Hvad kan i mindre lide ved jeres partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.955 visninger
26 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg vil starte med at sige jeg har en dejlig mand og er ikke itvivl om han er den rette for mig  Men vi ved jo ingen er perfekte. Heller ik mig selv  Men jeg tænkte sådan lidt for sjov at starte denne tråd for at høre hvad i ikke/mindre kan lide ved jeres mænd/partner? 

Så kan jeg selv starte.. Jeg kan ikke lide at min mand kan være kedelig. Dvs det er altid mig som ska tage intiativ til at lave noget sjovt eller impulsivt. Han kan sidde hjemme flere dage uden at lave noget (og det kan jeg slet ikke )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym

At han ikke går mere i bad og børster tænder! Ved godt det lyder forfærdeligt - han er jo ikke direkte klam men synes fandeme man skal i bad hver dag! 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Newsence

At jeg skal huske ham på ALT inkl. At børste tænder, huske sin mobil, min fødselsdag osv ��

Anmeld Citér

24. februar 2016

kristina90

Puha jeg synes jo jeg har verdens bedste mand men han kan sku os gå mig på nerverne engang imellem x) 

Fx når han har været i bad har han en mani med og tage håndklæde med i soveværelset og så bare ligge det på stolen og så næste gang han skal i bad skal jeg HVER ENESTE gang hente det for ham fordi han glemmer hvor det ligger. ��

Og så os at han altid råber for og spørge hvor noget ligger før han enlig åbner øjnene og ser der ligger lige på køkkenbordet ��

Men ellers er han bare top Nice ��

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil starte med at sige jeg har en dejlig mand og er ikke itvivl om han er den rette for mig  Men vi ved jo ingen er perfekte. Heller ik mig selv  Men jeg tænkte sådan lidt for sjov at starte denne tråd for at høre hvad i ikke/mindre kan lide ved jeres mænd/partner? 

Så kan jeg selv starte.. Jeg kan ikke lide at min mand kan være kedelig. Dvs det er altid mig som ska tage intiativ til at lave noget sjovt eller impulsivt. Han kan sidde hjemme flere dage uden at lave noget (og det kan jeg slet ikke )

at han intet laver her hjemme, og at han hele tiden bider negle, stress :O

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Når han sidder og slapper af med tv fx, så laver han sådan en irriterende lyd hvor han holder vejret nogen sekunder, for derefter at puste det ud. Belastende i længden 

Anmeld Citér

24. februar 2016

grinny

Min kære mand har en dårlig vane med at han "glemmer" at lukke skabslågerne når han f.eks. tømmer opvaskeren 

Dog ikke noget der får mit pis i kog mere, har prøvet at ændre det, men har opgivet og lukker dem bare selv 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Fine_007

grinny skriver:

Min kære mand har en dårlig vane med at han "glemmer" at lukke skabslågerne når han f.eks. tømmer opvaskeren 

Dog ikke noget der får mit pis i kog mere, har prøvet at ændre det, men har opgivet og lukker dem bare selv 

Hehe, min mand gør præcis det samme.. efter 8 år har jeg også opgivet! Der er helt sikkert ting, som er værre end at have en personlig poltergeist 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Min mand efterlader også sit våde håndklæde alle vegne og så bader han, indtil der ikke er mere varmt vand tilbage.

Og så er han bare så dårlig til at fejre min fødselsdag.

Anmeld Citér

24. februar 2016

grinny

Fine_007 skriver:

Hehe, min mand gør præcis det samme.. efter 8 år har jeg også opgivet! Der er helt sikkert ting, som er værre end at have en personlig poltergeist 

Haha, ja der er nok meget der er værre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.