lineog4 skriver:
Hvad gjorde I før du gik på barsel, synes at huske du havde arbejde der?
Ærligt med en pædagoguddannelse hvor selv SFO arbejde jo med folkeskolereformen betyder tidlige morgener (start i skolen list før 8 også selvom man kan undgå åbnere) så ville jeg kraftigt overveje muligheden for skift af institution til en hvor du kan aflevere tidligere - ved godt det er et surt råd, men med et lille pus der lige er startet har SU kundet dig 5 år, hvor du tidsmæssigt er meget begrænset i forhold til dit fag.
og nej jeg ville ikke skrive det i ansøgningen, men også vide de færreste institutioner kan garantere man nu og i fremtiden kan have et skema hvor man ikke møder før kvart over 8
Det havde jeg skam også men der havde min mand også et andet job hvor han mødte sent 2 dage om ugen og arbejdede hver anden weekend
Og mit job var et barselsvikariat
Lige pt rykker jeg ikke pigerne
1 fordi det ville ikke hjælpe synderligt at rykke dem til dem tæt på der åbner kl 7 og den eneste i kommunen der åbner kl 6 ligger i den anden ende af kommunen
2 fordi vi meget aktivt leder efter noget at bo i tættere på min familie og jeg vil ikke flytte dem 2 gange inden for kort tid slet ikke efter alt det vi kar Været igennem med udskydelse af operation 3 gange så nu er der endelig ro på her hjemme
Har lige søgt job som klubpædagog som har mødetider fra 10-22 så jobbende findes... bare ikke 7 om ugen
Anmeld
Citér