Piger! Ser jeg rigtigt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
26 svar
28 synes godt om
23. februar 2016

Sommerblomst21

Hej piger. Min kæreste og jeg har nu været i gang med projekt baby i 7 måneder. Også denne gang havde jeg mistet håbet, men prøvede alligevel lige at tage en test - tror i virkelig den er hjemme denne her gang?? Ved ikke om jeg skal græde af glæde eller tvivl! Hvis i forstår jeg skulle efter mine beregninger være 3+5. Håber i har lyst til at dele jeres meninger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

VN

Jeg kan godt se 2 streger. Prøv at tage endnu en test om et par dage 

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mynewlife

Sommerblomst21 skriver:

Hej piger. Min kæreste og jeg har nu været i gang med projekt baby i 7 måneder. Også denne gang havde jeg mistet håbet, men prøvede alligevel lige at tage en test - tror i virkelig den er hjemme denne her gang?? Ved ikke om jeg skal græde af glæde eller tvivl! Hvis i forstår jeg skulle efter mine beregninger være 3+5. Håber i har lyst til at dele jeres meninger 

Jeg synes den ser positiv ud, hvis den da er indenfor tid??  Tag en de næste par dage! 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Helbech

Sommerblomst21 skriver:

Jeg kan godt se en svag streg nr 2 Men som de andre siger - så vent et par dage og tag en ny test Et forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mullesmith

Sommerblomst21 skriver:

Den kunne godt se positiv ud  forsigtig tillykke

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sommerblomst21

Prøvede lige og tage endnu en test med morgen urin og den er også svag positiv  begge gange er streg nr 2 kommet inden for tiden. Jeg skulle have vågnet op til min mens i dag, men den er ikke kommet endnu. Tør næsten ikke at tro på det, men tror i ikke den er hjemme nu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sommerblomst21

Ej undskyld, men to svage positive test inden for tid, er det ikke et godt tegn? 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mille:)

Den ser positiv ud  jeg tør godt sige tillykke 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sommerblomst21

Tusind tak  jeg skal ned til lægen her om en times tid eller to og have taget en urin test dernede, så nu håber jeg også jeg får to streger der 

Anmeld Citér

24. februar 2016

cille1012

Et forsigtigt.... og alligevel kæmpe tillykke  Syntes helt klart det ser meget positivt ud!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.