fordi folk bliver så forfærdede.

PS: Din kæreste tænker højst sandsynligt også på andre kvinder, både når I knalder og når han onanerer - det er nu engang sådan at vi ikke ejer hinandens fantasier, selvom vi meget gerne vil tro det

Så kan han jo lige så godt tag i og knald en anden kvinde efter min mening, hvis han alligevel tænker på andre end mig. Det overskrider fuldstændig mine grænser!

Anmeld Citér

25. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Omsorgsgiver skriver:

Så kan han jo lige så godt tag i og knald en anden kvinde efter min mening, hvis han alligevel tænker på andre end mig. Det overskrider fuldstændig mine grænser!

Af samme grund er han måske ikke særlig vild efter at indrømme det ...

Fantasier er da sunde og gode - det har ikke noget med utroskab at gøre. Selv er jeg eksempelvis gift med den lækreste mand i verden - jeg kunne ikke drømme om at røre en anden. Men om jeg har været i kanen med Jax Teller i mine tanker? Det ville jeg da have svært ved at benægte.... 

PS: Spørg evt. et par af dine drengevenner - du vil måske få afmystificeret det lidt og finde ud af hvor ganske normalt og harmløst det er...

Anmeld Citér

25. februar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Omsorgsgiver skriver:

Det er nu helt almindeligt og absolut ikke noget, der skal sidestilles med utroskab. Det er selvfølgelig problematisk, hvis den samme person er genstand for seksuelle fantasier hver gang, et par har sex, men de impulser og tanker og associationer, der farer igennem hoved og krop under sex, er - som alle andre tanker - både svære at kontrollere og at censurere. 

Nogle par hygger sig med rollespil - er det så et svigt overfor kontorassistent-konen, når manden tænder på hende i stuepigekostume, for det er hun jo ikke i virkeligheden? Nogle kvinder tænder på tanken om underkastelse og fantaserer om det, mens de har sex med deres kærlige og absolut ikke dominerende mand. 

Sex er også sjov, leg, fantasi, og for at holde gnisten og pulsen oppe igennem et livslangt parforhold, er tankekontrol og -censur en bremse. 

En søgning på google om seksuelle fantasier afslører, at det både er ganske udbredt at fantasere om andre under sex med partneren i ny og næ - og at sexologer anser det for at være både uskadeligt og et fint krydderi. 

Det er fint og dejligt, at du ikke har fantasier af den art og kun tænker på din mand - men der er ingen grund til at tage afstand fra, hvad andre har af private tanker. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Selvfølgelig er det da helt ok! Og når hun skriver det, så mener hun det nok også 

Min mand tænker jeg står det frit for hvem eller hvad han vil tænke på når vi knalder, det er min PARTNERS TANKER, ikke mine at lægge beslag på! For mig lyder det bare alt alt alt ALT for besidderisk og jeg ville frygte mit forhold til en evt. partner, der ville/skulle have mine tanker udpenslet for at føle sig sikker i sit forhold. Hjælp siger JEG bare. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg syntes bare at dét er problematisk at man har behov for at tænke på andre når man knalder!!  Hvorfor er det ikke nok at tænke på sin partner??!! Hvis det er en bolleven man ingen følelser har for så er det ok men når det kommer til ens kæreste eller mand som man elsker så er det ikke iorden efter min mening. 

Men ok....Vi har alle vores grænser..

Anmeld Citér

4. marts 2016

EAF

Jeg syntes bare at dét er problematisk at man har behov for at tænke på andre når man knalder!!  Hvorfor er det ikke nok at tænke på sin partner??!! Hvis det er en bolleven man ingen følelser har for så er det ok men når det kommer til ens kæreste eller mand som man elsker så er det ikke iorden efter min mening. 

Well, det er jo ikke ensbetydende med at man ikke har gigantiske følelser for sin mand, bare fordi man i din optik SKAL tænke på ham når man knalder og ikke ligger og fantasere om hvem som helst det nu kunne være. Det kan som sagt være en fiktiv skikkelse, der kun eksistere i din fantasi eller det kan være den store tykke buschauffør med en gigantisk tunge uden detaljeret ansigt, du engang kørte med eller en landmand med en kæk bemærkning, en taxachauffør du traf en gang i din ungdom med en fræk fantasi... Der er jo ingen der kan lægge beslag på andres tanker, det ville du da nok i grunden heller ikke bryde dig om at din mand, selvom du jo KUN tænker på ham, kom og stillede som et krav for at du kunne være hans kæreste/hustru. Det er da en super fin utopisk tanke eller rettere dybt dybt skræmmende tanke, især hvis man er villig til at underlægge sig en andens syn på ens egne private tanker   Det lyder jo nærmest som et TheSIMS liv, hvor vi skulle rende rundt med tankebobler over hovedet, så enhver tanke var allemandseje  Dét skulle nok blive godt da 

Anmeld Citér

4. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Omsorgsgiver skriver:

... men måske blander du tingene sammen? Det er nemmere at forstå, når man ikke opfatter det som "et behov for", men som en sund og almindelige del af ens seksualitet.

Frække tanker og kærligheden til ens partner er jo ikke gensidigt udelukkende. Din mand elsker dig eksempelvis ikke mindre af, at han formentlig også tænder på en anden smuk kvinde i stram top, som han møder i byen... ligesom du ikke tænder mindre på ham, bare fordi du også tænder på andre.

At ville eje hinandens fantasier og tanker, tror jeg er den sikre vej til et meget låst og usikkert forhold...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.