Hvad kan i mindre lide ved jeres partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

Troldemommi

Jeg hader at min mand er efter mig når jeg glemmer at hænge mine våde håndklæder til tørre, han gør det altid og jeg har bare ikke lært det, ville ønske han bare ville gøre det for mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Charlotte N

Min kæreste smasker!!  

Ellers er der ikke så meget at "brokke" sig over  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Jeg vil starte med at sige jeg har en dejlig mand og er ikke itvivl om han er den rette for mig  Men vi ved jo ingen er perfekte. Heller ik mig selv  Men jeg tænkte sådan lidt for sjov at starte denne tråd for at høre hvad i ikke/mindre kan lide ved jeres mænd/partner? 

Så kan jeg selv starte.. Jeg kan ikke lide at min mand kan være kedelig. Dvs det er altid mig som ska tage intiativ til at lave noget sjovt eller impulsivt. Han kan sidde hjemme flere dage uden at lave noget (og det kan jeg slet ikke )

Jeg elsker også min mand, og han er fantastisk og alt det dér... Men jeg HADER hans måde a håndtere problemer/skænderier/uenighed på... Han flygter, råber i telefonen, og lægger på... Ignorere det bare nu, men jeg blev ret ked af det i starten... Dét må han viiiiiiirkelig gerne blive bedre til hahahahaha 

Anmeld Citér

24. februar 2016

MorTilEn2013Dreng

at han er fck fan og han nogen gange bliver lidt for hurtig sur 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Det er så ikk min kæreste mere da vi er gået fra hinanden for kort tid siden (derfor anonymitet)

men hadede at han altid når han skulle koncentrerer sig trak været som en der havde løbet et halv maraton. 

Og hans utrolig irriterende måde at "trøste" vores baby på. En konstant scchhhåååårrr. Baby bliver mere bange end beroliget af det. 

Og at han ikk gav slip og var sig selv når vi var sammen med min familie men derimod satte en facade op for at de skulle kunne lide ham "han blev bare i stedet for en type som ingen af os kunne lide" 

Anmeld Citér

24. februar 2016

MrsB

Uhh der er meget... Hahah XD 

aj men han er en hidsigprop, og bliver oftest bare pigesur. Totalt træls når man selv er en der har brug for at snakke og råbe højt indimellem. 

Så sådan nogle små ting som, at den tomme juice kartonen bliver lagt på køkkenbordet, lige over den låge med skraldespanden.. Whuuut tænker man bare.. Men jeg er også udpræget ordens menneske og kan ikke slappe af hvis køkkenet feks roder.. Hihi

Så synes jeg også at han er for hård i opdragelse af ungerne nogen gange.. Men der skal jeg så lære, ikke at stille mig undrende overfor hans metode, mens børnene er der, det er jeg enormt dårlig til at huske..

og så sikkert en million milliard andre små ting 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

vi roder nok nogenlunde lige meget, men manden har intet system i sit rod jeg roder i bunker, så alt har sin plads. Han smider bare tingene, tøjet, de sure sokker, skoene, skraldet lige hvor han tilfældigvis står. Er til at blive sindsyg over!

han har heller intet overordnet overvejelser/mål i opdragelsen af børnene, han gør bare lige det der er nemmest lige i øjeblikket og tænker ikke et sekund over hvad konsekvensen kan være. Det resulteret i meget ildslukning og stres for ham.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.