Forbudte tanker i ægteskabet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.160 visninger
30 svar
139 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg er gift, og mig og min mand har sammen 2 børn.

Vi er ved at købe hus, og i den forbindelse skulle jeg mødes med en mand fra kreditforeningen vi låner penge af, for at skrive under på aftalen - vi skulle mødes på en mc Donald, da de har kontor i den anden ende af landet, og han alligevel skulle til møde herovre, så var det nemmere at mødes der, end at jeg skulle køre helt over på hans kontor.

Inden jeg tog afsted søgte jeg efter ham på facebook, for at se hvordan han så ud, så jeg vidste hvem jeg skulle kigge efter - have forventet en halvgammel mand men nej - en r*v lækker ung mand - et par år ældre end mig - en seriøs godte hvis jeg skal sige det selv.

Jeg glædede mig faktisk lidt til at skulle mødes med ham - og satte lige håret ekstra pænt osv... Da vi mødtes havde jeg kriller i maven under hele samtalen det tog kun 15 minutter og det var ren professionel snak, men jeg kan ikke glemme ham. Jeg synes han var SÅ sød og en virkelig flot fyr... Har kigget på hans facebook 50 gange siden...

Jeg kunne nok ikke finde på at gøre mere ved det, end fantasien, men er det okay at føle sådan når man er i et fast forhold?.. Føler næsten jeg skjuler noget for min mand og det gør jeg jo ikke for der skete jo ingenting?
Kom med jeres mening.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger!

Vi er ved at købe hus, og i den forbindelse skulle jeg mødes med en mand fra kreditforeningen vi låner penge af, for at skrive under på aftalen - vi skulle mødes på en mc Donald, da de har kontor i den anden ende af landet, og han alligevel skulle til møde herovre, så var det nemmere at mødes der, end at jeg skulle køre helt over på hans kontor.

Inden jeg tog afsted søgte jeg efter ham på facebook, for at se hvordan han så ud, så jeg vidste hvem jeg skulle kigge efter - have forventet en halvgammel mand men nej - en r*v lækker ung mand - et par år ældre end mig - en seriøs godte hvis jeg skal sige det selv.

Jeg glædede mig faktisk lidt til at skulle mødes med ham - og satte lige håret ekstra pænt osv... Da vi mødtes havde jeg kriller i maven under hele samtalen det tog kun 15 minutter og det var ren professionel snak, men jeg kan ikke glemme ham. Jeg synes han var SÅ sød og en virkelig flot fyr... Har kigget på hans facebook 50 gange siden...

Jeg kunne nok ikke finde på at gøre mere ved det, end fantasien, men er det okay at føle sådan når man er i et fast forhold?.. Føler næsten jeg skjuler noget for min mand og det gør jeg jo ikke for der skete jo ingenting?
Kom med jeres mening.

Æligt så tror jeg det sker for de fleste

Det sker hvertfald for mig også og så længe det bare bliver i fantasien synes jeg ikke det gør noget saml appetit ude og spis hjemme  

Jeg fortæller det dog til min mand  da jeg ikke vil have hemmeligheder eller ufortalte følelser mellem os, forventer også han siger vis der er noget 

Anmeld Citér

25. februar 2016

modesty

Hej piger!

Kom med jeres mening.

Jeg synes det er SÅ synd, så synd, at man kan gå rundt med sådanne totalt uskyldige tanker, og ovenikøbet være sikker på at man ikke vil handle på dem - og så skamme sig.

Selvfølgelig er det okay at du synes at en anden mand er lækker. Det er også okay at du tænker på ham mens du knalder din mand. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Loa

På den ene side mener jeg også at man skal have lov at kigge osv. Meeeen jeg ville alligevel selv blive lidt ked af det, hvis jeg vidste at min mand tjekkede en kvinde ud på facebook igen og igen efter han havde mødt hende.

Nu ved han det jo sikkert ikke din mand, så er jo nok ikke noget der påvirker ham, men tænker alligevel hvis situationen var omvendt....

Anmeld Citér

25. februar 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Jeg synes det er SÅ synd, så synd, at man kan gå rundt med sådanne totalt uskyldige tanker, og ovenikøbet være sikker på at man ikke vil handle på dem - og så skamme sig.

Selvfølgelig er det okay at du synes at en anden mand er lækker. Det er også okay at du tænker på ham mens du knalder din mand. 

Ej!!!  Det kan du da ikke mene!!?? At det er ok at hun tænker på ham mens hun knalder sin mand!!! Ville du selv bryde dig om hvis din mand/kæreste tænkte på en anden kvinde mens I knaldede?? 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg er ærligt talt mere bekymret over, at en møde om millioner af kroner ml en kreditforening og en kunde foregår på en McDonalds. Det lyder dybt useriøst!

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Jeg er ærligt talt mere bekymret over, at en møde om millioner af kroner ml en kreditforening og en kunde foregår på en McDonalds. Det lyder dybt useriøst!

Nu var det jo ikke lige det spørgsmålet gik ud på ��

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Tak for dit svar- det hjalp �� har faktisk før tænkt på andre imens �� men så længe det bliver ved tanken er det vel ok tænker jeg ��

Anmeld Citér

25. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Nu var det jo ikke lige det spørgsmålet gik ud på ��

Nej, men du kan jo tage det som et godt og gratis råd fra en fagkyndig.

Anmeld Citér

25. februar 2016

Carina:-)

Jeg tænkte også Mac D seriøst?? 

Men derudover så har jeg den mening at så længe man spiser hjemme er det ok at samle appetit ude.

Her gør jeg det samme og går udfra min mand også gør det samme . Og så længe det bliver ved det og ikke bliver en besættelse for dig at kigge på hans facebook profil kan jeg ikke se du træder over nogen grænser . 

Men er du usikker på om du er tro imod din mand og jeres grænser i jeres forhold kunne du jo vende den imod dig selv og spørge om du ville være ok hvis det var din mand der havde samme behov/ tanker

Jeg synes det lyder uskyldigt , men vi har alle vores egne grænser og de kan være vide eller snævre så hvordan det vil være for din mand er jo svært at vide. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.