Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cille1012 skriver: Kan jo være det er et forsøg hver det bare så dejligt for jer! vi startede behandling her i januar, og jeg startede på hormon behandling i tirsdags, så håber snart jeg laver et fint æg
Kan jo være det er et forsøg hver
det bare så dejligt for jer!
vi startede behandling her i januar, og jeg startede på hormon behandling i tirsdags, så håber snart jeg laver et fint æg
Uha så har i da også et langt forløb bag jer?Krydser fingre for det snart bliver jeres tur og ellers som du kan høre, så synes jeg virkelig det andet er værd at prøve. Har hørt om mange hvor det er lykkedes for og der findes også diverse debatter på nettet omkring det endnu engang tusind tak! Nu krydser jeg fingre på dine og andres vegne
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommerblomst21 skriver: Tuuusind tak! det er bare så fantastisk! Det kan jeg godt forstå! Hvor lang tid har i prøvet? for os, tror jeg det ændrede sig da jeg denne cyklus begyndte at tage et naturprodukt der hedder Bidro Rele Royal Ren. Ved ikke om du har hørt om det? Jeg troede faktisk ikke på det, men efter så mange måneder med frustrationer osv over ikke at blive gravid, tænkte jeg at jeg nu ville prøve det. Det kan jo ikke skade på nogen måde fordi det er et natur produkt og vupti så blev jeg gravid med det samme! det lyder måske fjollet, men jeg tror altså på det når jeg endelig er blevet gravid den cyklus hvor jeg tog dem
Tuuusind tak! det er bare så fantastisk! Det kan jeg godt forstå! Hvor lang tid har i prøvet? for os, tror jeg det ændrede sig da jeg denne cyklus begyndte at tage et naturprodukt der hedder Bidro Rele Royal Ren. Ved ikke om du har hørt om det? Jeg troede faktisk ikke på det, men efter så mange måneder med frustrationer osv over ikke at blive gravid, tænkte jeg at jeg nu ville prøve det. Det kan jo ikke skade på nogen måde fordi det er et natur produkt og vupti så blev jeg gravid med det samme! det lyder måske fjollet, men jeg tror altså på det når jeg endelig er blevet gravid den cyklus hvor jeg tog dem
Stort tillykke
Vil lige høre dig, hvor køber du det naturprodukt og hvad gør det godt for? Kan du sende et link?
pb2016 skriver: Stort tillykke Vil lige høre dig, hvor køber du det naturprodukt og hvad gør det godt for? Kan du sende et link?
Jeg har købt mit i matas. Men har hørt man også kan købe det i både Føtex og Bilka. Altså der er ikke noget videnskabeligt bevidst, men det skulle vidst åbne livmoderen på en eller anden måde. Jeg synes selvfølgelig det er pengene værd nu hvor jeg lige som nogen andre blev gravid med det samme da jeg tog dem. Men hvis du vil læse lidt mere om det eller andres erfaringer skal du bare søge bidro rele royal ren debat så kommer der en masse frem. Jeg fandt også en gammel gammel debat hvor ret mange er blevet gravide efter 1 eller 2 cyklus med dem. Har desværre ikke lige et link, men kan tage et billede af den pakke jeg har og sende hvis du er interesseret vil jeg anbefaler at købe det i matas og så huske og købe den der hedder ren
Pb 2016: hvis du køber dem skal du begynde på pakken den dag du starter din menstruation og holde pause den dag du får æl og så vente og se hvad der sker hvis du er så uheldig at det ikke sker i første forsøg med bidro, starter du bare forfra hvis du får din menstruation igen. Men har som sagt læst mange hvor de ikke er blevet gravide efter 7-8-9 måneder og mere, men første eller anden cyklus med bidro er de blevet gravide jeg har selv prøvet i 7 hårde måneder, men første cyklus med bidro blev jeg som sagt gravid så natur produkt eller ej, så tror jeg altså på det
Sommerblomst21 skriver: Jeg har købt mit i matas. Men har hørt man også kan købe det i både Føtex og Bilka. Altså der er ikke noget videnskabeligt bevidst, men det skulle vidst åbne livmoderen på en eller anden måde. Jeg synes selvfølgelig det er pengene værd nu hvor jeg lige som nogen andre blev gravid med det samme da jeg tog dem. Men hvis du vil læse lidt mere om det eller andres erfaringer skal du bare søge bidro rele royal ren debat så kommer der en masse frem. Jeg fandt også en gammel gammel debat hvor ret mange er blevet gravide efter 1 eller 2 cyklus med dem. Har desværre ikke lige et link, men kan tage et billede af den pakke jeg har og sende hvis du er interesseret vil jeg anbefaler at købe det i matas og så huske og købe den der hedder ren
Tusind tak for svaret, det må jeg have fat i Det skulle også være godt for ens energiniveau, kan jeg læse
pb2016 skriver: Tusind tak for svaret, det må jeg have fat i Det skulle også være godt for ens energiniveau, kan jeg læse
Så lidt! uha hvor godt - ja prøv endelig det. Jeg krydser alt hvad jeg kan på dine vegne Du må endelig lige skrive igen hvis du også er så heldig og blive gravid imens du tager dem
Sommerblomst21 skriver: Så lidt! uha hvor godt - ja prøv endelig det. Jeg krydser alt hvad jeg kan på dine vegne Du må endelig lige skrive igen hvis du også er så heldig og blive gravid imens du tager dem
Tusind tak, vi har næsten lige fundet ud af at min dejlige kæreste har lav sædkvalitet - men de svømmer til topkarakter Så tænker vi skal forsøge alt, hvad der kan gøre det nemmere for os - uanset om det så er videnskabeligt bevist eller ej. Og har nu læst om flere, hvor det (måske) har virket efter 1-2 måneder, så det kunne jo være det er det der skal til Tænker der vigtigste er, at tro på de kan virke, og det gør jeg! I hvert fald mange tusind tak for at gøre mig opmærksom på de findes! Jeg vender tilbage, hvis det lykkedes!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128