Piger! Ser jeg rigtigt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

Sommerblomst21

cille1012 skriver:

Et forsigtigt.... og alligevel kæmpe tillykke  Syntes helt klart det ser meget positivt ud!

Tuuusind tak! Tør næsten ikke tro på det, men alligevel bliver jeg ved med at sige til mig selv at jeg er gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Sommerblomst21

Lægens graviditet test sagde jeg ikke var gravid, men hun ventede ikke 5 min, men måske to min med at give os et svar som jo så var negativ. Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tro. Hvad siger i? Da jeg tog de to teste der, kom streg nr to først frem ved en tre en halv/4 minutter, men jo stadig inde for tid 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Tiggi

Lægens test er præcis ens med dem du selv kan købe, og hendes kan nok ikke målt lige så koncentrationer eller så var din urin ikke så koncenteret nu .... Så synes da bare du skal blive ved med at teste hver 2. dag.

Hvorfor ville du overhoved til lægen for at få taget en test? hun/han kan jo alligevel kun se det samme som dig selv. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Krydserfingre

Du skal ikke tænke på lægens test. Tag en igen om 2 dage så skulle den gerne være mere positiv 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Mynewlife

Har du testet i dag?? 

Anmeld Citér

25. februar 2016

"Anarkisten"

Sommerblomst21 skriver:

Lægens graviditet test sagde jeg ikke var gravid, men hun ventede ikke 5 min, men måske to min med at give os et svar som jo så var negativ. Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tro. Hvad siger i? Da jeg tog de to teste der, kom streg nr to først frem ved en tre en halv/4 minutter, men jo stadig inde for tid 

Der findes tests som kan måle tidligere end de almindelige. Ved de kan fåes på nogle apoteker. Kan ikke lige huske hvad den hedder.  

Derudover, så kan jeg altså også se streger på dem begge. Jeg tror på det 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Sommerblomst21

Tak for alle svar  jeg sendte kæresten ned efter et andet mærke graviditet test og tog både en igår aftes og en i morges som begge viste positivt, så nu tror jeg endelig på det 

Anmeld Citér

25. februar 2016

cille1012

Sommerblomst21 skriver:

Tak for alle svar  jeg sendte kæresten ned efter et andet mærke graviditet test og tog både en igår aftes og en i morges som begge viste positivt, så nu tror jeg endelig på det 

Tillykke tillykke TILLYKKE  hvor er det dejligt for jer!!! Glæder mig til det bliver min tur 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Sommerblomst21

Tillykke tillykke TILLYKKE  hvor er det dejligt for jer!!! Glæder mig til det bliver min tur 

Tuuusind tak! det er bare så fantastisk! Det kan jeg godt forstå! Hvor lang tid har i prøvet? for os, tror jeg det ændrede sig da jeg denne cyklus begyndte at tage et naturprodukt der hedder Bidro Rele Royal Ren. Ved ikke om du har hørt om det? Jeg troede faktisk ikke på det, men efter så mange måneder med frustrationer osv over ikke at blive gravid, tænkte jeg at jeg nu ville prøve det. Det kan jo ikke skade på nogen måde fordi det er et natur produkt og vupti så blev jeg gravid med det samme!  det lyder måske fjollet, men jeg tror altså på det når jeg endelig er blevet gravid den cyklus hvor jeg tog dem 

Anmeld Citér

25. februar 2016

cille1012

Sommerblomst21 skriver:

Tuuusind tak! det er bare så fantastisk! Det kan jeg godt forstå! Hvor lang tid har i prøvet? for os, tror jeg det ændrede sig da jeg denne cyklus begyndte at tage et naturprodukt der hedder Bidro Rele Royal Ren. Ved ikke om du har hørt om det? Jeg troede faktisk ikke på det, men efter så mange måneder med frustrationer osv over ikke at blive gravid, tænkte jeg at jeg nu ville prøve det. Det kan jo ikke skade på nogen måde fordi det er et natur produkt og vupti så blev jeg gravid med det samme!  det lyder måske fjollet, men jeg tror altså på det når jeg endelig er blevet gravid den cyklus hvor jeg tog dem 

Kan jo være det er et forsøg hver  

det bare så dejligt for jer!

vi startede behandling her i januar, og jeg startede på hormon behandling i tirsdags, så håber snart jeg laver et fint æg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.