Hvad kan i mindre lide ved jeres partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

Mor i Aarhus

Det, jeg holder mest af ved min mand, er det samme, som det, jeg holder mindst af. 

Hans ro. Nogle gange savner jeg at der er lidt mere gang i ham, men lige præcis den ro, er det jeg aller mest har brug for. Ellers farer jeg rundt efter det ene projekt efter det andet, den ene rejse efter den anden, den ene bolig efter hinanden. Det er faktisk ret stressende at være en nysgerrig og rastløs sjæl, der konstant er på jagt efter nye eventyr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min mand har en vane med, at når han kommer hjem fra arbejde, så tager han sine sokker af.. Fint nok, men de ligger de mærkeligste steder.. jeg HADER det...og har kommenteret det MANGE gange Men ligemeget hvad så nytter det intet....

Og så er han dårlig til at huske at slukke lyset, når han går ud af rummet eller tager ud af huset..

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Min mand prutter inden han går ind i bilen og insistere på at det ikke lugter da han pruttede uden for bilen!  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

At min mand brokker sig over at det roder og at vi andre roder og så visser det sig at det som det plejer at være stort set er hans rode det hele.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil starte med at sige jeg har en dejlig mand og er ikke itvivl om han er den rette for mig  Men vi ved jo ingen er perfekte. Heller ik mig selv  Men jeg tænkte sådan lidt for sjov at starte denne tråd for at høre hvad i ikke/mindre kan lide ved jeres mænd/partner? 

Så kan jeg selv starte.. Jeg kan ikke lide at min mand kan være kedelig. Dvs det er altid mig som ska tage intiativ til at lave noget sjovt eller impulsivt. Han kan sidde hjemme flere dage uden at lave noget (og det kan jeg slet ikke )

At han ikke gider aktiviter udenfor når det er under 23 grader  det underligste princip! 

Anmeld Citér

24. februar 2016

MsGadgaard

At han er kræsen. Det kan virkelig være træls !  Nu her mens jeg er gravid og har mine cravings nogle dage og madlede over for bestemte ting andre dage, Ja, så har vi faktisk tit lavet hver vores ret til aften  

Synes også jeg oftere tager initiativ til at få klaret praktiske ting herhjemme, såsom rengøring osv. Men tror vi simpelthen har forskellige smertegrænser mht. hvor meget rod vi kan holde ud 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil starte med at sige jeg har en dejlig mand og er ikke itvivl om han er den rette for mig  Men vi ved jo ingen er perfekte. Heller ik mig selv  Men jeg tænkte sådan lidt for sjov at starte denne tråd for at høre hvad i ikke/mindre kan lide ved jeres mænd/partner? 

Så kan jeg selv starte.. Jeg kan ikke lide at min mand kan være kedelig. Dvs det er altid mig som ska tage intiativ til at lave noget sjovt eller impulsivt. Han kan sidde hjemme flere dage uden at lave noget (og det kan jeg slet ikke )

Det jeg mindre kan lide er at han altid har så travlt med sit arbejde, oftest så travlt at jeg hverken ser eller hører noget til ham. Nogle perioder føles det som om jeg er alene.

Men samtidig kan jeg rigtig godt lide at han er ambitiøs og at han går efter sine mål/drømme. Men hvor ville jeg dog ønske at jeg følte noget mere opbakning fra hans side i hverdagen.

Anmeld Citér

24. februar 2016

komodo

Hans prutter, helt klart, det lyder klamt og han stinker for det meste, af samme grund går han kun på toilettet ovenpå, for kan simpelthen ikke med lugten.

Det er faktisk det eneste jeg ikke kan lide, og det opvejes så nemt af alle hans fantastiske egenskaber, han er sød og kærlig både overfor mig og mine børn, han er rolig og han deltager i meget af det huslige.

han gør ikke rent fordi jeg vil have det på en bestemt måde, men madlavning, oprydning og vasketøj rører jeg slet ikke, det er hans jobs, og dem passer han, kunne ikke ønske mig mere ❤️❤️ Har absolut på trods af stanken fundet min soulmate ��

Anmeld Citér

24. februar 2016

striber

Her er alle skabslåger også åbne  Jeg synes det er skide irriterende. Selv om det er en lille ting. Min søn gør det samme, nok derfor det irritere mig lidt ekstra.

Det er jo vært at irreresætte, når far gør det samme! Men beder ham nu alligevel altid lukke.

Og når han tørre hænder, havner håndklædet ALTID på gulvet, og der bliver det, indtil jeg hænger det op... Sønnen har igen arvet samme vane.

Jeg har aldrig jublet så meget, som da jeg overværede at håndklædet faldt ned for min datter da hun kun var 1½, og hun efterfølgende satte det på plads igen 

Men fatter stadig ikke hvorfor hele familien ikke kan tørre hænder uden det falder ned. Jeg må absolut invistere i nye knager  Og evt skabslåger der lukker af sig selv 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Chris87

Så meget som jeg elsker min mand meget højt og ubetinget.. så er hans kræsenhed og hans indre rodehoved altså noget af det værste .

Han bruger mælk i kaffe bl.a og han er SÅ god til at efterlade den dumme teske alle steder, nogen gange ville jeg gerne give ham et gog i nøden med den Haha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.